Pöydältä kaatui vesilasi
Olen jo siirtynyt makkariin ja havahduin hetki sitten kolahdukseen (en nukkunut vaan luin uutisia). Menin olkkariin ja huomasin pöydälle jätetyn vesilasin kaatuneen kumoon. Alkoi hippasen kylmätä, vaikken usko yliluonnolliseen. Kertokaa mulle onko tälle mitään järkevää selitystä?
Juomalasi ei ollut pöydän reunalla. Pöytä ei heilu, on jämäkkää jalopuuta. Maanjäristys se tuskin oli (olen Pohjois-Suomessa). Asun rauhallisessa kerrostalossa. Yöllä ei tietääkseni tehdä mitään räjäytyksiä tai muitakaan töitä rakennustyömailla. Niin ja minulla ei ole lemmikkejä, asun yksin.
Kommentit (26)
en tiedä oliko provo, mutta tämä olisi voinut olla hyvä jännitysketju yöllä, JOS ei olisi rekisteröityspakkoa. :-)
Oliko lasissa vettä? Ettei nyt vaan tullut vesivahinko?
[quote author="AV MAMMA" time="15.09.2015 klo 02:15"]
ilmassa on koko ajan ajan energiakenttiä sekä -virtoja ja nyt ne vaan jostain syystä aiheutti tielleen osuneen vesilasin kaatumisen
[/quote]
Energiakenttiä ei ole olemassakaan jos et nyt -mitä vahvasti epäilen- kännykkä/wifi -verkkoja tarkoita.
Olet varmaan rokotusvastainen ja uskot homeopatiaan myös?
Vesilasin alle oli jäänyt vettä..se siirtyy silloin kuin itsestään..spookia mutta ihan selitettävissä oleva asia.
[quote author="Vierailija" time="15.09.2015 klo 11:54"]Vesilasin alle oli jäänyt vettä..se siirtyy silloin kuin itsestään..spookia mutta ihan selitettävissä oleva asia.
[/quote]
Mutta tällöin lasi olisi siis tippunut lattialle tai vain vaihtanut paikkaa. Nyt lasi oli käsittääkseni kaatunut kumoon pöydälle. En usko, että lasin alle jäänyt vesi saa itse kaatumista aikaan. Juomasi on suunniteltu sellaiseksi, ettei se kaadu tasaisella alustalla ilman että sen joku (ihminen, kissa, pöydän kallistusliike, raju ulkopuolinen osuma pöytään/koko rakennukseen) kaataisi sen.
Ap. Tähähän on vain yksi selitys. Kotonasi asuu janoinen, mutta kädetön henkiolento.
[quote author="Vierailija" time="15.09.2015 klo 12:47"]Ap. Tähähän on vain yksi selitys. Kotonasi asuu janoinen, mutta kädetön henkiolento.
[/quote]
Suosittelen laittamaan ensi yöksi vesilasiin pillin.
ap, löytykö tälle lopulta luonnollinen selitys?
No painaahan se lasi jo sen verran ettei se nyt kaavu vaikka ois kaks tippaa vettä lasin pohjassa.
Noh mulla on selitys tälle mutta en tiiä kerronko..ja se selitys ei sinun mieltäs varmasti lämmitä yhtään..jos tiedät mitä tarkoitan
Lisään vettä myllyyn mutta mulle kävi reilu vuos sitten samankaltanen selittämätön juttu.
Menin makkariin nukkumaan poikani kanssa,olin just ajatuksissa että nyt simahan niin huoneen ovi levähti auki täyvellä voimalla niinkö siihen ois potkastu ja törmäs oven takana olevaan kaappiin.Myös ovessa ollu levennys osa aukes joka oli tapeilla kiinni karmeissa ylhäältä ja alhaalta. Pomppasin ylös ja kahtomaan mikä se oli.Mitään syytä en keksiny ja ikkunat ja kaikki oli kiinni.
Selittäkääs tämä
[quote author="Vierailija" time="16.09.2015 klo 19:50"]
Lisään vettä myllyyn mutta mulle kävi reilu vuos sitten samankaltanen selittämätön juttu. Menin makkariin nukkumaan poikani kanssa,olin just ajatuksissa että nyt simahan niin huoneen ovi levähti auki täyvellä voimalla niinkö siihen ois potkastu ja törmäs oven takana olevaan kaappiin.Myös ovessa ollu levennys osa aukes joka oli tapeilla kiinni karmeissa ylhäältä ja alhaalta. Pomppasin ylös ja kahtomaan mikä se oli.Mitään syytä en keksiny ja ikkunat ja kaikki oli kiinni. Selittäkääs tämä
[/quote]
Hyi miten jännittävää! Mulle kävi kerran myös spooky juttu, ei noin paha kuitenkaan.
Ihmettelin kolahdusta vessassa mutta en vaivautunut katsomaan. Kohta kuului uudestaan ja menin katsomaan. Vanulappupaketti oli lavuaarissa, vaikka sen paikka on peilikaapissa lavuaarin yläpuolella. Ja peilikaapin ovet oli kiinni :p
[quote author="Vierailija" time="16.09.2015 klo 19:59"][quote author="Vierailija" time="16.09.2015 klo 19:50"]
Lisään vettä myllyyn mutta mulle kävi reilu vuos sitten samankaltanen selittämätön juttu. Menin makkariin nukkumaan poikani kanssa,olin just ajatuksissa että nyt simahan niin huoneen ovi levähti auki täyvellä voimalla niinkö siihen ois potkastu ja törmäs oven takana olevaan kaappiin.Myös ovessa ollu levennys osa aukes joka oli tapeilla kiinni karmeissa ylhäältä ja alhaalta. Pomppasin ylös ja kahtomaan mikä se oli.Mitään syytä en keksiny ja ikkunat ja kaikki oli kiinni. Selittäkääs tämä
[/quote]
Hyi miten jännittävää! Mulle kävi kerran myös spooky juttu, ei noin paha kuitenkaan.
Ihmettelin kolahdusta vessassa mutta en vaivautunut katsomaan. Kohta kuului uudestaan ja menin katsomaan. Vanulappupaketti oli lavuaarissa, vaikka sen paikka on peilikaapissa lavuaarin yläpuolella. Ja peilikaapin ovet oli kiinni :p
[/quote]
Kyäh nää on ällöjä.Mulla on kyllä paljo muitaki vastaavia kokemuksia mutta en jaksa kertoilla.Menee apn ketju väärälle radalle:)
[quote author="Vierailija" time="15.09.2015 klo 11:42"][quote author="AV MAMMA" time="15.09.2015 klo 02:15"]
ilmassa on koko ajan ajan energiakenttiä sekä -virtoja ja nyt ne vaan jostain syystä aiheutti tielleen osuneen vesilasin kaatumisen
[/quote]
Energiakenttiä ei ole olemassakaan jos et nyt -mitä vahvasti epäilen- kännykkä/wifi -verkkoja tarkoita.
Olet varmaan rokotusvastainen ja uskot homeopatiaan myös?
[/quote]
Miks ne energiakentät ei viskele kaikkia astioita nurin ja paukuttele ovia miten sattuu ?
AP ei ole enää joukossamme.
Ensimmäisenä yönä kaatui vesilasi.
Seuraavana yönä kaatui AP.
Niin oli määrä tapahtua.
[quote author="Vierailija" time="16.09.2015 klo 20:18"]Hiiri
[/quote]tämä
Ite istuin lattialla ja pianon päältä kaatui pöytälamppu ilman syytä melkein päälle... En tosiaan edes liikkunut tai huonees ollu vetoa...
[quote author="Vierailija" time="16.09.2015 klo 20:40"]Ite istuin lattialla ja pianon päältä kaatui pöytälamppu ilman syytä melkein päälle... En tosiaan edes liikkunut tai huonees ollu vetoa...
[/quote]
Oli valaisimessa johtoa? Tai oliko se pianon reunalla?
Hyiiii... eikö mistään pääse läpivetoa?
Hmm, mielenkiintoista!