Olen 23v nainen ja haluaisin 40+ v miehen kanssa...
ihan oikean _pari_suhteen! En siis pelkkää seksisuhdetta, enkä miehen avioliiton ulkopuolista sivusuhdetta, vaan ihan normaalin parisuhteen.
Kysymys kuuluukin, kuinka todennäköistä on, että mies ylipäätään
1. ottaa minut vakavasti (=tasavertaisena vakituisena osapuolena), eikä pidä minua määräaikaisena viihdykkeenä
2 Haluaa sitoutua ja perustaa perheen?
Ovatko +40v miehet siinä mielessä menetettyjä tapauksia, että heillä kaikilla on jo ennestään lapsia ja/tai vaimo? Tai jos ovat aikoja sitten eronneita pitkästä liitosta, haluavatko automaattisesti vaan vapaata hurvittelua? Mistä tiedän, että eronneen miehen liitto on viety päätökseen?
En siis ole mikään varattuja tai varakkaita miehiä jahtaava bimbo. Olen myös pitkien liittojen puolesta, toivoisin että avioeroa yleisestikin pidetään VIIMEISENÄ VAIHTOEHTONA, eli en ole suostumassa perheenrikkojaksi enkä sivuhuoraksi.
Onko haaveeni vapaasta ja täyspäisestä kypsästä miehestä mahdoton? Hautaanko haaveeni vai asetunko lähemmäs oman ikäisen kanssa?
Kommentit (40)
Naurattaa kun kateelliset mammat täällä haukkuu jos nuori nainen pitääkin vanhemmista miehistä. Ei oo tainnut mammoilla käydä tuuri ja ovat itse 40v kaljamahaisen possun kanssa.
Olen aina tykännyt vanhemmista miehistä ja seurustellut 10-20v vanhempien kanssa. Paras suhde ja komein mies on tämä nykyinen, 20v vanhempi, hyvä fyysinen kunto, ei ongelmia erektiossa, ei mitään lääkitystä vaativaa tautia. Mutta luonne on paras. Usealla +25v miehellä on vielä teini-ikä jäänyt kesken ja pitää lähtee kavereitten kaa autoilemaan ja ryyppäämään kun se on niin siistii.
[quote author="Vierailija" time="15.09.2015 klo 15:35"]Kuusikymppinen ei ole mikään vanhustenkodissa vaippoja käyttävä dementoitunut harmaahapsi! Eikä ole mikään uusi tai harvinainen ilmiö, että pariskuntien ikäerot voivat olla 10, 15 jopa 20v. Ihme tabu tämäkin.
[/quote]
Ap ilmeisesti haluaa vain taloudellista etua ja statusta ja ei siis ole aitoa rakkautta
[quote author="Vierailija" time="15.09.2015 klo 15:29"]
[quote author="Vierailija" time="15.09.2015 klo 15:27"]Pidätkö myös omaishoitajana olosta? [/quote] Saahan siitä pari sataa kuukaudessa
[/quote]
Ja saahan mies sitten jo eläkettä
Rahaa, paskavaippoja, eläkkeitä ja seksiongelmia.
Huoh. Luovutan. Menen pois. - ap
[quote author="Vierailija" time="15.09.2015 klo 15:41"]
Rahaa, paskavaippoja, eläkkeitä ja seksiongelmia.
Huoh. Luovutan. Menen pois. - ap
[/quote]
Sitä se on lapsivaimon elämä.
[quote author="Vierailija" time="15.09.2015 klo 15:41"]Rahaa, paskavaippoja, eläkkeitä ja seksiongelmia.
Huoh. Luovutan. Menen pois. - ap
[/quote]
Se on vähän niinkuin noilla alle kolmikymppisillä miehillä: finnejä, käteen kasvaneita pleikkareita, toinen käsi vispaa hormonimyrskyssä housuissaan, kaljaa ja omille pieruille nauramista. Valitse nyt sitten noista...
Voi hyvää päivää taas teitä kateellisia mammoja. Aloittajahan nimenomaan sanoi ettei jahtaa varattuja/eroavia miehiä! Teidän parisuhteenne ei siis ole millään tavalla vaarassa.
Ap: monet tuon ikäiset miehet etsii juurikin nuorta ja helppoa reikää, mutta helmiäkin on joukossa. Minä olen n22 ja mieheni on 38. Tiedoksi vaan teille tolloille: En ole lapsivaimo. En omaishoitaja. Mieheni ei käytä minua hyväkseen. Minä en käytä miestäni hyväkseni. Seksielämämme on hyvää. En ole ikinä ollut näin onnellinen ja mieskin oli kovin tyytyväinen viimeksi kun tarkistin. Käymme molemmat töissä ja KYLLÄ, tällä ikäerolla meillä on paljon yhteistä!
[quote author="Vierailija" time="15.09.2015 klo 15:52"][quote author="Vierailija" time="15.09.2015 klo 15:41"]Rahaa, paskavaippoja, eläkkeitä ja seksiongelmia.
Huoh. Luovutan. Menen pois. - ap
[/quote]
Se on vähän niinkuin noilla alle kolmikymppisillä miehillä: finnejä, käteen kasvaneita pleikkareita, toinen käsi vispaa hormonimyrskyssä housuissaan, kaljaa ja omille pieruille nauramista. Valitse nyt sitten noista...
[/quote]
Kyllä mä kuitenkin valitsen kolmekymppisen
N40
Nuo pleikkarit, kaljan ja pieruhuumorin minäkin poikakaveriltani miellellään poistaisin, samoin tuon jatkuvasti kavereiden kanssa roikkumisen. Mutta en ehkä osaisi yli 10 vuotta vanhempaa miestä ottaa.
[quote author="Vierailija" time="15.09.2015 klo 15:13"]
Olen 23v nainen ja haluaisin 40+ v miehen kanssa...
ihan oikean _pari_suhteen! En siis pelkkää seksisuhdetta, enkä miehen avioliiton ulkopuolista sivusuhdetta, vaan ihan normaalin parisuhteen.
Kysymys kuuluukin, kuinka todennäköistä on, että mies ylipäätään
1. ottaa minut vakavasti (=tasavertaisena vakituisena osapuolena), eikä pidä minua määräaikaisena viihdykkeenä
2 Haluaa sitoutua ja perustaa perheen?
Onko haaveeni vapaasta ja täyspäisestä kypsästä miehestä mahdoton? Hautaanko haaveeni vai asetunko lähemmäs oman ikäisen kanssa?
[/quote]
Sulla vois muuten olla paljonkin yhteistä tämän ketjun aloittajan kanssa (onnea hänen etsintään):
"Miten 20v naisille saisi iskostettua että nelikymppinen mies ei ole ikäloppu?
Tätä kysyy kuukauden kuluttua 40v täyttävä mies..."
[quote author="Vierailija" time="15.09.2015 klo 15:58"][quote author="Vierailija" time="15.09.2015 klo 15:52"][quote author="Vierailija" time="15.09.2015 klo 15:41"]Rahaa, paskavaippoja, eläkkeitä ja seksiongelmia.
Huoh. Luovutan. Menen pois. - ap
[/quote]
Se on vähän niinkuin noilla alle kolmikymppisillä miehillä: finnejä, käteen kasvaneita pleikkareita, toinen käsi vispaa hormonimyrskyssä housuissaan, kaljaa ja omille pieruille nauramista. Valitse nyt sitten noista...
[/quote]
Kyllä mä kuitenkin valitsen kolmekymppisen
N40
[/quote]
Kukin oman kehitystasonsa mukaan.
N27
[quote author="Vierailija" time="15.09.2015 klo 16:02"][quote author="Vierailija" time="15.09.2015 klo 15:58"][quote author="Vierailija" time="15.09.2015 klo 15:52"][quote author="Vierailija" time="15.09.2015 klo 15:41"]Rahaa, paskavaippoja, eläkkeitä ja seksiongelmia.
Huoh. Luovutan. Menen pois. - ap
[/quote]
Se on vähän niinkuin noilla alle kolmikymppisillä miehillä: finnejä, käteen kasvaneita pleikkareita, toinen käsi vispaa hormonimyrskyssä housuissaan, kaljaa ja omille pieruille nauramista. Valitse nyt sitten noista...
[/quote]
Kyllä mä kuitenkin valitsen kolmekymppisen
N40
[/quote]
Kukin oman kehitystasonsa mukaan.
N27
[/quote]
Jos haluat pappoja hoivata niin mikäs siinä:)
Mitä sä ap selität? Lähtökohtahan on se, että KAIKEN ikäiset miehet ihannoi eniten parikymppisiä naisia ja todennäköisesti parikymppisen itselleen myös ottaisivat jos saisivat. Kortit on sun puolella. Laitat, vaikka nettiin deitti-ilmoituksen ja kerrot rehellisesti mitä haet. Viimeistään treffeillä kyllä aistit minkä perässä kukin mies on ja kuinka vilpittömät aikeet hänellä on. Luulenpa, että saisit PALJON kiinnostusta osaksesi vanhemmilta miehiltä.
Minä se lähinnä tässä huonoilla korteilla liikenteessä, nimittäin itselleni ei taas missään nimessä kelpaa vanhempi mies, vaan mieluummin pitäisi olla nuorempi. Ja aika harva mies haluaa itseään vanhempaa naista... No onneksi sinkkunakin on ihan jees elää. t. n32
[quote author="Vierailija" time="15.09.2015 klo 16:06"]Mitä sä ap selität? Lähtökohtahan on se, että KAIKEN ikäiset miehet ihannoi eniten parikymppisiä naisia ja todennäköisesti parikymppisen itselleen myös ottaisivat jos saisivat. Kortit on sun puolella. Laitat, vaikka nettiin deitti-ilmoituksen ja kerrot rehellisesti mitä haet. Viimeistään treffeillä kyllä aistit minkä perässä kukin mies on ja kuinka vilpittömät aikeet hänellä on. Luulenpa, että saisit PALJON kiinnostusta osaksesi vanhemmilta miehiltä.
Minä se lähinnä tässä huonoilla korteilla liikenteessä, nimittäin itselleni ei taas missään nimessä kelpaa vanhempi mies, vaan mieluummin pitäisi olla nuorempi. Ja aika harva mies haluaa itseään vanhempaa naista... No onneksi sinkkunakin on ihan jees elää. t. n32
[/quote]
harva mies haluaa itseään vanhempaa naista... Olen kyllä vähän eri mieltä
[quote author="Vierailija" time="15.09.2015 klo 16:09"][quote author="Vierailija" time="15.09.2015 klo 16:06"]Mitä sä ap selität? Lähtökohtahan on se, että KAIKEN ikäiset miehet ihannoi eniten parikymppisiä naisia ja todennäköisesti parikymppisen itselleen myös ottaisivat jos saisivat. Kortit on sun puolella. Laitat, vaikka nettiin deitti-ilmoituksen ja kerrot rehellisesti mitä haet. Viimeistään treffeillä kyllä aistit minkä perässä kukin mies on ja kuinka vilpittömät aikeet hänellä on. Luulenpa, että saisit PALJON kiinnostusta osaksesi vanhemmilta miehiltä.
Minä se lähinnä tässä huonoilla korteilla liikenteessä, nimittäin itselleni ei taas missään nimessä kelpaa vanhempi mies, vaan mieluummin pitäisi olla nuorempi. Ja aika harva mies haluaa itseään vanhempaa naista... No onneksi sinkkunakin on ihan jees elää. t. n32
[/quote]
harva mies haluaa itseään vanhempaa naista... Olen kyllä vähän eri mieltä
[/quote]
Niin kyllähän vanhempi nainen seksiin kelpaa, mutta ei parisuhteeseen. Näin yleensä.
[quote author="Vierailija" time="15.09.2015 klo 16:03"][quote author="Vierailija" time="15.09.2015 klo 16:02"][quote author="Vierailija" time="15.09.2015 klo 15:58"][quote author="Vierailija" time="15.09.2015 klo 15:52"][quote author="Vierailija" time="15.09.2015 klo 15:41"]Rahaa, paskavaippoja, eläkkeitä ja seksiongelmia.
Huoh. Luovutan. Menen pois. - ap
[/quote]
Se on vähän niinkuin noilla alle kolmikymppisillä miehillä: finnejä, käteen kasvaneita pleikkareita, toinen käsi vispaa hormonimyrskyssä housuissaan, kaljaa ja omille pieruille nauramista. Valitse nyt sitten noista...
[/quote]
Kyllä mä kuitenkin valitsen kolmekymppisen
N40
[/quote]
Kukin oman kehitystasonsa mukaan.
N27
[/quote]
Jos haluat pappoja hoivata niin mikäs siinä:)
[/quote]
Mikä ettei, mieluummin kuin lapsenvahtina pyöriä :)
[quote author="Vierailija" time="15.09.2015 klo 16:11"][quote author="Vierailija" time="15.09.2015 klo 16:09"][quote author="Vierailija" time="15.09.2015 klo 16:06"]Mitä sä ap selität? Lähtökohtahan on se, että KAIKEN ikäiset miehet ihannoi eniten parikymppisiä naisia ja todennäköisesti parikymppisen itselleen myös ottaisivat jos saisivat. Kortit on sun puolella. Laitat, vaikka nettiin deitti-ilmoituksen ja kerrot rehellisesti mitä haet. Viimeistään treffeillä kyllä aistit minkä perässä kukin mies on ja kuinka vilpittömät aikeet hänellä on. Luulenpa, että saisit PALJON kiinnostusta osaksesi vanhemmilta miehiltä.
Minä se lähinnä tässä huonoilla korteilla liikenteessä, nimittäin itselleni ei taas missään nimessä kelpaa vanhempi mies, vaan mieluummin pitäisi olla nuorempi. Ja aika harva mies haluaa itseään vanhempaa naista... No onneksi sinkkunakin on ihan jees elää. t. n32
[/quote]
harva mies haluaa itseään vanhempaa naista... Olen kyllä vähän eri mieltä
[/quote]
Niin kyllähän vanhempi nainen seksiin kelpaa, mutta ei parisuhteeseen. Näin yleensä.
[/quote]
Älpähän yleistä
Oon tuommoinen mies mutta minun olisi vaikea kuvitella suhdetta tuon ikäisenä kuin korkeintaan seksi suhteena ja monasti seksikään ei ole nuoren naisen kanssa mitään herkkua, joskus kyllä.
Olin 35 vuotias kun eron jälkimainingeissa seurustelun 19 vuotiaan kanssa. Seksi oli loistavaa, mutta muuta yhteistä ei ollut. En voisi kuvitella nykyinen naiseni on 2 kertaa APn ikäinen.
Mitäs sitten vaikka onkin vaimo? 2-kymppinen pimu päihittää kyllä sen rupsahtaneen nalkuttajan ;)
Varatun vanhemman miehen vietteleminen on maailman helpoin homma nimim. kokemusta on:)
Kuusikymppinen ei ole mikään vanhustenkodissa vaippoja käyttävä dementoitunut harmaahapsi! Eikä ole mikään uusi tai harvinainen ilmiö, että pariskuntien ikäerot voivat olla 10, 15 jopa 20v. Ihme tabu tämäkin.