Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miesystävä ei hyväksy poikaani, neuvoja?

Vierailija
15.09.2015 |

Ongelma tiivistettynä: Olen asunut avomieheni ja kahden lapseni (poika 15v, tyttö 12v) samassa taloudessa noin kolmen vuoden ajan. Mies ei siis ole lasten isä mutta yhdessä asuminen on sujunut ongelmitta.

Poikani kertoi viime vuonna olevansa kiinnostunut enemmän (tai pelkästään) pojista. Minä suhtauduin tähän melko neutraalisti enkä tehnyt asiasta sen kummempaa numeroa. Äskettäin kuitenkin selvisi että miehelle tämä on jonkinlainen ongelma tai vähintään ahdistuksen aihe. Tämä ilmenee lähinnä niin ettei mies viihdy pojan läsnäollessa ja käyttäytyy ahdistuneesti. Hän siis myönsi minulle kahdenkesken että asia häiritsee häntä.

Mies ei ole muutoin mitenkään ahdasmielinen tai konservatiivinen, enkä ole itsekään. Joku varmasti ehdottaa eroa tms mutta haluaisin ensin kokeilla jos tähän olisi jokin ratkaisu. Kyseeseen ei tule myöskään se että poika näin nuorena muuttaisi pois kotoa enkä halua antaa sellaista signaalia, että hänen pitäisi niin tehdä.

Kellään neuvoja/kokemuksia? En tiedä mitä tekisin tai voinko tehdä mitään asialle.

Kommentit (82)

Vierailija
81/82 |
15.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.09.2015 klo 17:07"][quote author="Vierailija" time="15.09.2015 klo 14:39"]Peräänkuuluttaisin pojan isän vastuuta. Hänhän se pojasta homonkin on tehnyt pakenemalla vastuutaan miehenä ja isänä toiselle paikkakunnalle. Ei ihme, että uusi miehesi on hermostunut kun hänellä ei ole osaa eikä arpaa puppelin persoonaan.
[/quote]

Ahaa, tuliko mustakin hetero siksi kun isäni ei ollut kuvioissa? T. Nainen
[/quote]
Ei mutta selittää sen miksi ukkosi on sinua 30 vuotta vanhempi.

Vierailija
82/82 |
15.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma homokäsitykseni on mudostunut Salatuista elämistä ja muutaman viihdejulkkiksen perusteella. En myöskään tunne yhtään homoa, enkä edes tiedä, mitä homoista pitäisi ajatella. Tuossa aloittajan tapauksessa olisin äitinä kyllä ehdottomasti pojan puolella ja tukena kaikilla mahdollisilla tavoilla.

Minä taas joudun elämään kaappiheterona. Vaikeasta elämäntilanteestani johtuen joudun asumaan vielä kolmekymppisenäkin isäni kanssa, enkä pysty kertomaan isälleni olevani hetero, koska isäni ei hyväksyisi sitä. Isäni on hyvin vaikea hyväksyä myös sisareni heteruutta ja miehen kanssa asumista. Tosin tämän takana taitaa olla ennen kaikkea se, että isä näkee minut yhä lapsena, jolla ei saa olla minkäänlaista seksuaalisuutta. Isälleni yritän esittää sukupuoletonta aseksuaalia, jollaisena isäni minua selvästi pitääkin. Olen yrittänyt vakuuttaa itsellenikin olevani aseksuaali, mutta kyllä se heterous puskee koko ajan voimakkaammin esiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi seitsemän