Katariina Sourin taulut maksavat 3000-4000€ kappale
Kommentit (50)
Maksaisin korkeintaan 1000 markkaa
Tauluja on kyllä myyty ihan arvostetuissa gallerioissa, mutta jos Sourin taulun vieressä on tuntemattomampi ja pätevämmän tekijän taulu ei sitä tuntematonta monikaan innolla osta.
Oletan, että Souri myy nyt ja ehkä jonkun aikaa tauluun sijoittanut saa sen eteenpäin jonkinlaisella voitolla.
Taulut eivät ole minun mielestäni hyviä saati kiinnostavia, mutta ihmiset kyllä jymähtävät ihailemaan kuvien kauniita naisia ja fantasiaa. Sellaista kai moni nyt haikailee new agen-puitteissa? Minulle tulee väkisinkin mieleen toritaide.
NImi aivan varmasti myy.
Sourihan on "monilahjakkuus": valokuvamalli, laulaja, kirjailija, (taisteli pääsystä kirjailijaliittoon), kuvataiteilija. Mitä vielä...
Vierailija kirjoitti:
Sourihan on "monilahjakkuus": valokuvamalli, laulaja, kirjailija, (taisteli pääsystä kirjailijaliittoon), kuvataiteilija. Mitä vielä...
Mensan jäsen, ainakin oli. Vanhemmat juristeja.
Vierailija kirjoitti:
Ennemmin mä Souria arvostan, kuin instapyllistelijöitä, jotka saavat rahansa täysin ansioitta.
Kata oli kerran Playboyssa, otti rahat, ja se siitä. Sen jälkeen on tehnyt vaikka mitä, täysin kunnioitettavia, töitä. Ulkonäkö luonnollinen, ei silareita tai turbohuulia, sanoo asioita suoraan eikä sössötä. On oma itsensä.
Hänestä joko pidetään tai ei, oman tiensä kulkija. Jos vertaan johonkin Blörffiin, niin eipä tarvitse kysyä mitä mieltä...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ennemmin mä Souria arvostan, kuin instapyllistelijöitä, jotka saavat rahansa täysin ansioitta.
Kata oli kerran Playboyssa, otti rahat, ja se siitä. Sen jälkeen on tehnyt vaikka mitä, täysin kunnioitettavia, töitä. Ulkonäkö luonnollinen, ei silareita tai turbohuulia, sanoo asioita suoraan eikä sössötä. On oma itsensä.
Hänestä joko pidetään tai ei, oman tiensä kulkija. Jos vertaan johonkin Blörffiin, niin eipä tarvitse kysyä mitä mieltä...
Jep, kyllähän tuommoisia naisia saisi olla enemmänkin.
Taiteen hinnoissa myös kyse olettaako ostaja hinnan nousevan tulevina vuosina. Ostat nyt 3000-4000 hinnalla, mutta jos saatkin parin vuoden päästä myytyä 5000-6000 hinnalle?
Taiteessa harvemmin maksetaan tekijän taidoista, vaan tekijän nimestä.
Onhan nuo todella hienoja.
Itse ostin juuri maalauksen, 80 e (siis ei Sourin). Mies kommentoi, että näyttää lapsen maalaukselta.. No samaa ei sano Sourin tauluista.
Upeita! Vähän on blayboy-julkisuuslisää mutta mitä väliä kun joku kuitenkin tuon niistä pulittaa.
Onko Katan äiti kaunis? Minkä niminen hän on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep, kyllähän tuommoisia naisia saisi olla enemmänkin.
Niin saisi. Ainakin näyttää suoraan, miten nainen vanhenee luonnollisesti.
Paljollako ketjun aloittaja itse myisi omia maalauksiaan?
Souri on mielestäni kiehtova ihminen. Rohkea oman tiensä kulkija ja samalla jopa ujon ja varautuneen oloinen. Upeat ja sielukkaat silmät. Älykäs ja looginen puheissaan ja kuitenkin luovuus ja abstrakti ajattelu tuottaa taidetta eri muodoissa. Ostaisin maalauksen mutta en kotiini, jossa sitä ei moni näkisi vaan esimerkiksi johonkin julkiseen tilaan. Hinta ei olisi hankinnan este, voisi olla jopa kaksinkertainenkin.
Jos nuo taulut ovat kalliita, niitä voi ostaa varakas tai verokansan piikkiin ostava.
Vierailija kirjoitti:
Viiden vuoden taidekoulutus takaa sen, että tutkitaan ja havainnoidaan aivan eri tavalla. Annetaan luovuudelle ja oman ilmaisun löytymiselle aikaa.
Oikotietä onneen ei taida olla.
Hyvä, jos tykkäät. Osa koulutetuista taiteilijoista tekee kauheeta roskaa, jota kukaan ei osta.
Ylihinnoteltuja harjoitelmia. Sori nyt vaan mutta minusta ne ei ole taidetta.
Minun taulut ovat miljoonan kappale. Amatöörien töhertelyt on halvempia.
Sourin maalaukset ovat turhia räpellyksiä. Kata Kärkkäisen alastonkuvat sitä vastoin olivat osa ihan laadukkaita.
Mulla on häneltä tilaustyö, maksoin 6000€ ja on joka sentin arvoinen. Taitava taiteilija on.
Nojaa. Tuntuu että taidekoulut tuottavat vain omista vegaanipieruista huumautuneita imbesellejä.
Muotokielten tutkimiset, ymmärtämiset saati minkään puhuttelevat tuottaminen on ollut jo pidempään aivan retuperällä.