Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pyydänkö mielestäsi liikaa tulevalta mieheltäni

Vierailija
30.08.2025 |

Olen 28-vuotias, 167cm, 52kg, nätti (en nyt mikään drop dead gorgeous), sekä pukeudun, puhun ja käyttäydyn erittäin naisellisesti. Olen käynyt ammattikoulun, en omista mitään, eikä ole säästöjä. Käyn töissä, mutta aion lopettaa mentyäni naimisiin, sillä haluan olla nainen ja äiti. Kotirouva ja kotiäiti. Joten etsinkin miestä, joka voi mahdollistaa kotiäityden minulle. Miehen pitää siis olla talodellisesti sillä tasolla, että kykenee yksin maksamaan kaiken mitä perheenä tarvitsemme. Muita kriteerejä miehelle ovat, ikä: 35-45, pituus: 175cm tai enemmän, ruumiinrakenne: normaali tai lievä ylipaino (ei mitään lihaskimppua, luurankoa tai pulleaa), hiukset: aivan sama kaljukin käy, kasvot: peruskomeat, luonne: juuri täydellinen minun makuuni. Miehen pitää lisäksi kohdella minua upeasti. Annan miehelle tietenkin vastalahjaksi täydellisen omistaututumiseni ja rakkauteni, kunnes kuolema meidät erottaa. Pidän myös huolta itsestäni, miehestäni, meidän kodista ja lapsista (mutta en taloudellisesti). 

Kommentit (313)

Vierailija
1/313 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ap koskaan kuullut kappalejaosta?

Vierailija
2/313 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et vaadi liikaa jos tuo täydellinen omistautuminen tarkoittaa suostumusta kokeilla seksissä lähes kaikkea.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/313 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et vaadi liikaa jos tuo täydellinen omistautuminen tarkoittaa suostumusta kokeilla seksissä lähes kaikkea.

Ei tarkoita. Haluan rakastella usein ja intohimoisesti. Paljon suudelmia, halauksia, koskettelua ja rakkaudentunnustukisa seksin yhteydessä, mutta vanilijaa silti. 

Vierailija
4/313 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä siis lupaat rakastaa ja sitoutua häneen täydellisesti, hoitaa kodin ja lapset, se on sinun antisi. 

Mies rakastaa ja sitoutuu sinuun täydellisesti, kohtelee sinua upeasti ja maksaa ihan kaiken. Mitähän tuohon sanoisi.

Vierailija
5/313 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinä siis lupaat rakastaa ja sitoutua häneen täydellisesti, hoitaa kodin ja lapset, se on sinun antisi. 

Mies rakastaa ja sitoutuu sinuun täydellisesti, kohtelee sinua upeasti ja maksaa ihan kaiken. Mitähän tuohon sanoisi.

Kyllä. :) 

Vierailija
6/313 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä ongelma on siinä että konservatiiviset miehet on käsittääkseni alle 30v, mutta siis kyllä sellaisia miehiä on jotka haluaa että vaimo on kotona ja mies elättää.

Vierailija
7/313 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun täytyy kysyä sitä siltä mieheltä sitten kun kriteereihisi sopiva osuu kohdallesi.

Vierailija
8/313 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle on parisuhteessa tärkeää myös se että huumorintaju on yhteinen, nauramme samoille asioille ja muutenkin koemme toisemme kiinnostavina, on mukava puhua ja pohtia asioita. Noihin vaatimuksiisi ja itsesi esittelyyn viitaten.

Vierailija
9/313 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea etsintään, se ei ole helppoa. Tulevan miehesi pitäisi tienata todella paljon koska muuten ei ole varaa elättää vaimoa ja perhettä. No, tietysti jos sinulle kelpaa alhainen elintaso.

Vierailija
10/313 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on se klassinen malli, missä nainen on miehen kotieläin. Ja naisen rooli on juurikin pitää huolta miehestä, itsestään, kodista ja lapsista. 

Ei ole mitenkään epäreilua tai kohtuutonta, jokainen saa ihan itse valita millaisen parisuhteen haluaa.

Kuitenkin täytyy huomioida, että ainoat tällaiseen kykenevät miehet joita olen itse tavannut, eivät ole kiinnostuneita ammattikoulutaustaisista. Näitä kohdellaan lähinnä h uorina tai orjina, riippuen siitä mitä mies tarvitsee. Aviovaimoksi varakas mies haluaa joko trophyn tai jonkun varakkaan miehen tyttären. Ja tällaisessa liitossa ei ole mitään uskollisuutta ja rakkautta, se on puhdasta bisnestä ja kulissia.

Monet jopa liiketoimillaan vaurastuneet miehet haluavat pariutua tietyn sosiaalisen piirin sisältä (=pyrkyrit tai vanhan rahan ihmiset). Tuollaista happy wife happy life -elämää ei tunnuta oikein enää ihannoivan. Perhearvoja ei ole. Siellä, missä niitä on, nainen nähdään pitkälti synnytyskoneena eli sukuelintensä kautta, orjapalvelut ovat siihen päälle.

Jotenkin itse en näe haaveellasi kovin suurta onnistumisprosenttia ainakaan paikallisesti. Ja ulkomaalaisen miehen kanssa pariutuessa on aineet melkoiseen katastrofiin, varsinkin jos on itse vähävarainen ja sitä kautta turvaton. 

Oletko ajatellut, millaista elämäsi olisi ilman miestä ja vaimon roolia? 

Vierailija
11/313 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, mies voi "ostaa" sinut käytettäväkseen, mutta tällainen mies ei myöskään sitten välitä vaikka rikkoo (=tappaa) sinut haluillaan. Kikkels kokkels.

Vierailija
12/313 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No alat olla siinä iässä että et voi ehkä enää asettaa miehelle mitään vaatimuksia, se meni kolme vuotta sitten. Kaltaisiasi on paljon nuoremmissakin. Ota valtiksi todella ihanat käytöstavat ja kehitä niitä, niin on paremmat lähtökohdat. Vaatimuslistat ei ole hyviä käytöstapoja, eikä ne anna ihmisestä hyvää kuvaa.

Toki voit löytää hyvän miehen, mutta sitten kannattaa olla todella nöyränä ja ottaa vaan se jonka kanssa tuntuu oikeasti hyvältä olla.

Totuushan on ettei miehelle ole mikään ongelma maksaa kaikkea ja elättää naista, jos nainen on se jota mies rakastaa. Minulla on sellainen suhde ja olen hyvässä asemassa, mutta nyt kun ajattelen taaksepäin niin minut pelasti se että minulla ei ollut kaksivitosena oikein mitään sanallisia vaatimuksia miehelle vaan otin jonkun sopivan. Nyt voin toteuttaa itseäni, mies maksaa opiskelut ja perheen kulut ja saan kaiken mitä haluan. 

Ja oliko tämä elättäminen minulla vaatimuksena? Ei ollut, mies vaan on maksanut kaiken. Ei olla puhuttu asiasta koskaan.

Vierailija
13/313 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta katsopa esimerkiksi kaisaminni instagramista. Tämä naisellinen suominainen nai varakkaan juutalaismiljonäärin. Ei tietenkään ilmaiseksi, vaan aika selkeästi tuottaa miehelle paljon seksuaalista nautintoa.

Vierailija
14/313 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No just sitä se AP kysyy!

Vierailija
15/313 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.instagram.com/p/DNOSwOjIQsd/?hl=fi&img_index=5

Tässä näet millä hän teki vaikutuksen mieheensä :D

Itsellä menee raja tällaisessa, ei ole rahan arvoista. Kotielämää voi elellä ilman miestä ja lastakin :D

Vierailija
16/313 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täyttäisin vaatimuksesi ja olen miljonääri. 

Mutta se iso juttu onkin että en missään nimessä huolisi sinua. Haluan että kumppanini on itsenäinen (myös taloudellisesti) ja älykäs ja hänellä on muitakin ambitioita kuin kuvitella että kotileikit on sama asia kuin elämä. 

Vierailija
17/313 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otsikosta voisi päätellä, että sinulla on jo tuleva mies katsottuna. Mutta ei, eipä tietenkään.

Tämähän on sinun ja sen "tulevan miehen" välinen asia. Jos sopii molemmille, niin siitä vaan.

Tosin jos teillä rakkaus loppuu, niin jäät aika lailla tyhjän päälle. Oletko silloin valmis uuteen kierrokseen?

Vierailija
18/313 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

28-vuotias? Sinun täytyy pitää kiirettä, tuosta et enää nuorru. Pian on hedelmällisin aika ohi, joten kipin kapin rikasta miestä etsimään. Toivottavasti löytyy, etkä joudu ottamaan tosi vanhaa tai epämiellyttävää.

Vierailija
19/313 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet liian tyhmä sivistyneille älykkäille miehille ja köyhäkin 

eli ei jatkoon 

Vierailija
20/313 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täyttäisin vaatimuksesi ja olen miljonääri. 

Mutta se iso juttu onkin että en missään nimessä huolisi sinua. Haluan että kumppanini on itsenäinen (myös taloudellisesti) ja älykäs ja hänellä on muitakin ambitioita kuin kuvitella että kotileikit on sama asia kuin elämä. 

Haluatko hamekangasta, minulla olisi lainata sulle. Oot niitä miehiä jotka käyttää housujen sijaan mekkoa.

Maskuliiniset miehet arvostaa myös kotiäitiyttä ja nainen voi alkaa taloudellisesti itsenäiseksi vaikka sitten kun lapsilta jää aikaa. 

T. Täytän vaatimuksesi, mutta en missään nimessä olisi huolinut sinua sillä oon saanut paremman aseman ja elämän. Ja niiden lisäksi taloudellisen itsenäisyyden.