n. 170cm pituiset naiset
Mitkä ovat strategiset mittanne? Painonkin voi halutessaan laittaa.
Oletko tyytyväinen kroppaasi?
Kommentit (20)
Pituus 169cm, mutta vastaan silti :) Paino 53kg, läskiä tullut viimeisen vuoden aikana 2kg ja siihen en ole tyytyväinen, lihaksia kiitos mielummin. Mitat 91-70-92 ja nuo ihan ok, mutta kyllä yli nelikymppisenä vähän joka paikka alkaa roikkua ja vartalon ihokaan ei ole enää sileä. Harmittaa kyllä! Liikkumista jatkan edelleen, mutta aikaa vastaan en näköjään pysty tastelemaan.
86-64-92 mitat. Painoa en tiedä kun vaaka ei toimi (mittanauhan sentään löysin) :D Oletettavasti 50-55 välillä. Lihasta saisi olla paljon enemmän ja muutenkin timmimmässä kunnossa! Eli tuolloin painoakin voisi olla se muutama kilo enemmän.
Rinnanympärys 96 cm, vyötärö 73 cm ja lantio 90 cm. Paino 60 kg. Leveät hartiat, lyhyt selkä ja pitkät jalat. Muutama lisäkilo vähän ahdistaa oloa.
N45
173 cm, ry-vy-ly 87-71-89 (vaatteet päällä mitattu ilman rintsikoita). Paino 56. Olen tyytyväinen.
Höh. Tässä sen taas näkee. Oli mitat mitä tahansa niin koskaan ei olla tyytyväisiä ^
Itse oon lopettanut mittailut ja vaa'alla ramppaamisen. Ei se kannata. Liikkuminen, sekä terveet, tasapainoiset elämäntavat hyödyttävät tietysti. Tuo kummasti itseluottamusta ilman mitään mittarin lukemiakaan. :)
[quote author="Vierailija" time="15.09.2015 klo 10:36"]Rinnanympärys 96 cm, vyötärö 73 cm ja lantio 90 cm. Paino 60 kg. Leveät hartiat, lyhyt selkä ja pitkät jalat. Muutama lisäkilo vähän ahdistaa oloa.
N45
[/quote]
Sulla on sitten vähän vastaava kroppa kun itselläni. Harteikas, lyhyehkö yläkroppa ja pitkät sääret. En vaan oo ihan noin rintava, mutta mulla tuntuu että vatsassa näkyy samantien kaikki "ylimääräinen" :/
Mulla painoa liikaa, 106kg, mutta olen raskaanakin (rv30) eikä paino ole raskausaikana noussut. Olen isokokoinen muutenkin, kädet ja jalat todella isot (kengännumero 41). Vartalonmalli on kalapuikko, eli ilman ylipainoa olisin täysin tikku, lantio mulla on suhteellisen kapea (muistaakseni 108cm), siinä kuitenkin alavatsaläskit mukana. Rinnat keskikokoiset, hartiat leveät. Ei ole todellakaan mikään kauneimmasta päästä tämä vartalo, mutta kauniit kasvot ja huumorintajuinen luonne ovat pelastaneet paljon!
Enpä ole mitannut. Mitä minä niillä tiedoilla tekisin?
171 cm, rinnanympärys 80 cm (? en muista tarkalleen), vyötärö 62 cm, lantio 96 cm. Painoa 65 kg.
Mulla on leveät hartiat ja leveä lantio, mutta toisaalta kapea vyötärö. Haluaisin kylläkin noin 7 kg pois painosta, koska tällä hetkellä mulla on mielestäni muutama kilo liikaa. Yleisesti arvioituna olen tyytyväinen vartalooni.
[quote author="Vierailija" time="15.09.2015 klo 10:53"]
Enpä ole mitannut. Mitä minä niillä tiedoilla tekisin?
[/quote]
Itse tarvitsen, jotta voin tilata nettikaupoista vaatteita. Lisäksi tykkään seurata, että miten urheilun seurauksena on kroppa "tiivistynyt" ja näen kehityksen :) Mukavaa puuhaa, kunhan pysyy järkevällä tasolla.
Ei niillä mitoilla tarvitse mitään tehdä, mutta vastaavasti voi niillä tehdäkin. Jokainen tallaa onneksi tyylillään :)
Rinnanympärys 90, vyötarö 79, lantio 100. Pituus tasan 170, paino 62kg. En kauheasti pidä vartalostani, rinnat ovat tosi pienet ja lantio leveä. Plussaa kuitenkin pitkistä jaloista ja käsivarsista, ne saavat minut näyttämään pitemmältä ja hoikemmalta kuin mitä "oikeasti" olen.
92-72-96, painoa jotain 65 kiloa ja olen ihan tyytyväinen.
[quote author="Vierailija" time="15.09.2015 klo 10:54"]
171 cm, rinnanympärys 80 cm (? en muista tarkalleen), vyötärö 62 cm, lantio 96 cm. Painoa 65 kg.
Mulla on leveät hartiat ja leveä lantio, mutta toisaalta kapea vyötärö. Haluaisin kylläkin noin 7 kg pois painosta, koska tällä hetkellä mulla on mielestäni muutama kilo liikaa. Yleisesti arvioituna olen tyytyväinen vartalooni.
[/quote]
Miksi sain alapeukun? :(
175cm, paino tällä hetkellä 65kg. Mitat n. 93-66-93. Pari kiloa on "pöhöä" kesän hiukan turhan huolettomasta jäätelönsyönnistä, mitta muuten olen ihan tyytyväinen.
En tiedä muita mittoja, mutta vyötärö on 80 cm. Olen 171 cm / 60 kg. Kaikki ylimääräinen menee vyötärölle.
[quote author="Vierailija" time="15.09.2015 klo 10:52"]
Mulla painoa liikaa, 106kg, mutta olen raskaanakin (rv30) eikä paino ole raskausaikana noussut. Olen isokokoinen muutenkin, kädet ja jalat todella isot (kengännumero 41). Vartalonmalli on kalapuikko, eli ilman ylipainoa olisin täysin tikku, lantio mulla on suhteellisen kapea (muistaakseni 108cm), siinä kuitenkin alavatsaläskit mukana. Rinnat keskikokoiset, hartiat leveät. Ei ole todellakaan mikään kauneimmasta päästä tämä vartalo, mutta kauniit kasvot ja huumorintajuinen luonne ovat pelastaneet paljon!
[/quote]
No offence, mut samanmittaisten ihmisten luumassan painon vaihtelu tapahtuu noin kilon sisällä. Kaikkien aikuisten ihmisten luumassa painaa noin 2-4 kg, riippuen pituudesta. "Isoluisuus" on siis lähinnä hassu kommentti :)
[quote author="Vierailija" time="15.09.2015 klo 11:18"]
[quote author="Vierailija" time="15.09.2015 klo 10:52"]
[/quote]
No offence, mut samanmittaisten ihmisten luumassan painon vaihtelu tapahtuu noin kilon sisällä. Kaikkien aikuisten ihmisten luumassa painaa noin 2-4 kg, riippuen pituudesta. "Isoluisuus" on siis lähinnä hassu kommentti :)
[/quote]
Luin tuon viestin kolme kertaa, enkä löytänyt siitä mainintaa isoluisuudesta. Missä se oli?
[quote author="Vierailija" time="15.09.2015 klo 11:18"][quote author="Vierailija" time="15.09.2015 klo 10:52"]
[/quote]
[/quote]
Mistä löysit maininnan isoluisesta?
Rinnanympärys rintojen kohdalta 85 cm, alta 74 cm, vyötärö 73 cm, lantio 97 cm (en ole varma oikeasta mittauskohdasta). Mittasin vaatteet päällä. Paino on jotain 65-76 kg:n välillä.