uupumuskohtaukset
Mistä johtuu?? Ei oo ihan joka päiväisiä mutta kuitenkin usein ihan mahdoton uupumus. Jalat ja kädet ku betonia.
Kommentit (30)
nukut huonosti yöllä, liian vähän. Heröilet painajaisiin. Iltapäivällä iskee armoton uupumus,ja on otettava päiväunet. Yritä nukkua enemmän yöllä.
Häh mähän oon mestari nukkumaan. Nukun yöni sikeästi ja aina vähintään 8h jos nukun alle 8h musta ei oo mihinkään. Jos satun heräämään yöllä pysyn hereillä max 10min. mulla hemmetin hyvät unen lahjat.
Jos et "kehtaa" enää lääkäriin mennä ja pitää huolta terveydestäsi, niin mitä haet tältä palstalta? Noihin oireisiin kun sopii kaikki täällä ehdotetut ja kymmeniä muita.
Käy ap katsomassa Duodecimin terveyskirjaston sivuilta väsymysoireyhtymä. Kuulostaako tutulta?
Kävin kattomassa sen duodecimin. Osa oireista sopii sitten taas jotkut on aivan päin vastaisia. Mulla on suht pirteä olo aamulla jaksan aamulla käydä jopa 5-6km kävelyllä. Mutta sitten 13-14 aikaan alkaa se uupumus jos on alkaakseen.
Sama juttu mulla.. Ollut jo hyvin nuoresta.
[quote author="Vierailija" time="15.09.2015 klo 17:59"]Sama juttu mulla.. Ollut jo hyvin nuoresta.
[/quote]
Kuinka se sulla vaikuttaa elämään? Itse koen sen häiritseväksi ja kyllähän se rajoittaa kun ei jaksa kuten muut...
Joku vitamiini tai hivenaine puutos? Tai kilpirauhasessa jotain..