Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pöydältä kaatui vesilasi

Vierailija
15.09.2015 |

Olen jo siirtynyt makkariin ja havahduin hetki sitten kolahdukseen (en nukkunut vaan luin uutisia). Menin olkkariin ja huomasin pöydälle jätetyn vesilasin kaatuneen kumoon. Alkoi hippasen kylmätä, vaikken usko yliluonnolliseen. Kertokaa mulle onko tälle mitään järkevää selitystä?

Juomalasi ei ollut pöydän reunalla. Pöytä ei heilu, on jämäkkää jalopuuta. Maanjäristys se tuskin oli (olen Pohjois-Suomessa). Asun rauhallisessa kerrostalossa. Yöllä ei tietääkseni tehdä mitään räjäytyksiä tai muitakaan töitä rakennustyömailla. Niin ja minulla ei ole lemmikkejä, asun yksin.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
15.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.09.2015 klo 01:28"]Hyiiii... eikö mistään pääse läpivetoa?
[/quote]

Ei tietääkseni. Lasitetulla parvekkeellani on kyllä yksi lasi auki, mutta parvekkeen ovi on tiukasti kiinni eikä yksikään ikkuna tai tuuletusaukko sisätiloihin ole auki. Eikä täällä ole lainkaan tuulinen sää. Saisiko ilmavirta isoa juomalasia (jossa oli vettä n. lasin puoliväliin asti, kai vesikin lisää lasin painoa?) edes kaadettua...? En tiedä. Hämmentävää. - Ap

22/26 |
15.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

ilmassa on koko ajan ajan energiakenttiä sekä -virtoja ja nyt ne vaan jostain syystä aiheutti tielleen osuneen vesilasin kaatumisen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
15.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

HUUUUUU!

Vierailija
24/26 |
15.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.09.2015 klo 03:10"]HUUUUUU!
[/quote]

Ei hitto, piti kirjoittaa:
HÖÖÖÖÖ

Vierailija
25/26 |
15.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vesilasin alle oli jäänyt tippa tai pari kylmää vettä. Huoneenlämmössä lasin alla ollut vesi laajeni ja liikutti lasia. Sama tapahtuu korostetusti jos kattilan alle jää vettä kun sen laskee lämpimälle hellalle.

Vierailija
26/26 |
15.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.09.2015 klo 03:58"]Vesilasin alle oli jäänyt tippa tai pari kylmää vettä. Huoneenlämmössä lasin alla ollut vesi laajeni ja liikutti lasia. Sama tapahtuu korostetusti jos kattilan alle jää vettä kun sen laskee lämpimälle hellalle.
[/quote]

voisin tehdä kokeen tästä, sillä en usko että lasi olisi kaatunut tämän takia