Lue keskustelun säännöt.
Minkälaista on teidän vanhempien naisten seksielämä?
29.03.2022 |
Aina puhutaan ettei sitä ole, tai näin puhuvat miehet. Entä naiset itse, minkälaista se on ´?
Kommentit (42)
Vierailija kirjoitti:
Ja mitä hyvää palstalle tuo esim lause "huomenta KH" tai"Oletko jo KH hereillä", tai "kuinka uskallat vastata KHn aloittamaan ketjuun". Eikö tuollaiset ole lähinnä yrityksiä provosoida.
Johan siellä sitten yksi mies aloittikin "uskallankohan vastata"...jne
Rakentavaa todella!
Niin, jos mieskin jo epäilee uskaltaako kirjoittaa, niin mitä tekevät naiset!! Heidät jo niin sujuvasti yritetty vaientaa, että harva uskaltaa enää kirjoittaa. Tämä on totuus.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Olen aina ollut hyvin seksuaalinen, mutta nautinto on aina vain kasvanut kun itsetuntemusta on tullut lisää. Erosin kuusi vuotta sitten seksuaalisesti hieman ankeasta liitosta ja olen viisi vuotta ehtinyt seikkailla ja kerätä hienoja kokemuksia. Vihdoinkin uskallan myöntää mistä oikeasti tykkään ja millainen mies tekee minut onnelliseksi. Ja sellaisen sitten löysinkin reilu vuosi sitten. Luontevaa bdsm:ää, minä subina, mutta vain seksin osalta, vaikka mies muuten tasa-arvoisessa suhteessa osaa olla ihanan itsevarma eikä mikään perässä vedettävä (kuten suurin osa minulle sattuneista kumppaneista, osaan siis vihdoinkin jättää sen huolehtijan roolin pois). Seksi on hänen kanssaan aivan mieletöntä. Saan sarjaorgasmeja ja viihdymme tuntikaupalla "sängyssä", squirttauskin on tullut tutuksi ja mieheni rakastaa sitä. Sidonta (shibari) ja erilaiset piiskat ja muut ihanat "kidutukset"... Ja aina vain löydämme uusia muotoja ja herkkyyksiä ja tapoja nauttia. Elämäni on rikasta, inspiroivaa ja nautinnollista tällaisen toisillemme täysin sopivan kumppanin kanssa. En voisi olla onnellisempi.
N49