Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkälaista on teidän vanhempien naisten seksielämä?

Vierailija
29.03.2022 |

Aina puhutaan ettei sitä ole, tai näin puhuvat miehet. Entä naiset itse, minkälaista se on ´?

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
30.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen kohta viisikymppinen nainen

Mieheni on muutaman vuoden nuorempi. Hän haluaa vain ihan maksimissaan kerran viikossa ja eilen taas yritettiin. Eipä hänellä seisonut millään. Näin käy aina välillä. Pelottaa, että tätäkö on loppuelämä? Itse pidän seksistä ja haluaisin sitä usein.

Vierailija
22/42 |
30.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieheni on muutaman vuoden nuorempi. Hän haluaa vain ihan maksimissaan kerran viikossa ja eilen taas yritettiin. Eipä hänellä seisonut millään. Näin käy aina välillä. Pelottaa, että tätäkö on loppuelämä? Itse pidän seksistä ja haluaisin sitä usein.

Olen yli kuusikymppinen mies ja rakastellaan pari kertaa viikossa vaimon kanssa. Jo aika pitkään on pitänyt ottaa erektiolääkettä, vaikka kunto on muuten hyvä jne. Aamuisin onnistuu ilmankin aina välillä. Eipä se lääke haittaa kuitenkaan. Pääasia, että voi olla yhdynnässä ja kumpikin saa orgasminkin aina.

Siispä sano miehelle, että hakee reseptin ja e-lääkkeet, koska ne saa helposti. Minäkin viivyttelin aikanaan ihan turhaan sitä monta kuukautta kun ei erektiota tullut. Sildenafiilit ovat todella halpoja nykyään, kun 12 kpl pakkaus maksaa muutaman euron.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
30.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen yli kuusikymppinen mies ja rakastellaan pari kertaa viikossa vaimon kanssa. Jo aika pitkään on pitänyt ottaa erektiolääkettä, vaikka kunto on muuten hyvä jne. Aamuisin onnistuu ilmankin aina välillä. Eipä se lääke haittaa kuitenkaan. Pääasia, että voi olla yhdynnässä ja kumpikin saa orgasminkin aina.

Siispä sano miehelle, että hakee reseptin ja e-lääkkeet, koska ne saa helposti. Minäkin viivyttelin aikanaan ihan turhaan sitä monta kuukautta kun ei erektiota tullut. Sildenafiilit ovat todella halpoja nykyään, kun 12 kpl pakkaus maksaa muutaman euron.

Jotenkin on outoa, että jo tuossa 44v iässä alkaa erektio-ongelmat. Tekee raskasta fyysistä työtä, harrastaa urheilua, ei juo eikä polta ja on hoikka. Kummastuttaa, että noin nuorena.

Vierailija
24/42 |
30.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No naisilta kysyttiin, mutta ajankulukseni kirjoittelen miehenä. Ikää on noin 40, yhdessä ollaan oltu yli 20v. Joka päivä on seksiä, joskus kahdestikin. Se on hyvää mielestäni. Vaimosta en voi tietysti varmasti mennä sanomaan, haluaako jotain muuta. Kyllä hän ainakin nauttii, ja saa orgasmeja. Mutta näin on menty koko suhteen ajan. Seksiin on aina löytynyt aika, ja paikka, vaikka lapsiakin on.

Uhkarohkea mies, kun vastaa KH:n ketjuun! Nostan hattua!

Mitä tämä jatkuva höpötys KH: sta oikein on?

Yhden häiriintyneen miehen maalitusta naiseen,  joka nauttii seksistä jokapäivä. Tai olettaa olevan sellainen. Naisen ei hänen mielestään sovi nauttia seksistä. Ilmeisesti.

Tai siis, ainakaan KH:n mielestä naisen ei sovi nauttia mm. vaginaorgasmeista, yhdynnästä (koska pano on vain miestä varten), tai ainakaan nainen ei itse saa yhdynnän aikana kosketella klitoristaan.

Voisit jo vaihtaa tota lauluas; olen aina ja jokapaikassa puhunut naisen nautinnon puolesta, ihan aina. Ja sinä puolestasi aina vääristellyt ja keksinyt sanoja suuhuni. En ikinä ole tuollaista missään sanonut. Jokainen tehkööt mitä haluavat, ja miten haluavat. Minä haluan naida ja meillä naidaankin jokapäivä, mutta se ei SINULLE kelpaa. Ja sillä siisti! Älä pähkähullu enää yritä muuta väittää. Sinullla ei koskaan ole muuta sanottavaa mihinkään aiaan. Piste.

Vierailija
25/42 |
30.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No naisilta kysyttiin, mutta ajankulukseni kirjoittelen miehenä. Ikää on noin 40, yhdessä ollaan oltu yli 20v. Joka päivä on seksiä, joskus kahdestikin. Se on hyvää mielestäni. Vaimosta en voi tietysti varmasti mennä sanomaan, haluaako jotain muuta. Kyllä hän ainakin nauttii, ja saa orgasmeja. Mutta näin on menty koko suhteen ajan. Seksiin on aina löytynyt aika, ja paikka, vaikka lapsiakin on.

Yhden häiriintyneen miehen maalitusta naiseen,  joka nauttii seksistä jokapäivä. Tai olettaa olevan sellainen. Naisen ei hänen mielestään sovi nauttia seksistä. Ilmeisesti.

Tai siis, ainakaan KH:n mielestä naisen ei sovi nauttia mm. vaginaorgasmeista, yhdynnästä (koska pano on vain miestä varten), tai ainakaan nainen ei itse saa yhdynnän aikana kosketella klitoristaan.

Voisit jo vaihtaa tota lauluas; olen aina ja jokapaikassa puhunut naisen nautinnon puolesta, ihan aina. Ja sinä puolestasi aina vääristellyt ja keksinyt sanoja suuhuni. En ikinä ole tuollaista missään sanonut. Jokainen tehkööt mitä haluavat, ja miten haluavat. Minä haluan naida ja meillä naidaankin jokapäivä, mutta se ei SINULLE kelpaa. Ja sillä siisti! Älä pähkähullu enää yritä muuta väittää. Sinullla ei koskaan ole muuta sanottavaa mihinkään aiaan. Piste.

Niin, puhut kaikkien naisten nautinnon puolesta, ja kätevästi määrittelet miehiksi ne jotka nauttivat väärällä tavalla. Eilenkin päädyit vain haistattelemaan huilut, kun et enää pystynyt perustelemaan että miksi naisten kertomusten leimaaminen miesten tarinoiksi ei ollut naisten nautinnon väheksymistä.

Vierailija
26/42 |
30.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, puhut kaikkien naisten nautinnon puolesta, ja kätevästi määrittelet miehiksi ne jotka nauttivat väärällä tavalla. Eilenkin päädyit vain haistattelemaan huilut, kun et enää pystynyt perustelemaan että miksi naisten kertomusten leimaaminen miesten tarinoiksi ei ollut naisten nautinnon väheksymistä.

Olet vielä typerämpi mitä uskoinkaan. Et osaa edes lukea..juurihan kirjoitin, että jokainen naiuttikkon miten ja ja millätavalla haluaa! Lopeta daiju jo. En ole leimannut ketää, sinä olet. Painu jo vi--uun.

Vierailija
27/42 |
30.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet vielä typerämpi mitä uskoinkaan. Et osaa edes lukea..juurihan kirjoitin, että jokainen naiuttikkon miten ja ja millätavalla haluaa! Lopeta daiju jo. En ole leimannut ketää, sinä olet. Painu jo vi--uun.

No, laitetaan sitten linkki tähän muistoksi, niin voivat muutkin tämän ketjun ihmettelijät muodostaa oman mielipiteensä ihan sinun omien sanojesi pohjalta. Täytyy kyllä sanoa, että et sinä mielipiteen muodostamisesta mitenkään vaikeaa tee.

https://www.vauva.fi/comment/55820358#comment-55820358

Vierailija
28/42 |
30.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lue nyt uudestaan mitä sanoin; jokainen saa saada nautintonsa miten ja millätavalla haluaa. Ja lopeta tuo idioottimainen jankutus.

Itse olet määritellyt minut klitorishulluksi, se jo osoittaa sun oudon suhtautumisen naiseen. Enkö saisi rakastaa omaa kehonosaani, joka niin paljon nautintoa tuottaa - käytät sitä haukkumasanana!

Vierailija
29/42 |
30.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutama olut ei nyt vaikuta yhtään mihinkään. Enemmän jos väkeviä ottaa niin ei tee seksiä edes mieli, joten turha silloin ottaa erektiolääkettä. Joskus ottanut illalla lääkkeen ja myöhemmin illalla juonut. Joskus tuntunut että väsymys iskis aiemmin, mutta voi olla enempi sekstailun seurausta.

Vierailija
30/42 |
30.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lue nyt uudestaan mitä sanoin; jokainen saa saada nautintonsa miten ja millätavalla haluaa. Ja lopeta tuo idioottimainen jankutus.

Itse olet määritellyt minut klitorishulluksi, se jo osoittaa sun oudon suhtautumisen naiseen. Enkö saisi rakastaa omaa kehonosaani, joka niin paljon nautintoa tuottaa - käytät sitä haukkumasanana!

Omasta puolestani voin sanoa seuraavaa, muut näihin keskusteluihin puhukoot omasta puolestaan. Joka tapauksessa minä en ole mitenkään ainoa sinun kanssasi jankkaava, jos luulet että ketään muuta ei kirjoittelusi ärsytä, niin saatat hieman aliarvioida itseäsi…

- En ole koskaan käyttänyt sinusta nimitystä kh tai klitorishullu

- En ole koskaan kieltänyt sinua nauttimasta yhtään mistään (paitsi jos nautit tästä vääntämisestä, niin sitä voisit ehkä yrittää vähän vähentää)

- En ole koskaan edes alapeukuttanut yhtään viestiäsi (en yleensäkään alapeukuta täällä ketään)

- Olen varmasti toisinaan yläpeukuttanut viestiäsi, jos se on ollut aidosti positiivinen ja omakohtainen, eikä riidanhaluinen tai toista mollaava

Omasta puolestani voin sanoa, että minua kiinnostaa suuresti naisen nautinto ja sen tuottaminen. Sen vuoksi minua ottaakin aina suuresti päähän, jos ”vääränlaista” nautintoa väheksytään, olipa sen kuvailijana nainen itse tai kyseisen naisen mies.

Et varmaankaan edes sinä voi väittää, etteikö tällä palstalla aina ole joku räjähtämässä kirjoitukselle tai leimaamassa kirjoittajaa mieheksi, jos nautintoa on saatu panemalla, klitorista koskematta tai emättimestä on löytynyt tuntoa, tai jos ylipäänsä mies on nauttinut millään tavoin. Ehkä sinä noita reaktioita olet kirjoittanut tai ehkä et, mutta en ainakaan ole nähnyt sinun tai hengenheimolaisesi koskaan puolustavan naista, jolle on lyöty miesleima. Miksi?

Vierailija
31/42 |
30.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Olen yli kuusikymppinen mies ja rakastellaan pari kertaa viikossa vaimon kanssa. Jo aika pitkään on pitänyt ottaa erektiolääkettä, vaikka kunto on muuten hyvä jne."

Itsekin yli kuusikymmentä, mutta vielä en ole ottanut erektiolääkkeitä. Mutta tokihan sellainen päivä on edessä. Miten erektiolääkkeet toimivat alkoholin kanssa? Minulla on tapana ottaa perjantai- ja lauantai-iltoina 3-4 olutta, väkeviin on koske kuin ani harvoin. Ja yleensä nuo seksiaktiviteetitkin ajoittuvat viikonloppuihin. Haittaako alkoholi lääkkeen toimivuutta, vai onko se suorastaan riskialtista yhdessä lääkkeen kanssa?

Olen tämän kirjoittaja. Käytän aika vähän alkoholia nykyään enää etten osaa sanoa. Jo nuorempana kun joskus otin vähän enemmänkin ei erektio onnistunut , vaikka selvänä oli kyllä tosi hyvä. Pieni sopiva krapula sitten oli taas erikseen  ja seksi maistui tosi makealle:) Varmaan tuo on aika yksilöllistä miten alkoholi ja e-lääkkeet sopivat yhteen. Voi se yhdistelmä olla sydämellekin vaarallista ehkä, kun ne lääkkeet kai laskevat verenpainetta muualla kuin siellä :)  Kysy lääkäriltä. Olen huomannut, että minun ei kannata ottaa e-lääkkeitä ainakaan heti ruoan jälkeen, mieluummin aika tyhjään vatsaan niin tehoavat.Aamuisin levon jäljiltä testo on aika korkealla ja erektio tulee helposti, varsinkin kun tietää että lähes aina oikeastaan saa kun vain vaimolle ehdottaa :)  Minulla on kyllä testosteronikorvaushoito päällä ja se tietenkin auttaa myös.

Vierailija
32/42 |
30.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholi nostaa verenpainetta ja sildenafil laskee verenpainetta. Ei ole ollut mitään ongelmaa, eikä siellä paketin lääkeinfolapussa sanota alkoholin käytöstä mitään haittaa. Tässä lainaus paketin lääkeinfolappusesta.

” Alkoholin nauttiminen voi heikentää erektiokykyäsi hetkellisesti. Jotta saisit parhaan mahdollisen hyödyn lääkkeestäsi, sinun ei kannata nauttia suuria määriä alkoholia ennen Sildenafil Orion -tabletin ottamista.”

Vierailija
33/42 |
30.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 55+. Aviomieheni (65v) kanssa yhdessä 40 vuotta ja seksiä 3-5 krt/ vko. Rakastajani (45v) kanssa yhdessä 10 v ja seksiä 1-2 ket/vko. Mieheni kanssa ollaan kokeiltu hyvinkin erilaista seksiä, mutta nykyisin lähinnä vaniljaa. Rakastajan kanssa molemmilla hieman erilainen fetissi.

Vierailija
34/42 |
30.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 51 v ja seksiä ei ole ollenkaan kun ei ole miestä. Omaankivaan on pakko tyytyä ja usein sitä tulee harrastettua. Tykkäisin seksistä miehen kanssa, enää ei edes estot vaivaisi, mutta parisuhteeseen sopivaa miestä ei ole eron jälkeen löytynyt eikä yhden illan jutut kiinnosta.

Vierailija
35/42 |
30.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 51 v ja seksiä ei ole ollenkaan kun ei ole miestä. Omaankivaan on pakko tyytyä ja usein sitä tulee harrastettua. Tykkäisin seksistä miehen kanssa, enää ei edes estot vaivaisi, mutta parisuhteeseen sopivaa miestä ei ole eron jälkeen löytynyt eikä yhden illan jutut kiinnosta.

Älä luovu toivosta. Kyllä ne estot sieltä löytyvät kunhan vain miehen saat itsellesi  etsittyä.

Vierailija
36/42 |
30.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 48v ja ollut saman miehen kanssa yli 20v. Seksi on aina sujunut hyvin suhteessamme, mies on viriili ja taidan minäkin olla. Miehellä on hyvä fyysinen kunto (josta hän huolehtii urheilemalla, ei polta, juo kohtuudella, ei kaljamahaa jne) ja hyvä potenssi, seksi sujuu vaikka joka päivä. Ja itse olen tavis suomalainen nainen ja mulla on likainen mielikuvitus :)

Vierailija
37/42 |
31.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo KH on kieltämättä tarttuva, tulee itselläkin käytettyä, vaikka harvakseltaan palstalla pyörin.

Vierailija
38/42 |
31.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo KH on kieltämättä tarttuva, tulee itselläkin käytettyä, vaikka harvakseltaan palstalla pyörin.

Mitä tarkoitat?

Ja ainahan naiset, jotka uskaltavat kyseenalaistaa tai puhua omista asioistaan  kuinka ne ovat, on yritetty miesten  taholta ikäänkuin alentaa.

Vierailija
39/42 |
31.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä tarkoitat?

Ja ainahan naiset, jotka uskaltavat kyseenalaistaa tai puhua omista asioistaan  kuinka ne ovat, on yritetty miesten  taholta ikäänkuin alentaa.

Tästä tulee jo mieleentämä hyväveli järjestelmä mikä Olympiakomiteassa velloo. Miehet saavat sanoa ja tehdä melkein miten vaan, ja miehet toisiaan puolustavat. Ja yhdessä hyökkäävät yhtä naista vastaan, hänen omien mielipiteidensä vuoksi.

Tehokas keino yrittää vaientaa.

Vierailija
40/42 |
31.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mitä hyvää palstalle tuo esim lause "huomenta KH" tai"Oletko jo KH hereillä", tai "kuinka uskallat vastata KHn aloittamaan ketjuun". Eikö tuollaiset ole lähinnä yrityksiä provosoida.

Johan siellä sitten yksi mies aloittikin "uskallankohan vastata"...jne

Rakentavaa todella!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kolme