Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen 23v nainen ja haluaisin 40+ v miehen kanssa...

Vierailija
15.09.2015 |

ihan oikean _pari_suhteen! En siis pelkkää seksisuhdetta, enkä miehen avioliiton ulkopuolista sivusuhdetta, vaan ihan normaalin parisuhteen.

Kysymys kuuluukin, kuinka todennäköistä on, että mies ylipäätään

1. ottaa minut vakavasti (=tasavertaisena vakituisena osapuolena), eikä pidä minua määräaikaisena viihdykkeenä

2 Haluaa sitoutua ja perustaa perheen?

Ovatko +40v miehet siinä mielessä menetettyjä tapauksia, että heillä kaikilla on jo ennestään lapsia ja/tai vaimo? Tai jos ovat aikoja sitten eronneita pitkästä liitosta, haluavatko automaattisesti vaan vapaata hurvittelua? Mistä tiedän, että eronneen miehen liitto on viety päätökseen?

En siis ole mikään varattuja tai varakkaita miehiä jahtaava bimbo. Olen myös pitkien liittojen puolesta, toivoisin että avioeroa yleisestikin pidetään VIIMEISENÄ VAIHTOEHTONA, eli en ole suostumassa perheenrikkojaksi enkä sivuhuoraksi.

Onko haaveeni vapaasta ja täyspäisestä kypsästä miehestä mahdoton? Hautaanko haaveeni vai asetunko lähemmäs oman ikäisen kanssa?

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
15.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuusikymppinen ei ole mikään vanhustenkodissa vaippoja käyttävä dementoitunut harmaahapsi! Eikä ole mikään uusi tai harvinainen ilmiö, että pariskuntien ikäerot voivat olla 10, 15 jopa 20v. Ihme tabu tämäkin.

Vierailija
22/40 |
15.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naurattaa kun kateelliset mammat täällä haukkuu jos nuori nainen pitääkin vanhemmista miehistä. Ei oo tainnut mammoilla käydä tuuri ja ovat itse 40v kaljamahaisen possun kanssa. 

Olen aina tykännyt vanhemmista miehistä ja seurustellut 10-20v vanhempien kanssa. Paras suhde ja komein mies on tämä nykyinen, 20v vanhempi, hyvä fyysinen kunto, ei ongelmia erektiossa, ei mitään lääkitystä vaativaa tautia. Mutta luonne on paras. Usealla +25v miehellä on vielä teini-ikä jäänyt kesken ja pitää lähtee kavereitten kaa autoilemaan ja ryyppäämään kun se on niin siistii. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
15.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.09.2015 klo 15:35"]Kuusikymppinen ei ole mikään vanhustenkodissa vaippoja käyttävä dementoitunut harmaahapsi! Eikä ole mikään uusi tai harvinainen ilmiö, että pariskuntien ikäerot voivat olla 10, 15 jopa 20v. Ihme tabu tämäkin.
[/quote]

Ap ilmeisesti haluaa vain taloudellista etua ja statusta ja ei siis ole aitoa rakkautta

Vierailija
24/40 |
15.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.09.2015 klo 15:29"]

[quote author="Vierailija" time="15.09.2015 klo 15:27"]Pidätkö myös omaishoitajana olosta? [/quote] Saahan siitä pari sataa kuukaudessa

[/quote]

Ja saahan mies sitten jo eläkettä

Vierailija
25/40 |
15.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahaa, paskavaippoja, eläkkeitä ja seksiongelmia.

Huoh. Luovutan. Menen pois. - ap

Vierailija
26/40 |
15.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.09.2015 klo 15:41"]

Rahaa, paskavaippoja, eläkkeitä ja seksiongelmia.

Huoh. Luovutan. Menen pois. - ap

[/quote]

Sitä se on lapsivaimon elämä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
27/40 |
15.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.09.2015 klo 15:41"]Rahaa, paskavaippoja, eläkkeitä ja seksiongelmia.

Huoh. Luovutan. Menen pois. - ap
[/quote]
Se on vähän niinkuin noilla alle kolmikymppisillä miehillä: finnejä, käteen kasvaneita pleikkareita, toinen käsi vispaa hormonimyrskyssä housuissaan, kaljaa ja omille pieruille nauramista. Valitse nyt sitten noista...

Vierailija
28/40 |
15.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hyvää päivää taas teitä kateellisia mammoja. Aloittajahan nimenomaan sanoi ettei jahtaa varattuja/eroavia miehiä! Teidän parisuhteenne ei siis ole millään tavalla vaarassa.

Ap: monet tuon ikäiset miehet etsii juurikin nuorta ja helppoa reikää, mutta helmiäkin on joukossa. Minä olen n22 ja mieheni on 38. Tiedoksi vaan teille tolloille: En ole lapsivaimo. En omaishoitaja. Mieheni ei käytä minua hyväkseen. Minä en käytä miestäni hyväkseni. Seksielämämme on hyvää. En ole ikinä ollut näin onnellinen ja mieskin oli kovin tyytyväinen viimeksi kun tarkistin. Käymme molemmat töissä ja KYLLÄ, tällä ikäerolla meillä on paljon yhteistä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
29/40 |
15.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.09.2015 klo 15:52"][quote author="Vierailija" time="15.09.2015 klo 15:41"]Rahaa, paskavaippoja, eläkkeitä ja seksiongelmia.

Huoh. Luovutan. Menen pois. - ap
[/quote]
Se on vähän niinkuin noilla alle kolmikymppisillä miehillä: finnejä, käteen kasvaneita pleikkareita, toinen käsi vispaa hormonimyrskyssä housuissaan, kaljaa ja omille pieruille nauramista. Valitse nyt sitten noista...
[/quote]

Kyllä mä kuitenkin valitsen kolmekymppisen

N40

Vierailija
30/40 |
15.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo pleikkarit, kaljan ja pieruhuumorin minäkin poikakaveriltani miellellään poistaisin, samoin tuon jatkuvasti kavereiden kanssa roikkumisen. Mutta en ehkä osaisi yli 10 vuotta vanhempaa miestä ottaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
31/40 |
15.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.09.2015 klo 15:13"]

Olen 23v nainen ja haluaisin 40+ v miehen kanssa...

ihan oikean _pari_suhteen! En siis pelkkää seksisuhdetta, enkä miehen avioliiton ulkopuolista sivusuhdetta, vaan ihan normaalin parisuhteen.

Kysymys kuuluukin, kuinka todennäköistä on, että mies ylipäätään

1. ottaa minut vakavasti (=tasavertaisena vakituisena osapuolena), eikä pidä minua määräaikaisena viihdykkeenä

2 Haluaa sitoutua ja perustaa perheen?

 

Onko haaveeni vapaasta ja täyspäisestä kypsästä miehestä mahdoton? Hautaanko haaveeni vai asetunko lähemmäs oman ikäisen kanssa?

[/quote]

Sulla vois muuten olla paljonkin yhteistä tämän ketjun aloittajan kanssa (onnea hänen etsintään):

"Miten 20v naisille saisi iskostettua että nelikymppinen mies ei ole ikäloppu?

Tätä kysyy kuukauden kuluttua 40v täyttävä mies..."

 

http://www.vauva.fi/keskustelu/4515458/ketju/miten_20v_naisille_saisi_iskostettua_etta_nelikymppinen_mies_ei_ole_ikaloppu

 

Vierailija
32/40 |
15.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.09.2015 klo 15:58"][quote author="Vierailija" time="15.09.2015 klo 15:52"][quote author="Vierailija" time="15.09.2015 klo 15:41"]Rahaa, paskavaippoja, eläkkeitä ja seksiongelmia.

Huoh. Luovutan. Menen pois. - ap
[/quote]
Se on vähän niinkuin noilla alle kolmikymppisillä miehillä: finnejä, käteen kasvaneita pleikkareita, toinen käsi vispaa hormonimyrskyssä housuissaan, kaljaa ja omille pieruille nauramista. Valitse nyt sitten noista...
[/quote]

Kyllä mä kuitenkin valitsen kolmekymppisen

N40
[/quote]
Kukin oman kehitystasonsa mukaan.
N27

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
33/40 |
15.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.09.2015 klo 16:02"][quote author="Vierailija" time="15.09.2015 klo 15:58"][quote author="Vierailija" time="15.09.2015 klo 15:52"][quote author="Vierailija" time="15.09.2015 klo 15:41"]Rahaa, paskavaippoja, eläkkeitä ja seksiongelmia.

Huoh. Luovutan. Menen pois. - ap
[/quote]
Se on vähän niinkuin noilla alle kolmikymppisillä miehillä: finnejä, käteen kasvaneita pleikkareita, toinen käsi vispaa hormonimyrskyssä housuissaan, kaljaa ja omille pieruille nauramista. Valitse nyt sitten noista...
[/quote]

Kyllä mä kuitenkin valitsen kolmekymppisen

N40
[/quote]
Kukin oman kehitystasonsa mukaan.
N27
[/quote]

Jos haluat pappoja hoivata niin mikäs siinä:)

Vierailija
34/40 |
15.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sä ap selität? Lähtökohtahan on se, että KAIKEN ikäiset miehet ihannoi eniten parikymppisiä naisia ja todennäköisesti parikymppisen itselleen myös ottaisivat jos saisivat. Kortit on sun puolella. Laitat, vaikka nettiin deitti-ilmoituksen ja kerrot rehellisesti mitä haet. Viimeistään treffeillä kyllä aistit minkä perässä kukin mies on ja kuinka vilpittömät aikeet hänellä on. Luulenpa, että saisit PALJON kiinnostusta osaksesi vanhemmilta miehiltä.

Minä se lähinnä tässä huonoilla korteilla liikenteessä, nimittäin itselleni ei taas missään nimessä kelpaa vanhempi mies, vaan mieluummin pitäisi olla nuorempi. Ja aika harva mies haluaa itseään vanhempaa naista... No onneksi sinkkunakin on ihan jees elää. t. n32

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
35/40 |
15.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.09.2015 klo 16:06"]Mitä sä ap selität? Lähtökohtahan on se, että KAIKEN ikäiset miehet ihannoi eniten parikymppisiä naisia ja todennäköisesti parikymppisen itselleen myös ottaisivat jos saisivat. Kortit on sun puolella. Laitat, vaikka nettiin deitti-ilmoituksen ja kerrot rehellisesti mitä haet. Viimeistään treffeillä kyllä aistit minkä perässä kukin mies on ja kuinka vilpittömät aikeet hänellä on. Luulenpa, että saisit PALJON kiinnostusta osaksesi vanhemmilta miehiltä.

Minä se lähinnä tässä huonoilla korteilla liikenteessä, nimittäin itselleni ei taas missään nimessä kelpaa vanhempi mies, vaan mieluummin pitäisi olla nuorempi. Ja aika harva mies haluaa itseään vanhempaa naista... No onneksi sinkkunakin on ihan jees elää. t. n32
[/quote]

harva mies haluaa itseään vanhempaa naista... Olen kyllä vähän eri mieltä

Vierailija
36/40 |
15.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.09.2015 klo 16:09"][quote author="Vierailija" time="15.09.2015 klo 16:06"]Mitä sä ap selität? Lähtökohtahan on se, että KAIKEN ikäiset miehet ihannoi eniten parikymppisiä naisia ja todennäköisesti parikymppisen itselleen myös ottaisivat jos saisivat. Kortit on sun puolella. Laitat, vaikka nettiin deitti-ilmoituksen ja kerrot rehellisesti mitä haet. Viimeistään treffeillä kyllä aistit minkä perässä kukin mies on ja kuinka vilpittömät aikeet hänellä on. Luulenpa, että saisit PALJON kiinnostusta osaksesi vanhemmilta miehiltä.

Minä se lähinnä tässä huonoilla korteilla liikenteessä, nimittäin itselleni ei taas missään nimessä kelpaa vanhempi mies, vaan mieluummin pitäisi olla nuorempi. Ja aika harva mies haluaa itseään vanhempaa naista... No onneksi sinkkunakin on ihan jees elää. t. n32
[/quote]

harva mies haluaa itseään vanhempaa naista... Olen kyllä vähän eri mieltä
[/quote]

Niin kyllähän vanhempi nainen seksiin kelpaa, mutta ei parisuhteeseen. Näin yleensä.

Vierailija
37/40 |
15.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.09.2015 klo 16:03"][quote author="Vierailija" time="15.09.2015 klo 16:02"][quote author="Vierailija" time="15.09.2015 klo 15:58"][quote author="Vierailija" time="15.09.2015 klo 15:52"][quote author="Vierailija" time="15.09.2015 klo 15:41"]Rahaa, paskavaippoja, eläkkeitä ja seksiongelmia.

Huoh. Luovutan. Menen pois. - ap
[/quote]
Se on vähän niinkuin noilla alle kolmikymppisillä miehillä: finnejä, käteen kasvaneita pleikkareita, toinen käsi vispaa hormonimyrskyssä housuissaan, kaljaa ja omille pieruille nauramista. Valitse nyt sitten noista...
[/quote]

Kyllä mä kuitenkin valitsen kolmekymppisen

N40
[/quote]
Kukin oman kehitystasonsa mukaan.
N27
[/quote]

Jos haluat pappoja hoivata niin mikäs siinä:)
[/quote]
Mikä ettei, mieluummin kuin lapsenvahtina pyöriä :)

Vierailija
38/40 |
15.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.09.2015 klo 16:11"][quote author="Vierailija" time="15.09.2015 klo 16:09"][quote author="Vierailija" time="15.09.2015 klo 16:06"]Mitä sä ap selität? Lähtökohtahan on se, että KAIKEN ikäiset miehet ihannoi eniten parikymppisiä naisia ja todennäköisesti parikymppisen itselleen myös ottaisivat jos saisivat. Kortit on sun puolella. Laitat, vaikka nettiin deitti-ilmoituksen ja kerrot rehellisesti mitä haet. Viimeistään treffeillä kyllä aistit minkä perässä kukin mies on ja kuinka vilpittömät aikeet hänellä on. Luulenpa, että saisit PALJON kiinnostusta osaksesi vanhemmilta miehiltä.

Minä se lähinnä tässä huonoilla korteilla liikenteessä, nimittäin itselleni ei taas missään nimessä kelpaa vanhempi mies, vaan mieluummin pitäisi olla nuorempi. Ja aika harva mies haluaa itseään vanhempaa naista... No onneksi sinkkunakin on ihan jees elää. t. n32
[/quote]

harva mies haluaa itseään vanhempaa naista... Olen kyllä vähän eri mieltä
[/quote]

Niin kyllähän vanhempi nainen seksiin kelpaa, mutta ei parisuhteeseen. Näin yleensä.
[/quote]

Älpähän yleistä

Vierailija
39/40 |
15.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon tuommoinen mies mutta minun olisi vaikea kuvitella suhdetta tuon ikäisenä kuin korkeintaan seksi suhteena ja monasti seksikään ei ole nuoren naisen kanssa mitään herkkua, joskus kyllä.
Olin 35 vuotias kun eron jälkimainingeissa seurustelun 19 vuotiaan kanssa. Seksi oli loistavaa, mutta muuta yhteistä ei ollut. En voisi kuvitella nykyinen naiseni on 2 kertaa APn ikäinen.

Vierailija
40/40 |
15.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs sitten vaikka onkin vaimo? 2-kymppinen pimu päihittää kyllä sen rupsahtaneen nalkuttajan ;)

Varatun vanhemman miehen vietteleminen on maailman helpoin homma nimim. kokemusta on:)