Aikainen keskenmeno
Olemme yrittäneet lasta jo pidemmän aikaan eli ehkäisyä ei luonnollisesti käytetä. Kuukautiset ovat säännölliset olleet jo vuosia mutta nyt. Viikkoa ennen kun olisi pitänyt niiden alkaa niin alkoi vuoto pienen vatsankiristyksen jälkeen. Kuukautiskipuja minulla ei ole joten en voi verrata asiaa siihen. Tämä tosin on kestänyt jo pidempään kun mitä normaalisti ja se hieman huolestuttaa. Ei ole ollut stressiä tai muuta mikä olisi voinut vaikuttaa asiaan joten nyt sitten pohdin mahdollisuutta keskenmenoon eli onko näin voinut käydä? Kaverini sanoi että raskaustesti voisi vielä asian näyttää mutta pitääkö se paikkansa? Sekin oli vain ehdotus jotta saisin tämän mielenrauhan asiasta. Lääkäriäkin voisin vaivata asialla mutta kannattaako sekään? Olen hämilläni.
Kommentit (2)
Kyseessä todennäköisesti kemiallinen raskaus. Eli yritystä on ollut muttei ole kiinnittynyt.
Minulla menkat olivat myöhässä, kun alkoivat tulivat kovien kipujen kera ja runsasta vuotoa + hyytymiä. Oli luultavasti kemiallinen. Seuraavasta kierrosta tärppäsi! :)
(Joku joskus sanoi että keskenmenon jälkeen helpompi raskautua.)
Ehkä kemiallinen raskaus ennemminkin?