Olen neitsyt. Miten siis voin olla raskaana?
Kommentit (28)
[quote author="Vierailija" time="15.09.2015 klo 16:51"]
[quote author="Vierailija" time="15.09.2015 klo 16:42"][quote author="Vierailija" time="15.09.2015 klo 15:37"]Jos se on poika, niin nimeksi sitten Jeesus. [/quote] Kannattaa mieluummin keksiä tästä perinteisestä nimestä joku moderni muunnos, nyt eletään sentään 2010-lukua. [/quote] Kyllä Jeesus on kaunis ja ajaton nimi. Ei mitään Jössestä tai Tsiisusta kannata nimeksi antaa, tulee vielä kiusatuksi.
[/quote]
Jos vaikka Jesse?
No, jotkuthan ovat palstallakin vaahdonneet, että Jeesus tulee. Nyt hän sitten viimein tulee uudestaan.
[quote author="Vierailija" time="15.09.2015 klo 15:41"][quote author="Vierailija" time="15.09.2015 klo 15:05"]
Oletko syönyt puolukoita? Marjatta tuli niistä raskaaksi (Kalevala).
[/quote]
Ei siinä sanottu, että Marjatta söi niitä. Hän vain tuli puolukasta raskaaksi. Ehkä koko kertomus Marjatasta oli varoituksen sana, ettei kannata työntää puolukoita pilluun.
[/quote]kiitos mielikuvasta
Joku oli runkannu puolukoille ja sitten ne pyöri kuin puolukka pillussa. Ja näin alkoi raskaus.
Olet kalkkuna? Niillä voi kuoriutua hedelmöittymättömistä munista ihan eläviä baby-kalkkunoita. En kyllä tiedä voiko kalkkunan varsinaisesti sanoa olevan raskaana, mutta ehkä käytit raskaana olemista hautomisen sijaan salataksesi identiteettisi?
[quote author="Vierailija" time="15.09.2015 klo 16:42"][quote author="Vierailija" time="15.09.2015 klo 15:37"]Jos se on poika, niin nimeksi sitten Jeesus.
[/quote]
Kannattaa mieluummin keksiä tästä perinteisestä nimestä joku moderni muunnos, nyt eletään sentään 2010-lukua.
[/quote]
Kyllä Jeesus on kaunis ja ajaton nimi. Ei mitään Jössestä tai Tsiisusta kannata nimeksi antaa, tulee vielä kiusatuksi.