Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Montako kyläpaikkaa, jossa käytte säännöllisesti, teillä on?

Vierailija
03.10.2006 |

Meidän perheellä on todella suppea tuttavapiiri. Kyläpaikkoja, joissa käymme säännöllisesti, taitaa olla kokonaista kaksi kappaletta. Pientä on meidän piirit! Harmittaa vietävästi!

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
03.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mieheni vanhempien ja siskojen luona noin 2 krt/vuosi. Minun vanhempien luona 2-3 krt/vuosi ja yhden mieheni ystävän luona kerran vuodessa tai harvemmin. meillä ei käy kukaan :D

Vierailija
2/3 |
03.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

me käydään kerran puolessa vuodessa vanhemmillamme ja sisaruksillamme, muita vierailupaikkoja meillä mei oo:(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
03.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jossain käydään melkein joka viikko, mutta sitten ei ehditä näkemään kolmeen kuukauteen!



Perheenä käymme tällä tavalla noin kymmenessä eri kyläpaikassa. Vuoden aikana näemme heitä jomman kumman kotona 4-10krt.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme yhdeksän