G: Harrastatteko seksiä kuukautisten aikana?
Jos kyllä, niin missä (sängyssä, suihkussa, jne.)?
Kommentit (28)
Minusta se on turhan sotkuista puuhaa. Jos harrastaisimme, niin sitten varmaankin suihkussa.
ja mulla kuukautisten aikaan ja pari päivää ennenkin koko lantion alue kosketusarka
Kyllä vaan, useinmiten sängyssä. Silloin tällöin kyllä myös suihkussa.
Sottaisuus ja verisyys eivät innosta nekään, mutta jotenkin paikat on kipeät ja olo aika epäseksikäs. Suihin voin kyllä ottaa ihan mielelläni, jos sille päälle satun, tai mies sattuu.
sängyssä ja suihkussa, mutta nykyinen mies ei suostu. Siitä se on ällöttävää. Mua ei haittaisi.
mulla on viimeksi ollu kuukautiset joskus kesällä 2004. seuraavat tulee varmaan 2008 joskus, ilmoittelen sitten miten toimitaan!
Eihän sitä jaksa montaa päivää ilmankaan:D!
Suihkussa ihan mikä päivä vaan, mutta sängyssäkin ihan ekapäivä (vasta tuhrua) ja parina viimeisänä päivänä ( jolloin myös vain tuhrua)...
Pyyhe alla sängyssä tai sit suihkussa. Ei ole koskaan ollut mikään ongelma.
Siis vaikka miten jynssäis pimpan puhtaaksi, niin yhdynnän aikana se veri HAISEE, no siis semmoiselle hieman makealle (you know). Muuten voisin harrastaakin, mutta tuosta syystä en.
Menkkojen aikaan olen tosi kamala noita, vihaan menkkoja, ei tule koskaan seksi edes mieleenkään, on hyvin epäseksikäs olo, joka paikkaan sattuu, on paha olo, paha olla, kaikki on huonosti.
Olen ehkä vähän outo tapaus, mutta olen itse huomannut että seksi vie menkkakivut pois...
Sängyssä, pyyhe alla. Tosin ei yleensä samalla tavalla kuin muuna aikana, vaan ehkä vain yhdessä asennossa ja mies ei myöskään ole innoissaan antamassa suuseksiä.
minä nautin miehestä ja mies hyväilee minua ;) tuleepa välilllä otettua suikkiin...
se rentouttaa alapäätä ja saa läheisyyttä ku on taas niin pirullinen oli ku menkat on. EI se niin sotkusta hommaa oo! pyyhe alle ja ratsastus asentoon ni saat ite ohjailla että kuin syvälle ja hyvää tekee...:D
ja kyl yleensä saakin.. Pyyhe vaan alle nii ei sänky sotkeudu..
Mulla on runsas vuoto 3-4 päivää, sitten niukkenee. Joskus on rakasteltu 5. tai 6. päivänä ja sotkua on tullut. Eikö teillä ole joka paikka veressä, kädet, sänky...vai onko teillä niukka vuoto? Mulla kyllä haluttais menkkojen loppupäivinä. Alkupäivinä olen niin kipeä, ettei haluta, auttaako seksi tosiaan kipuihin?
Sängyssä.
Aina jos saan mieheni houkuteltua puuhaan :)