Katariina Sourin taulut maksavat 3000-4000€ kappale
Kommentit (50)
Mä olen miettinyt selllaista että jos olisi taidenäyttely ja pitäiisi kuvata agressiota ja väkivaltaa mahdolllisimman tarkasti vaikka kehittyville nuorille niin se olisi varmaan sellainen kopppi jossa olisi erittäin välkehtiväää ja rasitttavaa valoa ja sellaisia tauluja ripustettu seiinälle jossa äärimmäinen ihmisen raakuuus tulisi esille jonka muistaisi lopunikänsä. Mun esiim äidin sisko joka on ammatiltaan sairaanhoitaja antoii poikansa juoda pullollisen kossua ja sen jälkeeen poika ei enää juonut koskaaan.
Vierailija kirjoitti:
Ne on kyllä hienoja ja jos mulla olisi rahaa niin ostaisin heti. Ikävä kyllä olen köyhä duunari 😔
Miksi et maalaisi itse? Niin Katariina Sourikin tekee.
Vierailija kirjoitti:
Bosco, McCoy, Mattila, Souri, Väätäinen...
Tämän joukon lahjakkain on Mattila
Katariina Souri on samassa genressä Johanna Oraksen ja Manuela Boscon kanssa. He ovat naisia, jotka haluavat olla taiteilijoita. Taiteilijuuteen kuuluu liehuvat helmat, maalintahrima työtakki ja luovuus. Ja toki kauniit kuvat, usein kauniista naisista, hedelmistä, ym. kauniista, ripauksella mystiikkaa. He eivät ärsytä, eivätkä kyseenalaista töillään. He eivät myöskään kehitä taidealaa eteenpäin, eivätkä juuri omia töitäänkään. Lahjakkain näistä tekijöistä on Souri.
Maalaamalla itse taulut kotiinsa säästää jopa tuhansia euroja.
Vierailija kirjoitti:
Mä olen miettinyt selllaista että jos olisi taidenäyttely ja pitäiisi kuvata agressiota ja väkivaltaa mahdolllisimman tarkasti vaikka kehittyville nuorille niin se olisi varmaan sellainen kopppi jossa olisi erittäin välkehtiväää ja rasitttavaa valoa ja sellaisia tauluja ripustettu seiinälle jossa äärimmäinen ihmisen raakuuus tulisi esille jonka muistaisi lopunikänsä. Mun esiim äidin sisko joka on ammatiltaan sairaanhoitaja antoii poikansa juoda pullollisen kossua ja sen jälkeeen poika ei enää juonut koskaaan.
En tarkoiita että ihminen pitäiisi jollain tukahduttaaa näin mutta se että kun ihminen menettää järkensä ja harkiintakykynsä ja toimii vastoiin sitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tarkoiita että ihminen pitäiisi jollain tukahduttaaa näin mutta se että kun ihminen menettää järkensä ja harkiintakykynsä ja toimii vastoiin sitä.
Toiinen on seettä mite ihminen luo maailmasta oman käsityksensä, aatteensa ja muotinsa elinaikanaaan ja miten jatkaa sitä tuleville sukupolvilleeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toiinen on seettä mite ihminen luo maailmasta oman käsityksensä, aatteensa ja muotinsa elinaikanaaan ja miten jatkaa sitä tuleville sukupolvilleeen.
Se on esiim tärkeää että kapinoii myös terveellä tavallla ja kyseenalaistaa ja kritisoi. On utelias ja ottaa asioista selväää. Aista kiinnostavat mitä ympäristössä tapahtuu ja haluaa kehitttyä.
Sourin työt ovat kauniita. En niistä tuhansia maksaisi, mutta mieluummin hänen töitään seinälläni katselisin, kuin monen kouluja käyneen taiteilijan. En oikein ymmärrä, miksi ensin opiskellaan vuosia akatemiassa tai kahdessa ja se "oikea taide" näyttää sitten tältä https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcR9C4IkAazPmMJk1Vw…
Valitettavasti alakouluikäiset lapsenikin pystyisivät parempaan.
Pitäis varmaan alkaa seuraamaan. Älykäs ihmiinen, mensan jäsen. Olen haastatteluja kuuunnellut.