Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen feministi mies, mutta haluan traditionaalisen naisellisen vaimon

Vierailija
15.09.2015 |

joka kokkaa, siivoaa, hoitaa lapset, näyttää hyvältä jne sillä välin kun minä elätän perheen. Mielestäni siis naisen tulee tehdä juuri sitä mitä itse haluaa eli jos ei halua perhettä vaan uran niin siitä vain, mutta itse henk.koht. haluaisin juuri tälläisen dynamiikan itseni ja tulevan vaimoni välille. Mistä löydän tälläisen naisen? Kaikki naispuoliset ystäväni ovat feministipiireistä ja he eivät ole aivan sopivia vaimoehdokkaita. 

M26

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
27.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olisin voinut olla kotirouvana. Mieheltä se ei olisi vaatinut muuta kuin sen, että hän olisi maksanut kaikki talouden kulut sekä antanut henkilökohtaiseen käyttööni noin 1500 euroa kuukaudessa elämäni loppuun asti, luonnolliesti summa olisi noussut indeksikorotuksilla vuosittain.

Olisin hoitanut kotona kaiken joko itse tehden tai ostamalla palvelun. Tuolla omalla summalla olisin hankkinut itselle eläkevakuutuksen sekä tehnyt sijoituksia. Se olisi myös mahdollistanut sen, että mahdollisen eron tullessa pärjäämiseni olisi taattu. Mulkeroa miestä en kauaa olisi katsonut.

Harmi, kun tuollaisia kunnollisia perinteisiä miehiä ei kerta kaikkiaan ole.

Vierailija
22/32 |
27.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säet ole feministi siitä hetkestä alkaen kun alat määrittelemään mitä naisen pitäisi olla. Eli et ole feministi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
27.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Feministimies ei tarvitse naista lainkaan.

Vierailija
24/32 |
27.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

joka kokkaa, siivoaa, hoitaa lapset, näyttää hyvältä jne sillä välin kun minä elätän perheen. Mielestäni siis naisen tulee tehdä juuri sitä mitä itse haluaa eli jos ei halua perhettä vaan uran niin siitä vain, mutta itse henk.koht. haluaisin juuri tälläisen dynamiikan itseni ja tulevan vaimoni välille. Mistä löydän tälläisen naisen? Kaikki naispuoliset ystäväni ovat feministipiireistä ja he eivät ole aivan sopivia vaimoehdokkaita.

M26

Venäjä, ukraina jne

Vierailija
25/32 |
27.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinasta hae itsellesi joku.

Vierailija
26/32 |
09.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Feministimies ei tarvitse naista lainkaan.

Naisia ei kiinnosta feministimies, vaan mies.

Vierailija
27/32 |
09.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M26

Laajenna elämääsi feministipiirien ulkopuolelle. Miksi muuten julistat olevasi feministi, eli tavallinen mahdollisuuksien tasa-arvo ei riitä sinulle? Äänestätkö feministipuoluetta, käyt lutkamarsseilla ja feministisissä kiroiluiltamissa?

Vierailija
28/32 |
09.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M26

FeministiMiesAloittajalle  suosittelen maksullisen itämaisen "kodinhoitajan" palkkaamista. Tunne-elämän ongelmiin  ehkä myös psykoterapiaa?

Olen feministi, nainen, kannatan mm.  ihmisten tasa-arvoa, eläinten-ja luonnonsuojelua.

Kriteerini miehelle olivat hyvä ulkonäkö, koulutus, samat arvot ja mielenkiinnon kohteet, myös toimiva seksi on minulle erittäin tärkeää. Onneksi löysin elämäni miehen, jonka kanssa perustin perheen. Olin neljä vuotta kotiäitinä (ammatissani pystyy tekemään myös etä-ja keikkatöitä), tein lähes kaikki kotityöt (harrastan leipomista, ruuanlaittoa ja puutarhanhoitoa), mies valvoi välillä viikollakin nuorimman koliikkivauvan  kanssa eri huoneessa, että minä saisin nukkua.

Suomessa täytyy olla erittäin hyväpalkkainen mies pystyäkseen elättämään perheen?

Vierailija
29/32 |
09.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M26

Ei se ole pois feminismistä jos nainen haluaa kokata, siivota ja hoitaa lapset, jos miehellä on niin hyväpalkkainen työ että sillä hyvin pärjätään. Ne sun "feministipiirit" ei ole mitään valtafeministejä, normaalit feministit on kaikki me muut tavalliset naiset jotka kannatamme tasa-arvoa emmekä kuulu mihinkään piireihin, osa meistä tykkää kokata ja siivota osa ei, sun pitää vaan löytää ihan normaali nainen joka tykkää tälläisestä kotiäitiydestä eikä silti ajattele olevansa huononpi kuin mies koska on nainen.

Tuo on vähän häiritsevää että astetat vaatimuksen myös sille että naisen pitää näyttää hyvältä. Onko sinulla itsellesi samanlainen vaatimus? Loppuuko sun rakkaus jos vaimolle sattuu jotain ja hän menettää kauneutensa (esim. vanhenee)?  Saa syövän? 

Vierailija
30/32 |
09.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kai kukaan mies ole feministi! Ei mitää järkeä

Kyllä mieskin voi olla feministi, tiedän yhden. Hän opetti yliopistossa kirjallisuutta ja ymmärtääkseni perheellinen mies. Kertoi yrittäneensä johonkin feministiryhmään, mutta nämä eivät halunneet häntä sinne. Kertoi ymmärtäneensä feministejä.

Vierailija
31/32 |
09.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen feministi. Lasten riittävän pitkä kotihoito on ollut tärkeää, pidän ruoanlaitosta ja useista kotitöistä, jos vain olen muutakin saanut tehdä. Pidän mekkoja, hiukset on pitkät, meikkaan sopivasti ja mulle on tärkeää tuntea oloni viehättäväksi. Liikun ja huolehdin itsestäni. Nautin siitä, kun saan huolehtia muista ja olen monessa asiassa aika perinteisen naisellinen. Makuuhuoneen ovessa on lukko.

Joskus on ollut ahdistavaa se, että oma onnellinen elämäntapani on aika konservatiivinen, mutta arvoni liberaalit. En tunne kuuluvani oikein mihinkään. Mies on onneksi vähän samanlainen.

Itsenäisyys mulle on kuitenkin sen verran tärkeää, että töissä on käytävä. Ja oma aika, mieheni hoitaa siis osuutensa. Mut oikein sovittaessa ap:n kaltainen diilikin saattaisi onnistua. Kyllä sä siis jonkun löydät!

Vierailija
32/32 |
09.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kai kukaan mies ole feministi! Ei mitää järkeä

Kyllä mieskin voi olla feministi, tiedän yhden. Hän opetti yliopistossa kirjallisuutta ja ymmärtääkseni perheellinen mies. Kertoi yrittäneensä johonkin feministiryhmään, mutta nämä eivät halunneet häntä sinne. Kertoi ymmärtäneensä feministejä.

Kleptogami. Tuttavallisemmin sneaky fucker.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kahdeksan