Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Laura Huhtasaari ei usko evoluutioon

Vierailija
15.09.2015 |

Ei siis vähääkään, vaan pitää ihmisä ja eläimiä täysin erillisinä elämänmuoto jotka eivät ole keskenäänkeskenään mitään sukua.
http://m.iltalehti.fi/uutiset/2015091520355649_uu.shtml

Kommentit (75)

Vierailija
41/75 |
17.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.09.2015 klo 09:22"]

[quote author="Vierailija" time="15.09.2015 klo 16:59"]

Tyypillinen persu, eli tyhmä kuin saapas.

[/quote]

Tänne tulevat muslimit eivät ainakaan usko eli tylytä nyt sitten ainakin tasapuolisesti.

[/quote]

Miten tuo liittyy asiaan vai yritätkö todistaa että Huhtasaari on yhtä tyhmä kuin tänne tulevat muslimit?

Vierailija
42/75 |
17.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.09.2015 klo 09:25"]

[quote author="Vierailija" time="17.09.2015 klo 09:22"]

[quote author="Vierailija" time="15.09.2015 klo 16:59"]

Tyypillinen persu, eli tyhmä kuin saapas.

[/quote]

Tänne tulevat muslimit eivät ainakaan usko eli tylytä nyt sitten ainakin tasapuolisesti.

[/quote]

Miten tuo liittyy asiaan vai yritätkö todistaa että Huhtasaari on yhtä tyhmä kuin tänne tulevat muslimit?

[/quote]

Eikun se oli sinun pointtisi. Ei usko evoluutioon eli on tyhmä. Anything else?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/75 |
17.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.09.2015 klo 17:21"]Laura on koulutukseltaan erityisopettaja eli luultavasti älykkäämpi ja koulutetumpi kuin 90% palstailijoista. Uskokoon mihin haluaa, eikä ole tietääkseni pakottanut omaa näkemystään muille. Ainakaan tähän mennessä, en ole tuota artikkelia lukenut.
[/quote]
Ööh, erityisopettajien koulutus ei pidä sisällään oikein mitään. Vähän sitä sun tätä, mutta ei mistään mitään syventävää. Varsinkaan luonnontieteistä. Innokkuus ja auttamishalu korvaa näillä nuorilla naisilla älyn ja loogisen ajattelukyvyn.

Vierailija
44/75 |
17.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.09.2015 klo 17:02"]

Jaa. Ihmiset uskoo tai ei usko vaikka ei olisi millään tapaa edes tutustunut asiaan. Eikä kenenkään asiaan mitenkään tutustuneet tai liittymättömän kommenteilla ole minulle minkäänlaista merkitystä. 

[/quote]

Että uskoo jumalaan ja jeesukseen, vaikkei ole koskaan kuullut niistä?

Vierailija
45/75 |
17.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei kukaan metelöi Sari Essayahista, joka on käynyt muun muassa Ylen aamutelevisiossa kieltäytymästä antamasta vastausta suoraan kysymykseen siitä, onko maailma luotu 6000 vuotta sitten vai ei?

Vierailija
46/75 |
17.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.09.2015 klo 09:38"]

Miksei kukaan metelöi Sari Essayahista, joka on käynyt muun muassa Ylen aamutelevisiossa kieltäytymästä antamasta vastausta suoraan kysymykseen siitä, onko maailma luotu 6000 vuotta sitten vai ei?

[/quote]

Koska se ei ole persu.

Vierailija
47/75 |
17.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.09.2015 klo 16:53"]

Ei siis vähääkään, vaan pitää ihmisä ja eläimiä täysin erillisinä elämänmuoto jotka eivät ole keskenäänkeskenään mitään sukua. http://m.iltalehti.fi/uutiset/2015091520355649_uu.shtml

[/quote]

En minäkään usko lentokoneisiin. Se nyt vaan on niin että sellainen rautakimpale ei voi mitenkään pysyä ilmassa.

Vierailija
48/75 |
17.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se kumma kun maan ollessa tässä tilanteessa jaksetaan kauhistella jonkun kansanedustajan fb-päivityksiä. Vähän tarkoituksenhakuiselta uutisoinnilta vaikuttaa.

Vierailija
49/75 |
17.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.09.2015 klo 09:43"][quote author="Vierailija" time="15.09.2015 klo 16:53"]

Ei siis vähääkään, vaan pitää ihmisä ja eläimiä täysin erillisinä elämänmuoto jotka eivät ole keskenäänkeskenään mitään sukua. http://m.iltalehti.fi/uutiset/2015091520355649_uu.shtml

[/quote]

En minäkään usko lentokoneisiin. Se nyt vaan on niin että sellainen rautakimpale ei voi mitenkään pysyä ilmassa.
[/quote]
Jos et usko lentokoneisiin niin eipä se meiltä muilta ole pois. Ole siis uskomatta ihan rauhassa.

Vierailija
50/75 |
18.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.09.2015 klo 18:17"]

Tulin [quote author="Vierailija" time="18.09.2015 klo 15:38"][quote author="Vierailija" time="18.09.2015 klo 15:26"] [quote author="Vierailija" time="17.09.2015 klo 16:21"][quote author="Vierailija" time="17.09.2015 klo 12:54"] [quote author="Vierailija" time="17.09.2015 klo 10:02"] [quote author="Vierailija" time="17.09.2015 klo 09:38"] Miksei kukaan metelöi Sari Essayahista, joka on käynyt muun muassa Ylen aamutelevisiossa kieltäytymästä antamasta vastausta suoraan kysymykseen siitä, onko maailma luotu 6000 vuotta sitten vai ei? [/quote]No mä ainakin pidän kaikkia KDlaisia typerinä. Essayah on yksi noista, äly on siellä ameeban tasolla. Nyt vaan tuo Huhtasaaren juttu on esillä, siksi siitä meuhkataan. Mun mielstä on järkyttävää kuinka paljon Suomessa on nykyään kreationisteja. Siitä pitäis puhua enemmän. [/quote] Minä olen sellaisessa ammatissa, jota yleensä pidetään ihmisten keskuudessa melko arvostettavana ja sen edustajia älykkäinä, kyseessä on siis verisuonikirurgi. Tästä huolimatta olen myös KD, sillä työhöni tarvittava älykkyyteni ei riitele uskoni kanssa mitenkään. [/quote] Uskosi riitelee kyllä todella kovaan ääneen uskottavuutesi kanssa. Onko käynyt mielessä? [/quote] Ei ole käynyt mielessä. Potilaani eivät kysele uskostani tai uskottavuudestani ja 7 vuotta tätä arvokasta työtä kuitenkin olen tehnyt. Jos olen av-palstalaisen mielestä epäuskottava kirurgi, niin sitten olen, mutta tiedänpä ainakin itse pelastaneeni ihmishenkiä leikkaussalissa. [/quote] Olen ollut kahden uskovaisen lääkärin kynsissä, ja niiden kokemusten jälkeen vaihdan lääkäriä heti, kun uskovaisuus alkaa pilkottaa - jo risti kaulassa saa minut hakeutumaan seuraavan kerran toiselle lääkärille. Onko sinut muuten kasvatettu uskovaiseksi vai oletko vasta aikuisiällä tehnyt valintasi, hyvä av-palstalainen? [/quote] Tulin uskoon 11 vuotta sitten kolmikymppisenä kun koin jotain sellaista, johon en löytänyt tieteestä vastauksia, se on niin pitkä tarina etten jaksa kirjoittaa sitä tänne, mutta tosiaan vanhempani uskonnosta en tiedä mitään, he eivät koskaan puhu laisinkaan kirkkoon, Raamattuun tai uskoon liittyviä asioita. Minä olen erittäin taitava työssäni, joten tuntuu erikoiselta että sinä etsisit toisen ammattilaisen nähdessäsi minut vaikkapa sunnuntaikirkossa (muusta en minusta erottaisi että olen uskovainen) mutta toki sen hyväksyisin. Melko mustavalkoinen ajattelutapa joka tapauksessa.

[/quote]

Toisin sanoen mielesi järkkyi ja päätit ruveta uskomaan näkymättömiin olioihin parituhatta vuotta vanhojen kansantarinoiden perusteella. No, onhan lääkäreillä kuulemma keskivertoa enemmän päihdeongelmiakin, huume muiden joukossa se uskontokin on.

Vierailija
51/75 |
17.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.09.2015 klo 12:55"]Oli mun yläasteella terveystiedon opettajana. Pimee akka
[/quote]
Ottaako päähän?

Vierailija
52/75 |
17.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.09.2015 klo 09:38"]Miksei kukaan metelöi Sari Essayahista, joka on käynyt muun muassa Ylen aamutelevisiossa kieltäytymästä antamasta vastausta suoraan kysymykseen siitä, onko maailma luotu 6000 vuotta sitten vai ei?
[/quote]
KD onkin ihan virallisesti hihhulipuolue. PS taas on julkisesti väittänyt olevansa täysjärkisten puolue, niin on ihan oikeutettua käydä julkista keskustelua siitä ristiriidasta miksi puolueessa kuitenkin hilluu kaiken maailman huhtasaaria.

Vierailija
53/75 |
17.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.09.2015 klo 12:54"]

[quote author="Vierailija" time="17.09.2015 klo 10:02"]

[/quote]No mä ainakin pidän kaikkia KDlaisia typerinä. Essayah on yksi noista, äly on siellä ameeban tasolla. Nyt vaan tuo Huhtasaaren juttu on esillä, siksi siitä meuhkataan. Mun mielstä on järkyttävää kuinka paljon Suomessa on nykyään kreationisteja. Siitä pitäis puhua enemmän.

[/quote] Minä olen sellaisessa ammatissa, jota yleensä pidetään ihmisten keskuudessa melko arvostettavana ja sen edustajia älykkäinä, kyseessä on siis verisuonikirurgi. Tästä huolimatta olen myös KD, sillä työhöni tarvittava älykkyyteni ei riitele uskoni kanssa mitenkään.

[/quote]

Uskosi riitelee kyllä todella kovaan ääneen uskottavuutesi kanssa. Onko käynyt mielessä?

Vierailija
54/75 |
17.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.09.2015 klo 09:42"][quote author="Vierailija" time="17.09.2015 klo 09:38"]

[/quote]

Koska se ei ole persu.
[/quote]
No kyllä Räsänen ja KD on saannut osansa tällä palstalla, eiköhän Essayah tule saamaan kritiikkiä täällä kun kuherruskuukausi on ohi.

Vierailija
55/75 |
17.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienosti viedään taas tyhmintä osaa, kuin litran mittaa. Suomessa on isot ongelmat maahanmuuttajien, pakolaisten yms. kanssa sekä säästää ja leikata pitää kaikesta niin tällä saadaan helposti huijattua tyhmintä osaa keskittymään kauhistelemaan yhden kansanedustajan sanomisia joilla ei ole tällä hetkellä minkäänlaista merkitystä.

Kauhistelkaa tällaisia asioita sitten, kun asiat ovat muuten kunnossa.

Vierailija
56/75 |
17.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.09.2015 klo 09:52"]

[quote author="Vierailija" time="17.09.2015 klo 09:42"][quote author="Vierailija" time="17.09.2015 klo 09:38"] Miksei kukaan metelöi Sari Essayahista, joka on käynyt muun muassa Ylen aamutelevisiossa kieltäytymästä antamasta vastausta suoraan kysymykseen siitä, onko maailma luotu 6000 vuotta sitten vai ei? [/quote] Koska se ei ole persu. [/quote] No kyllä Räsänen ja KD on saannut osansa tällä palstalla, eiköhän Essayah tule saamaan kritiikkiä täällä kun kuherruskuukausi on ohi.

[/quote]

Räsäskä on saanut kritiikkiä lähinnä homovastaisuutensa takia. Kirkosta eroamiset sun muut ovat juuri näitten insidenttien jälkeen. Ei niinkään mielikuvitusystäviensä takia jolle koko puolueen ideologia perustuu.

Vierailija
57/75 |
17.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Marginaalihörhöt on lähinnä huvittavia. Valtionhoitajapuolueen edustajina asiasta tulee oikeasti ongelma kun nämä yksityisajattelijat levittävät päättömyyksiään.

Vierailija
58/75 |
17.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]No mä ainakin pidän kaikkia KDlaisia typerinä. Essayah on yksi noista, äly on siellä ameeban tasolla. Nyt vaan tuo Huhtasaaren juttu on esillä, siksi siitä meuhkataan. Mun mielstä on järkyttävää kuinka paljon Suomessa on nykyään kreationisteja. Siitä pitäis puhua enemmän.

Vierailija
59/75 |
17.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs sitten? En usko minäkään. Anna ap vaan kaikkien uskoa miten lystäävät.

Vierailija
60/75 |
17.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.09.2015 klo 09:54"]

Hienosti viedään taas tyhmintä osaa, kuin litran mittaa. Suomessa on isot ongelmat maahanmuuttajien, pakolaisten yms. kanssa sekä säästää ja leikata pitää kaikesta niin tällä saadaan helposti huijattua tyhmintä osaa keskittymään kauhistelemaan yhden kansanedustajan sanomisia joilla ei ole tällä hetkellä minkäänlaista merkitystä.

Kauhistelkaa tällaisia asioita sitten, kun asiat ovat muuten kunnossa.

[/quote]

Moni ihminen pystyy hahmottamaan monta asiaa yhtaikaa. Veikkaan, että tähän ketjuun kirjoittaneilla on myös mielipide maan taloudellisesta tilasta ja maahantunkeutujista, minkä lisäksi joku on saattanut kirjoittaa jotakin päivähoidosta, polttoaineen hinnasta, mustikkaresepteistä ja siitä, kuka Syyrian tilanteen on aiheuttanut.

Sinun asiasi siis ovat niin hyvin kunnossa, että kiinnostuksesi ja kirjoittelusi kohdistuu yksinomaan siihen, että muutama muu ihminen kirjoittelee sinun mielestäsi väärästä asiasta. Hyvin ovat sinun pullasi siis uunissa. :)