Te joilla on ollut korona viime aikoina ja olette ikähaarukassa 40-60 v
Kommentit (89)
Perus pikku flunssa. Vähän kurkku kipee, nenästä räkää päivän.
Olen vähän päälle nelikymppinen, kolmesti rokotettu. Mun korona oli ku tavallista ärhäkämpi flunssa. Kuumetta oli vain yhtenä päivänä, muuten oli kyllä tosi heikko olo muutaman päivän ja joka paikkaan koski. Olin myös todella räkäinen. Mitään keuhko-oireita ei ollut.
Kun ei oikeastaan mitään. Pari päivää hieman väsynyt outo olo. Ennen kun testi näytti positiivista yskähtelin ja aivastelin pari kertaa ja kurkkua kutitti. Kun testi näytti positiivista ei ollut kuin hieman veto pois. Ei kuumetta. -n46
Perus flunssan oireet, meni muutamassa päivässä ohi. Kolmesti rokotettu.
Jalkoja särki, nenä tukossa. Aivastelin. Jälkiyskä pari viikkoa (ei paha).
Isäni on rokottamaton reilu 60 vuotias ja sillä oli kuumetta parina iltana ja se oli siinä.
Mitä nyt ylipäätänsä huomannut niin kaikilla ollu aikalailla samat oireet oli rokotusta tai ei ja oireina ollu
-Kuumeilua
-Väsymystä
-Kurkkukipua
-Voimattomuutta
-Osalla yhä lähteny makuaisti mutta tämä ollu harvinaista
Oireet kestäny parista päivästä pariin viikkoon.
Vierailija kirjoitti:
Kuumeessa nyt neljättä päivää. Olo on tosi heikko. Kyllä välillä käy mielessä, että leviääkö keuhkoihin.
Mulla siis kolme rokotetta ja ei perussairauksia.
Viisi päivää kovaa kuumetta ja päänsärkyä, kova väsymys. Sitten kolme päivää kuumetonta, päänsärkyä ja väsymystä edelleen. Siinäpä se oli. Ei räkäisyyttä, ei yskää, ei kurkkukipua.
2 rokotusta, 42v
Se alkoi sillä että pitkä vaalea keppi sukelsi päähäni
Kaksi rokotusta ja kaksi päivää tuli maattua sängynpohjalla kuumeessa, kun oli täysin veto pois. Pari yötä myös kuumetta tämän jälkeen ja järkyttävää hikoilua. Sen jälkeen normaalia flunssaa kovempi yskä. Miehellä kolme päivää niiskuttelua ja vähäinen yskä.
Kolmannella viikollakin vielä satunnaista yskää ja nenän vuotoa, vaikka olo terve.
Aika lievä tähän mennessä. Kurkkukipua, nuhaa ja lievää yskää. Huomenna pitää jo palata töihin, kun oireettomia päiviä 2. Kuumetta ei juuri, mutta 34,9 astetta oli "kuume" yhtenä päivänä, jolloin oli heikko olo. 2 rokotteen voimalla menty.
Vähän rajumpi tauti. Korkeaa kuumetta, voimakasta hengenahdistusta, sydämen syke vaihteli, haju ja makuaisti meni, valtava väsymys en ole jaksanut kuin maata tai istua. Olen kahdesti käynyt lääkärissä. En pysty vieläkään kävelemään hengästymättä, useamman viikon jo sairastanut ja tauti jatkuu edelleen.
Lievempi kuin mulla yleensä flunssa. Oli vaan tukkoinen olo mutta nenä ei vuotanut. Ja olen rokottamaton.
Olen noin nelikymppinen ja kolmesti rokotettu. Lievää kurkkukipua, jonka jälkeen tukkoisuutta ja räkäisyyttä enemmän kuin perusflunssassa, ja kestää tavallista pidempään. Ei kuumetta. Ei sinänsä mitenkään kipeä olo ollut missään vaiheessa.
Tosi outo tauti oli. Lievempi kuin flunssa, mutta erikoisemmin oirein. Särkyä joka puolella aaltoillen. Psyykkisiäkin oireita. Puutumista ja pistelyä. Ei kuumetta eikä oikeastaan nuhaakaan. Keuhkoja nipisteli yhden päivän. Hajuaistin heikkenemistä.
Kesti parisen viikkoa.
3 rokotetta, ikää 41. Pienien oireiden alkaessa testinottopäivänä ok ja vielä ulkoilin, toinen päivä ja yö ihan hirvittävät, kolmas päivä siedettävä ja nyt neljäs jo tuntuu että ohi on. Jos ei huomenna taas pahene niin helpommalla meni kuin normaali flunssa.
Tosi lievä, ei kuumetta tai yskää tai edes nenä vuotanut. Hieman ehkä väsyneempi olo, mutta ei välttämättä johtunut koronasta.
Kuumeessa nyt neljättä päivää. Olo on tosi heikko. Kyllä välillä käy mielessä, että leviääkö keuhkoihin.