Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkälaista on teidän vanhempien naisten seksielämä?

Vierailija
29.03.2022 |

Aina puhutaan ettei sitä ole, tai näin puhuvat miehet. Entä naiset itse, minkälaista se on ´?

Kommentit (42)

Vierailija
1/42 |
29.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti ihan naiset ITSE kirjoittaisivat.

Vierailija
2/42 |
29.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaa ihmeessä naiset!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/42 |
29.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hellää, hidasta, himokasta ja täynnä rakkautta ja kunnioitusta ihanaa omaa kumppania kohtaan. Ja kai mä kuulun tuohon vanhemmat naiset kategoriaan jo kun oon 50 + 😉

Vierailija
4/42 |
29.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinkas vanhoja tässä nyt haastatellaan?

Vierailija
5/42 |
29.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinkas vanhoja tässä nyt haastatellaan?

No ei teinejä ainakaan!

Aikuisia naisia.

Vierailija
6/42 |
29.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hellää, hidasta, himokasta ja täynnä rakkautta ja kunnioitusta ihanaa omaa kumppania kohtaan. Ja kai mä kuulun tuohon vanhemmat naiset kategoriaan jo kun oon 50 + 😉

Ihanaa! Näin myös meillä.

Seksi ja rakkaus ja RAKASTELU kuuluu myös meille vanhemmille naisille, ja pareille!

Vierailija
7/42 |
29.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti ihan naiset ITSE kirjoittaisivat.

Täällä, miehet kirjoittavat "naisena" melkein kaikki kommentit.

Vierailija
8/42 |
29.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No vastaan sitten, olen 40. Tällä hetkellä ei seksielämää kun ei ole kumppania, mutta ihanaa tässä iässä! Ei hävetä mikään, vahva seksuaalinen itsetunto kun elämää nähnyt, lapset jo saanut jne. Viimeisimpänä olen auennut kunnioittamaan oikeasti omia vähän valtavirrasta poikkeavia halujani. En aio enää koskaan tyytyä seksissä vaan jos vielä parisuhteeseen päätyisin, niin ihan häpeilemättä siinä menisin seksi edellä. Tantra, pitkät sessiot, kevyt bdsm, alistus/switch dynamiikka, scenet, ihan kaikki! Mutta vain kahdenkeskinen ja vakava kumppanuus kiinnostaa ja tuntuu, että samankaltaisista asioista kiinnostuneet ovat valitettavan usein polyamorisia tai muuten sängystä sänkyyn hyppiviä. Ei kiitos!

Vierailija
9/42 |
29.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on kovaa...kaikinpuolin! Mies samallahalulla varustettu, jokapäivä on seksiä ja se ei tarkoita pelkää panoa. Jotenkin seksi kaikkiaan parempaa kuin ikinä; eipä ole lapset enää oventakana! Ja ei tarvitse raskauttakaat pelätä! (No vasektomia ja minultakin jo viety pois kaikki...)

Joten ihan vapaata hurmiota saa viettää. Ja kun vielä rakkauttakin riittää, niin mikäs leikkiessä!

Vierailija
10/42 |
29.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No naisilta kysyttiin, mutta ajankulukseni kirjoittelen miehenä. Ikää on noin 40, yhdessä ollaan oltu yli 20v. Joka päivä on seksiä, joskus kahdestikin. Se on hyvää mielestäni. Vaimosta en voi tietysti varmasti mennä sanomaan, haluaako jotain muuta. Kyllä hän ainakin nauttii, ja saa orgasmeja. Mutta näin on menty koko suhteen ajan. Seksiin on aina löytynyt aika, ja paikka, vaikka lapsiakin on.

Vierailija
11/42 |
29.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No naisilta kysyttiin, mutta ajankulukseni kirjoittelen miehenä. Ikää on noin 40, yhdessä ollaan oltu yli 20v. Joka päivä on seksiä, joskus kahdestikin. Se on hyvää mielestäni. Vaimosta en voi tietysti varmasti mennä sanomaan, haluaako jotain muuta. Kyllä hän ainakin nauttii, ja saa orgasmeja. Mutta näin on menty koko suhteen ajan. Seksiin on aina löytynyt aika, ja paikka, vaikka lapsiakin on.

Uhkarohkea mies, kun vastaa KH:n ketjuun! Nostan hattua!

Vierailija
12/42 |
29.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

13 kirjoitti:

No vastaan sitten, olen 40. Tällä hetkellä ei seksielämää kun ei ole kumppania, mutta ihanaa tässä iässä! Ei hävetä mikään, vahva seksuaalinen itsetunto kun elämää nähnyt, lapset jo saanut jne. Viimeisimpänä olen auennut kunnioittamaan oikeasti omia vähän valtavirrasta poikkeavia halujani. En aio enää koskaan tyytyä seksissä vaan jos vielä parisuhteeseen päätyisin, niin ihan häpeilemättä siinä menisin seksi edellä. Tantra, pitkät sessiot, kevyt bdsm, alistus/switch dynamiikka, scenet, ihan kaikki! Mutta vain kahdenkeskinen ja vakava kumppanuus kiinnostaa ja tuntuu, että samankaltaisista asioista kiinnostuneet ovat valitettavan usein polyamorisia tai muuten sängystä sänkyyn hyppiviä. Ei kiitos!

Nainen parhaassa iässä, ja vielä hyvällä ajatusmaailmalla varustettuna.

Älä huoli, löydät kyllä haluamasi ja ansaitsemasi parisuhteen

Vierailija
13/42 |
29.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä tämä jatkuva höpötys KH: sta oikein on?

Vierailija
14/42 |
29.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 54 v. nainen, sinkku. Haluja on vähän liikaakin tähän miehettömään elämäntilanteeseeni. Tällä hetkellä seksielämäni koostuu masturboinnista ja yhdestä pian kolme vuotta kestäneestä seksisuhteesta. Tapaamisia partnerin kanssa on harvakseltaan (n.2krt/kk) ja suhde tulee päättymään piakkoin. Olen iloinen haluistani, sillä ne tuottavat minulle iloa ja nautintoa mutta samaan aikaan tunnen eläväni puutteessa. Ihanaa olisi löytää vakituinen leikkikaveri, jonka kanssa voisi vähintään kerran viikossa jakaa iloa ja nautintoa.

Vierailija
15/42 |
30.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vähän alle 40-vuotias nainen. Minulla on itseäni reilusti vanhempi miesystävä, emme asu yhdessä. Seksiä on aina kun tavataan, yleensä 1-2 kertaa viikossa. Seksielämämme on upeaa, mieheni haluaa ja osaa tyydyttää minut täydellisesti eri tavoin. Olen hyvin nopea kiihottumaan, aina halukas yhteiseen leikkiin. Ei valittamista ;)

Vierailija
16/42 |
30.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen vähän alle 40-vuotias nainen. Minulla on itseäni reilusti vanhempi miesystävä, emme asu yhdessä. Seksiä on aina kun tavataan, yleensä 1-2 kertaa viikossa. Seksielämämme on upeaa, mieheni haluaa ja osaa tyydyttää minut täydellisesti eri tavoin. Olen hyvin nopea kiihottumaan, aina halukas yhteiseen leikkiin. Ei valittamista ;)

Alle 40? Ilmeisesti naisten mielestä aina oman ikäinen nainen on ”vanhempi nainen”, jota avauksessa kuuluteltiin…

Vierailija
17/42 |
30.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mun mielestä nelikymppinen nainen on jo "vanhempi". En pidä itseäni nuorena. Toki olen nuorempi kuin viisikymppinen. Aloituksessa ei kysytty esim. vaihdevuodet ohittaneiden naisten seksielämästä.

Vierailija
18/42 |
30.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yhden häiriintyneen miehen maalitusta naiseen,  joka nauttii seksistä jokapäivä. Tai olettaa olevan sellainen. Naisen ei hänen mielestään sovi nauttia seksistä. Ilmeisesti.

Vierailija
19/42 |
30.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yhden häiriintyneen miehen maalitusta naiseen,  joka nauttii seksistä jokapäivä. Tai olettaa olevan sellainen. Naisen ei hänen mielestään sovi nauttia seksistä. Ilmeisesti.

Tai siis, ainakaan KH:n mielestä naisen ei sovi nauttia mm. vaginaorgasmeista, yhdynnästä (koska pano on vain miestä varten), tai ainakaan nainen ei itse saa yhdynnän aikana kosketella klitoristaan.

Vierailija
20/42 |
30.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huomenta,KH!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kolme