Mies 29v + 1v miettii; hauskojen silmälasien naiset
Menin harrastuksessa istumaan sievän naisen viereen, jolla oli kivat lasit myös. Rupesin jännittämään, koska naisesta tuli jotenkin erityisen hienostunut ja klassinen vaikutelma, kun taas itselläni oli vaatteetkin aika mukavuuslähtöiset, koska olisi vielä liikuntaakin edessä. Uskalsin kuitenkin ottaa kontaktia häneen ja neuvoa eri jutuissa ja välillä minulle tuli sellainen tunne, kuin hän katsoisi minua, mutta en itse kääntynyt katsomaan, koska sitten olisin itse katsonut liian läpinäkyvästi. Hän vastasi kysymyksiini kuitenkin ja esitti vastakysymyksiä ja jopa kehui vähän suoriutumistani. Sitten minun piti lähteä vähän ennen aikojani ja vähän siinä arvoin, pitäisikö minun jotenkin valottaa lähtemisen syytä vai ei vai näyttäisikö se liian tuttavalliselta tai turhalta kiireillä ja hienoilla harrastuksilla lesottelulta ja en sitten saanut sanotuksi mitään. Saattaa olla omaa kuvitelmaani, mutta minusta vähän tuntui, kuin nainen olisi kummastunut ja ehkä vähän vaivaantunut tuosta lähdöstä ja ei se minustakaan hauskaa ollut, koska siinä meni kaikki mahdollisuus jatkokeskusteluun, ehkä jopa kuukausiksi eteenpäin.
Seuraavassa paikassa juttelin taas toiselle ehdokkaalle, jolla oli tietysti myös lasit, mutta maanläheisempi olemus, mikä saattoi johtua vähän harrastuksen luonteestakin, koska minkäänlainen suurempi patsastelu ei siinä tulisi kysymykseen. Juttelimme vähän harrastuksesta, nainen oli hymyilevä ja kiinnostunut minun asioistani myös ja sanoi olevansa ilahtunut siitä, että miespuolisiakin on siellä paikalla. Jossakin vaiheessa tuntui kuin hiekka olisi valunut lasissa alas ja tuli sellainen pieni lässähdyksen tunne muutaman sekunnin, jolloin keskustelun jatkaminen olisi tuntunut jotenkin joltakin muulta kuin ystävälliseltä small talkilta ja enemmän tavoitteelliselta ja en ollut varmaankaan valmis näyttämään sitä puolta itsessäni ensi tutustumisella, joten sitten toivotin heipat seuraavaa kertaa odottaen.
-Mies 29v + 1v-
Kommentit (37)
[quote author="Vierailija" time="17.09.2015 klo 21:40"]
Miksi te jotkut suomalaiset miehet olette niin arkoja? Äiditkö kasvattavat pojistaan puhumattomia, vältteleviä juntteja? Siisti tilannehuumori ja käytöstavat siistin ulkoisen habituksen kanssa, niin ei voi mennä metsään...
[/quote]Ei ole kovin rakentavaa moittia juntiksi ja samalla toivoa hyödyllistä vastausta. Etpä taida sinäkään paljon miehen elämän realiteeteista ymmärtää ja samalla perusteella paljon suurempi osa naisista on juntteja.
-Mies 29v + 1v-
[quote author="Vierailija" time="17.09.2015 klo 21:34"]
Siis kenellä oli ne hauskat silmälasit?
[/quote]Kaikilla henkilöillä.
-Mies 29v + 1v-
Kirjoita kirja näistä "naisseikkailuistasi". Olet outo, mutta osaat kirjoittaa. Se voi olla kirjailijalle hyvä yhdistelmä.
Luonnehtisitko itseäsi aseksuaaliksi?
[quote author="Vierailija" time="17.09.2015 klo 21:44"]
-Mies 29v + 1v-
[/quote]Mikset sitten kertonut lisää niistä silmälaseista, kun oikein otsikossakin ne mainitsit? Luin pitkän tekstin ja petyin, kun odotin, että tässä olisi joku pointti. Ja kävikin ilmi, että olet ollut paikoissa, joissa on ollut naisia. Uu.
[quote author="Vierailija" time="17.09.2015 klo 21:56"]
[quote author="Vierailija" time="17.09.2015 klo 21:44"]
-Mies 29v + 1v-
[/quote]Mikset sitten kertonut lisää niistä silmälaseista, kun oikein otsikossakin ne mainitsit? Luin pitkän tekstin ja petyin, kun odotin, että tässä olisi joku pointti. Ja kävikin ilmi, että olet ollut paikoissa, joissa on ollut naisia. Uu.
[/quote]No se silmälasijuttu oli vain sellainen hellyyttävä uusi ilmaus, jonka halusin tuoda käyttöön kielenkäytön sulostuttamiseksi ja kai se kuvastaa minun huumorintajuani, mutta myös jollakin tavalla ihailua naissukupuolta kohtaan niissä tilanteissa, kun sellaista ihailua syntyy. Toki siinä oli se yhteys, että kaikilla tarinan naisilla oli lasit. Hauskuus kai tulee kuitenkin enemmän niistä kasvoista lasien takana, mutta kuitenkin.
-Mies 29v + 1v-
[quote author="Vierailija" time="17.09.2015 klo 21:51"]
Luonnehtisitko itseäsi aseksuaaliksi?
[/quote]En todellakaan. Kaukana siitä.
-Mies 29v + 1v-
[quote author="Vierailija" time="17.09.2015 klo 21:33"][quote author="Vierailija" time="17.09.2015 klo 21:23"]
Mä käytän välillä silmälaseja, haluatko tulla panemaan mua? - Lilith, 19 v.
[/quote]Miksi sinulla on satuolennon nimi?
-Mies 29v + 1v-
[/quote]
Mä en ole mikään satuolento.
[quote author="Vierailija" time="17.09.2015 klo 21:23"]
Pohdintani silmälasinaisista: tänään oli kirjastossa mukava virkailija, joka katsoi minuun ystävällisesti, kuin tahtoisi auttaa kirjan etsinnässä. Lähestyin häntä hymy huulillani, mutta päätin sitten perääntyä, koska hän saattaisi tulkita lähestymiseni liian tuttavalliseksi. Etsin itse kirjani tietokoneen avulla. Lähtiessäni loin kuitenkin vielä kaihoisan katseen hänen suuntaansa. Olen varma, että meillä tulee olemaan vielä monta hedelmällistä keskustelua.
[/quote]
Muistattehan turvaseksin.
[quote author="Vierailija" time="17.09.2015 klo 21:23"]
Ei kaikki harrastuksissa käyvät etsi sulhasta hyvä herra.
[/quote]
NII! SEDULAT O SITÄ VARTE ET HAETAA SITÄ ELÄMÄNKUMPPANII
Tässä muita hauskojen silmälasien kokemuksia:
Eilen minulla oli sama (koti)matka yhden samalla kurssilla olleen naisen kanssa ja hän vähän hymyili kun tulimme sattumalta samoihin liikennevaloihin eri suunnista. Kehuin yhtä hänen vaatekappalettaan ja siitä lähti pitempi, rento keskustelu, joka tuntui merkitykselliseltä ja lupaavalta. Nainen kuulosti kyllä vähän huonoitsetuntoiselta ja hieman vähätteli itseään, mikä saattoi johtua mahdollisesti melko matalasta iästä. Siinä olisi ollut loistava sauma ehdottaa jotakin yhteistä tekemistä, mutta en kehdannut sitä tehdä, koska se oli vasta ensimmäinen juttelukertamme ja näen häntä kuitenkin vielä monta kertaa.
Tänään taas tunnin jälkeen katselin yhden kivannäköisen ja minua vähän seurailleen naisen räpläävän puhelinta tyytyväisenä sateessa. Mieleeni tuli romanttinen visio minusta ehdottamassa yhteistä karkkiostoksille lähtöä viereiseen kauppaan, mutta en sitä sitten uskaltanut tehdä, vaikka jokainen päivä pitäisi elää kuin se olisi viimeinen.
Kaiken kaikkiaan olen tänään vain hämmästynyt kaikkien kauniiden ja viehättävien naisten suuresta määrästä Suomen luonnossa/kaduilla.
-Mies 29v + 1v-
Mulla on yksi vinkki sulle! ALA ELÄMÄÄN ÄLÄKÄ MIETI!!
Eikö sua pelota, että vaikkapa kyseiset naiset tunnistavat sinut näistä kuvauksista? :D
Karkkiostoksille lähtö romanttista :D
[quote author="Vierailija" time="17.09.2015 klo 21:12"]
Eikö sua pelota, että vaikkapa kyseiset naiset tunnistavat sinut näistä kuvauksista? :D
[/quote]Vähän mutta tavallaan se on ihan hauskakin ajatus, koska ei minulla ole mitään omatunnollani.
-Mies 29v + 1v-
Oma pohdintani silmälaseista: en voi käyttää niitä tai saan kuunnella typerää sihteeriläppää. On vaikeaa olla likinäköinen.
Ihana jotenkin oot. En tiedä miten trolli, mutta vaikka oisitkin, niin hyvin vedät..=))