Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertoisitko syyn välien poikki pistämiselle

Vierailija
29.03.2022 |

jos vastassasi on narsisti joka on juuri käynyt käsiksi sinuun?
Koko lapsuuden henkistä, fyysistä ja seksuaalista väkivaltaa, ja sitten narsisti loukkaantuu verisesti kun et tavaa hänelle eron syytä.

Kommentit (43)

Vierailija
1/43 |
29.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei selittelyjä narskulle. Valitsee kohteekseen niitä ihan liian kilttejä.

Vierailija
2/43 |
29.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki luukut kiinni vaan. Et ole narsistille mitään velkaa vaan pikemminkin toisinpäin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/43 |
29.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juoksisin.

Vierailija
4/43 |
29.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narsisti ei ymmärrä olevansa narsisti, eikä sitä ymmärrä selittelemälläkään.

Vierailija
5/43 |
29.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nääh. Jos se oikeasti on narsisti, siihen ei kannata olla missään yhteydessä edes selittelyjen vertaa.

Tosin todennäköisesti se ei oikeasti ole narsisti, narsistit ovat oikeasti aika harvassa. Jos kyseessä on vaan ihminen, joka sun mielestä toimii "väärin", saatat olla selityksen velkaa. Ei niin, että sillä olisi mitään väliä, koska silloin olet ihminen, joka tuomitsee toisia omasta näkökulmastaan ja jonka selitykset on siksi merkityksettömiä - mutta selviääpähän toiselle osapuolelle sitten se,

Vierailija
6/43 |
29.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Narsisti ei ymmärrä olevansa narsisti, eikä sitä ymmärrä selittelemälläkään.

Tämä. Tuossa oli ketju mykkäkoulusta kertomatta syytä mutta narsistin kanssa sellainen on suositeltavaa, jos hänen seuraansa joutuu sietämään. Narsisti kyttää kaikkea mitä sanot ja pyrkii kääntämään sen sinua vastaan. Hetken päästä huomaat että se olet jälleen sinä joka on leimattu sairaaksi.

Ainakaan et tarjoa hänelle lisää aseita.

Vierailija
7/43 |
29.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi en kertoisi jos sitä kysyy. Turvallisessa ympäristössä kun olet jo lähtenyt.

Vierailija
8/43 |
29.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nääh. Jos se oikeasti on narsisti, siihen ei kannata olla missään yhteydessä edes selittelyjen vertaa.

Tosin todennäköisesti se ei oikeasti ole narsisti, narsistit ovat oikeasti aika harvassa. Jos kyseessä on vaan ihminen, joka sun mielestä toimii "väärin", saatat olla selityksen velkaa. Ei niin, että sillä olisi mitään väliä, koska silloin olet ihminen, joka tuomitsee toisia omasta näkökulmastaan ja jonka selitykset on siksi merkityksettömiä - mutta selviääpähän toiselle osapuolelle sitten se,

Narsismi sekoittuu helposti johonkin muuhun persoonallisuushäiriöön. Narsisteja on 0,5-3% ja persoonallisuushäiriöisiä 5-15%.

Tosin tuossa aloituksen tapauksessa ei ole mikään mielipide tai selittelyä vaativa asia onko väärin (sairaasti) toimittu.

https://narsismi.info/mita-on-narsismi-ja-kuinka-yleista-se-on/

Vierailija
9/43 |
29.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välit poikki! Ne narsistin uhrit ovat usein niitä munattomia jotka eivät uskalla asettua narsistin tahtoa ja samalla koko hovia vastaan.

Välit_poikki. Piste.

Vierailija
10/43 |
29.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ainakaan energiaa tuhlannut sellaiseen. On parempiakin kohteita.

Tuossa ole mitään selittämistä 🤷

Vierailija
11/43 |
29.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska narsistin on mahdotonta ymmärtää oman käytöksensä ongelmallisuutta ja seurauksia. On syytä ottaa välimatkaa. Minä en voi sietää, että minua yritetään ohjailla ja hallita ulkopuolelta. Narsistin uhkailu ja kiristys aiheutti lopullisen välien rikkoutumisen. Lopetin yhteydenpidon kuin seinään. Suljin tyypin kokonaan ulkopuolelle. Tapauksesta on jo 10 vuotta. En ole katunut, tekisin edelleen saman ratkaisun. Pääsin eroon ja sain mielenrauhani takaisin. Voimaannuttavaa.

Vierailija
12/43 |
29.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Enkä mitään muutakaan.

Vierailija
13/43 |
29.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska narsistin on mahdotonta ymmärtää oman käytöksensä ongelmallisuutta ja seurauksia. On syytä ottaa välimatkaa. Minä en voi sietää, että minua yritetään ohjailla ja hallita ulkopuolelta. Narsistin uhkailu ja kiristys aiheutti lopullisen välien rikkoutumisen. Lopetin yhteydenpidon kuin seinään. Suljin tyypin kokonaan ulkopuolelle. Tapauksesta on jo 10 vuotta. En ole katunut, tekisin edelleen saman ratkaisun. Pääsin eroon ja sain mielenrauhani takaisin. Voimaannuttavaa.

Itse kadun elämässäni eniten sitä etten uskaltanut tehdä näin vaan annoin narsistin myrkyttää itseäni koko nuoruuteni :(

Vierailija
14/43 |
29.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Jos joku minulle nälvii, piikittelee ja rikkoo henkilökohtaista koskemattomuuttani, niin miksi panostaisin sellaiseen suhteeseen käyttämällä energiaani selittämiseen (tai mihinkään ko. henkilöön liittyvään) ":D"

Vierailija
15/43 |
29.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy juttelemassa mille tahansa terveydenhuollon edustajalle ja ehkä jollekkin tukijärjestön palvelulle, niin saat dokumentit miten olet hakenut apua. Niistä voi olla apua jos ilmoitat viranomaiselle ikinä pahoipitelyistä ja seksuaalisesta väkivallasta.

Vierailija
16/43 |
29.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan etkä sinäkään! Ei sanaakaan enää tuollaiselle!

Vierailija
17/43 |
29.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan ala selitellä kaikille huonosti käyttäytyville, eihän muuta ehtisi tehdäkään. Humalainen huutaa perään tai tuntematon alkaa vonkaamaan, niin selittelen juurta jaksain miksen ole kiinnostunut pitämään yhteyttä, huomiotta jättäminen olisi tylyä.

Vierailija
18/43 |
29.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun erosin narsistista niin kerroin syyn. Mistä seurasi hänen loputon yhteydenotto kun ei ymmärtänyt sanomaani lainkaan. Lopulta jouduin pistämään välit täysin poikki enkä vastannut enää yhtään mitään hänelle. Aikansa hän yritti yksinpuhelua viestien kautta, mutta tajusi jossain kohti etten vastaa enää hänelle mitään. 

Eli minusta turha lähteä jankkaamaan sillä se ei etene narsistin kanssa mihinkään. 

Vierailija
19/43 |
29.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän ei osaa asettua toisen asemaan. Mitä selittäisit? :)

Vierailija
20/43 |
29.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauheet kuraa tuollainen uhriutuminen.

Jos joku käy minuun käsiksi niin mun ei tarvitse selitellä, eikä kuunnella yhtään mitään kenellekään keneltäkään.

Se mitä olen lapsena kokenut ei liity asiaan mitenkään.

Olkoon narsisti tai ei niin sillä ei oo mitään merkitystä.

Narsisti ja narsistin rottakerho.. Ne seuraajat on samaa roskaa ellei jopa pahempaa paskaa kuin narsisti on.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kolme