G: Harrastatteko seksiä kuukautisten aikana?
Jos kyllä, niin missä (sängyssä, suihkussa, jne.)?
Kommentit (28)
Itse olen aika halukkas menkkojen aikana!
Minulla on varmaankin ihan normaalit menkat, ei siis isoa/pientä vuotoa, vaan normaalia:)
Käytän menkkojen aikaan vain ja ainostaan tamponeja, toki otan " ilmakylpyjä" joka päivä... Eli olen ilman tamponia kotona ollessani niin kauan kunnes tunnen verta valuvan, jolloin menen suihkuun/pesen bideellä, ja sitten laitan taas tamponin.
Minä pidän tamponin " niin kauan kun mahdollista" sisässä, ja vasta hetki ennen miehen sisääntuloa otan sen pois. Menkkojen aikan olen tavallista himokkampi, joten olen kostea tamponin poiston jälkenkin, ja jos en ole niin liukkarikin on keksitty...;)
Sotkua ei ihan oikeasti tule juuri koskaan, toisinaan hieman nesteitämme joissa verta joukossa on haarovälissäni/miehen elimessä, mutta paria pientä tahraa lukuun ottamatta lakanat tmv. eivät ole sotkeentuneet... Ja jos tulisi, niin pyyhe alle, lähteehän tuo lakanoistakin pois kun vaan heittää koneeseen pyörimään!:)
Pyyhe vaan alle. Yleensä himottaa kauheasti menkkojen aikaan.
ajan ei voisi olla ilman seksiä, siis ettei voisi olla ilman 7 päivää. Ei voi mitään, mutta 4vuoden yhdessäolon, lapsettomuuden, kahden lapsen ja väliakaisesti eri maissa asumisen jälkeen 7 päivää ei tunnu missään...
:)
suhteen alussa ehkä pari kertaa
Ollaan kyllä aika aktiivisia muuten sillä saralla et mies kyselee loppuvaiheessa jo että tuleex vielä jotain?? Sit onki kivaa kun on ollu vajaa viikko ilman! =)
seksiä kerran kuussa.
Ei sentään menkkojen aikaan.
Se ois jo kurjuuten maksimointia.
periaatteessa en haluaisi harrastaa seksiä menkkojen aikana koska se on niin likaista puuhaa, mutta sitä on vaikea välttääkkään sillä yleensä menkkojen loppupäivinä on jo niin halukas etttttä ;) miehellä ei ole sitä vastaan mitään :)