Te joilla on ollut korona viime aikoina ja olette ikähaarukassa 40-60 v
Kommentit (89)
Ikä 50v. Helmikuussa sairastin, yhden päivän oli kuumetta ja lihaskipua.
Ei hirveän vakavat mutta kiusalliset. Me molemmat +/- 60v.
Mulla oli ensin keuhkoputkentulehdus ja sen päälle sain koronan. Viikon kesti hengenahdistus, lihaskivut ja alilämpö, sitten nousi kuume 38 ja alkoi helpottamaan. Nyt vielä toinen korva kipuilee mutta toivon että menee ohi. 3. viikko menossa 10 pvän antibiooteista ja kortisonista huolimatta
Olen 68v 3 rokotusta. Hyvin lievä kurkkukipu ja pari päivää nuha. Jaksoin toimia normaalisti. Kotitestin positiivisuus oli yllätys. Tein sen varmuudeksi lievissä oireissa, koska olin menossa iäkkäitä sukulaisia katsomaan. Positiivisuus kesti 8 päivää, vaikka olin muuten jo oireeton.
Kuumetta, päänsärkyä, kurkkukipua, limaa nielussa. Nyt on menossa neljäs sairaspäivä.
N45, kaksi rokotusta alla viime kesältä: Huimausta aamuisin ja 38 asteen kuume yhtenä ainoana iltana, kotitesti nega. Seuraavasta päivästä alkaen huimausta, puutumista ja pistelyä etenkin sormissa ja pohkeissa. Ei isoa nuhaa, käheä ääni ja kurkku vähän kipeä, valtava väsymys. PCR-testi näytti heikosti positiivisen tuloksen kaksi päivää kuumeillan jälkeen.
Kuumetta 4pv, yskää 4vk tällä hetkellä, nivelkipuja, järkyttävä päänsärky viikon ja aivan tolkuton väsymys.
Niin olemattomat, että ilman tietoa altistumisesta en olisi edes tajunnut käydä testissä.
Minulla vain yksi rokote alla viime kesältä. Tulin siitä todella sairaaksi ja en enää halunnut ottaa toista tai kolmatta. Korona minulla oli kuukausi sitten.
M42
N48, molemmat koronat sairastettu, ilman rokotuksia, lihava av mamma, helpolla pääsin. Mieheni 50, rokotettu 3 kertaan oli ihan kuoleman kielissä monta kk tän omikronin kanssa. Hän urheilee yms, joten tässä ei ole mitään järkeä miten toi tauti tulee yksilöön.