Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Montako kyläpaikkaa, jossa käytte säännöllisesti, teillä on?
03.10.2006 |
Meidän perheellä on todella suppea tuttavapiiri. Kyläpaikkoja, joissa käymme säännöllisesti, taitaa olla kokonaista kaksi kappaletta. Pientä on meidän piirit! Harmittaa vietävästi!
Kommentit (3)
me käydään kerran puolessa vuodessa vanhemmillamme ja sisaruksillamme, muita vierailupaikkoja meillä mei oo:(
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Jossain käydään melkein joka viikko, mutta sitten ei ehditä näkemään kolmeen kuukauteen!
Perheenä käymme tällä tavalla noin kymmenessä eri kyläpaikassa. Vuoden aikana näemme heitä jomman kumman kotona 4-10krt.
Alue: Aihe vapaa
mieheni vanhempien ja siskojen luona noin 2 krt/vuosi. Minun vanhempien luona 2-3 krt/vuosi ja yhden mieheni ystävän luona kerran vuodessa tai harvemmin. meillä ei käy kukaan :D