Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olitte oikeassa. Kiitos viime ketjuuni asiallisesti vastanneille,

Vierailija
15.09.2015 |

vastauksenne rohkaisivat minua ja en usko, että ilman niitä olisin uskaltanut lähteä (vieläkään...) juopon ja väkivaltaisen miehen luota.

En löytänyt alkuperäistä ketjuani kun en enää muista otsikkoa, sen verran paniikissa olin kai kun sen kirjoitin. Mutta siis olen se äiti joka tuli taksilla vauvan kanssa sairaalasta ja mies "sekosi", riehui kotona paiskoen mm astioita, oli jäänyt pettämisestä kiinni jo aiemmin jne jne. Ketjuni lukeneet varmaan muistaa.

Täällä kaikki kannusti jättämään miehen, minä annoin vielä mahdollisuuden kun niin kovasti sitä rukoili, ja ajattelin, että lapsi tarvitsee isän. Jonkun aikaa meni hyvin, jopa tosi hyvin, mutta viime viikonloppuna repes taas helvetti irti. Mies joi perjantaista sunnuntaihin, oli tiellä tietymättömillä,puhelimessa huusi ja haukkui mua jos sattui vastaamaan. Kotiin tuli lopulta vahvassa kännissä, irvaili mulle /itkulleni, sanoi, että olen ruma säälittävä lehmä ja ettei ois tuota "vammasta pentua" ikinä halunnu (vahinkoraskaus, jota yhteisestä päätöksestä päätettiin jatkaa). Vauva on ihan terve kyllä lääkärin mukaan. Löi mua naamaan niin kovaa, että huuli piti tikata.

Mutta niin... Nyt olen turvakodissa. Ihanaa henkilökuntaa täällä, auttavat kaikissa mm käytännön asioissa. Oon niin... en tiedä, nolona, yksin, nujerrettu. Mutta hengissä kuitenkin, ja vauva on ihana <3

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
15.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP:n päivitys http://www.vauva.fi/keskustelu/4584936/ketju/olitte_oikeassa_kiitos_viime_ketjuuni_asiallisesti_vastanneille

Mahtavaa ap! Tsemppiä parempaan elämään sinulle ja vauvallesi. <3

Vierailija
42/44 |
15.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.09.2015 klo 15:58"]

AP:n päivitys http://www.vauva.fi/keskustelu/4584936/ketju/olitte_oikeassa_kiitos_viime_ketjuuni_asiallisesti_vastanneille

Mahtavaa ap! Tsemppiä parempaan elämään sinulle ja vauvallesi. <3

[/quote]

Tuli väärään ketjuun...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
15.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoja neuvon kuin monet muutkin: älä missään tapauksessa niele mitään pajunköyttä mitä miehesi mahdollisesti yrittää sinulle vielä ennemmin tai myöhemmin syöttää. Sinun ja vauvan on vain niin paljon parempi olla ilman häntä. Ehdottomasti myös rikosilmoitus ja numeron vaihto.

Paljon tsemppiä tulevaan!

Vierailija
44/44 |
15.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muista kirjoitinko mitään edelliseen ketjuun, mutta hyvä että lähdit ja jätit tuon äijän, itse jouduin lapsena kuuntelemaan vanhempien kännitappeluita ja ei se tule ikinä loppumaan, en muista minkä ikäinen olin kun puukon kanssa meninväliin, sen jälkeen oli aika rauhallista pitkään ja mulle vittuilu loppui kun faija vietiin sirralla vittuun kun olin jotain 16-17v.
Aina sitä toivoi että viinat olisi loppuneet jo perjantaina, mutta ainahan ne riitti koko viikonlopuksi, lasten harrastukset jäi ym.
En tiedä miten mutta olen ihmetellyt ettei faija ole vielä kuollut kun 2000luvun alussakin veti 8v putkeen viinaa niin että välillä oli viikkoja niin kännissä kuin voi ikknä olla ja koko aikana ei montaa vesi selvää päivää.
T.m40

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä seitsemän