Sipilä äsken telkkarissa. Jos kaikki pidentäisisvät työpäiväänsä
3 minuutilla niin sunnuntailisien leikkausta ei tarvitsisi tehdä. Wtf? Mitä merkitsee joku 3 minuuttia? Kusetusta tai kyllä se mulle sopii. Ei mn kello oo kyllä koskaan niin ajassa, että toi kolme minuuttia tulis varmati tehtyä ;)
Kommentit (79)
Jos kaikki antaisivat toisen kotinsa...
Joka päivä olen ylimääräistä töissä ja se ei näy missään , turha puhua paskaa
Mää olen nyt reilulla tuulella, pannaan samantien viisi. Kyllä me tämä kestetään:)
Mä teen jo ainakin sen 3 minsaa päivässä ilmaiseksi ja mua ketuttaa jo nytkin.
Voisin pidentää vaikka 10 minuuttia. Rettelöimättä.
Mua on ruvennut oksettamaan koko sipilän naama.
3min päivässä eli yksi lomapäivä pois niiden kahden arkipyhän lisäksi.
Onko duunareiden vaikea ymmärtää?
Joo, ei mua haittaa vaikka vartin verran pidempään tekis joka päivä, mutta kesälomapäiväni haluaisin pitää - joka ainoan!
[quote author="Vierailija" time="14.09.2015 klo 20:45"]
Mää olen nyt reilulla tuulella, pannaan samantien viisi. Kyllä me tämä kestetään:)
[/quote]
Aika paljon lupaat mutta olkoon. Moon mukana!
Sipilä on kusettaja,on mahdollista,että näillä toimenpiteillä yritetään kiristää duunareita suostumaan työajan pidennykseen, mikä oli alkuperäinen vaatimus. Hallituksen puuttuminen työehtoihin on todennäköisesti laitonta ja kansainvälisten sopimusten vastaista, joten ehkä sillä yritetään kusettaa kansa suostumaan työajan pidennyksiin. Eli MONEN TUNNIN PIDENNYKSIIN viikossa, mikä oli alkuperäinen ehdotus. Merkitsee samalla palkanalennusta.
Ei lisää ilmaistyötä, ei yhteiskuntakusetussopimuksia, mihinkään tähän paskaan ei tarvi suostua. Yleislakkoon vaan, jos tarvii. Punaiset taistelivat aikanaan ja uhrautuivat niiden etujen vuoksi, mitä meillä nyt on. Nyt on meidän vuoro taistella.
Ehkä tässä vituttaa eniten se periaate, miten työssäkäynnistä tehdään vähemmän kannattavaa. Niin ikävältä kuin se kuulostaakin, leikkaisin mieluummin tukimuodoista.. Ja lisäisin työssäkäynnin kannattavuutta keinolla millä hyvänsä.
Kaikki on tämä säästökuuri, että saadaan kustannettua satojentuhansien uusien pakolaisten maahan tulo ja elämä. ...??
Minulta menee jokapäivä 15-60 minuuttia yli, ilman korvausta. Olen siis jo osuuteni tehnyt vuosiksi.
On mennyt niin maku tämän hallituksen touhuihin, että epäilen kaikkea mitä Sipilä ehdottaa. Ketunhäntä sillä on kainalossa kuitenkin.
[quote author="Vierailija" time="14.09.2015 klo 20:50"]Ehkä tässä vituttaa eniten se periaate, miten työssäkäynnistä tehdään vähemmän kannattavaa. Niin ikävältä kuin se kuulostaakin, leikkaisin mieluummin tukimuodoista.. Ja lisäisin työssäkäynnin kannattavuutta keinolla millä hyvänsä.
[/quote]
Mitään leikkauksia ei tarvita, maksajiksi kuuluu laittaa ne, joilla on varaa maksaa. Tulonsiirtojen leikkaaminen laskee ostovoimaa ja hidastaa talouskasvua, koska ne menee 100% kulutukseen.
[quote author="Vierailija" time="14.09.2015 klo 20:48"]Punaiset taistelivat aikanaan ja uhrautuivat niiden etujen vuoksi, mitä meillä nyt on. Nyt on meidän vuoro taistella.
[/quote]
Punaiset yrittivät vallankumousta ja epäonnistuivat. Siitä mitään etua kellekään ollut. Nämä edut ovat ihan tylsien demarien monivuosikymmenisen tylsän poliittisen työn tulosta.
3min enemmän ja Suomi Nyt on Sipilällä vellit jo houissa, ei tule toimimaan...
[quote author="Vierailija" time="14.09.2015 klo 20:53"][quote author="Vierailija" time="14.09.2015 klo 20:50"]Ehkä tässä vituttaa eniten se periaate, miten työssäkäynnistä tehdään vähemmän kannattavaa. Niin ikävältä kuin se kuulostaakin, leikkaisin mieluummin tukimuodoista.. Ja lisäisin työssäkäynnin kannattavuutta keinolla millä hyvänsä.
[/quote]
Mitään leikkauksia ei tarvita, maksajiksi kuuluu laittaa ne, joilla on varaa maksaa. Tulonsiirtojen leikkaaminen laskee ostovoimaa ja hidastaa talouskasvua, koska ne menee 100% kulutukseen.
[/quote]
Ja tällä periaatteella ne joilta suurimmat verotulot saadaan, muuttavat kirjansa toiseen maahan. Niin ainakin itse tekisin.
[quote author="Vierailija" time="14.09.2015 klo 20:39"]
3 minuutilla niin sunnuntailisien leikkausta ei tarvitsisi tehdä. Wtf? Mitä merkitsee joku 3 minuuttia? Kusetusta tai kyllä se mulle sopii. Ei mn kello oo kyllä koskaan niin ajassa, että toi kolme minuuttia tulis varmati tehtyä ;)
[/quote]
Jos ja jos. Jos tätillä ois munat niin se ois setä.