Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

UUSI EHDOTUS: LOMARAHAT KAIKILLA PUOLIKSI!!

Kommentit (54)

Vierailija
41/54 |
14.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki leikkaukset vaan heti käyttöön, lomarahat pois, sunnuntailisistä puolet/kaikki ja sairauspäivistä ei makseta. Leveä eläminen loppui nyt.

Vierailija
42/54 |
14.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannatan, on oikeudenmukaisempaa.

T. akateeminen 8-16 työläinen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/54 |
14.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyl on dorka ehdotus.

Vierailija
44/54 |
14.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanat 40 ja 43, uskoni ihmisiin rupeaa palautumaan : )

-sh

Vierailija
45/54 |
14.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopii mulle. Täälläkö tämä nyt päätetään? =)

T: ope

Vierailija
46/54 |
14.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lomarahat vaan puoleen nykyisten toimenpiteiden lisäksi. Julkisenpuolen kuluja in saatava alas ja yksityisellä työnkustannusta pienemmäksi.
Kivoja lisiähän nuo näin palkansaajana on, mutta eipä ne enää tätä päivää ole. Valitettavasti.

Vierailija
47/54 |
14.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi todella paljon oikeudenmukaisempaa. Nyt minulta julkisen sektorin paperinpyörittäjältä ollaan viemässä vähemmän kuin vuorotyöntekijöiltä. Lomarahan puolitus tai poisto oikeasti vähentäisi kunnan henkilöstömenoja ja leikkaus kohdistuisi tasapuolisesti kaikkiin.

Vierailija
48/54 |
14.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.09.2015 klo 19:25"]Kertokaa nyt miksi joillekin täytyy maksaa ekstraa siitä, että on viikonloppuna töissä?
[/quote]Koska palkka on ilman niitä ala-arvoinen

Vierailija
49/54 |
14.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.09.2015 klo 20:16"]Olisi todella paljon oikeudenmukaisempaa. Nyt minulta julkisen sektorin paperinpyörittäjältä ollaan viemässä vähemmän kuin vuorotyöntekijöiltä. Lomarahan puolitus tai poisto oikeasti vähentäisi kunnan henkilöstömenoja ja leikkaus kohdistuisi tasapuolisesti kaikkiin.
[/quote]
Julkisella sektorilla on paljon vuorotyöläisiä ja erittäin paljon sairaspoissaoloja. Joten hyvin ne Hallituksen toimet puree julkisenpuolen kuluihin.
Lisäksi kyllä lomarahat puoliksi.

Vierailija
50/54 |
14.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.09.2015 klo 20:04"]

Mun puolesta voi myös ottaa vaikka koko lomarahan.. Itse en edes saa sellaista.

[/quote]No ilmankos sulle sopii niin hyvin...

Vierailija
51/54 |
14.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.09.2015 klo 19:02"]

Lomarahat kaikilta pois ja jokaiselle tuntipalkka, jolloin maksetaan vain konkreettisesti tehdystä työstä.

[/quote]

Eihän tuntipalkka ole palkkaa konkreettisesti tehdystä työstä vaan paikallaoloajasta. Tuntipalkalla laiskat työntekijät saa saman rahan kuin ahkeratkin.

Vierailija
52/54 |
14.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkkää paskaa,köyhälle duunarille ei jää palkasta yhtään mitään käteen ja vielä viedään ylityökorvauksia,kiva tehdä 100h/2viikkoa ja sekin vähä ylimääräinen mitä saa viedään pois ja lisäksi lomarahat.
yksi asia mikä on varma,kun asuntolaina on maksettu en tee päivääkään muuta kuin pimeitä töitä.

Vierailija
53/54 |
14.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.09.2015 klo 20:38"]Pelkkää paskaa,köyhälle duunarille ei jää palkasta yhtään mitään käteen ja vielä viedään ylityökorvauksia,kiva tehdä 100h/2viikkoa ja sekin vähä ylimääräinen mitä saa viedään pois ja lisäksi lomarahat.
yksi asia mikä on varma,kun asuntolaina on maksettu en tee päivääkään muuta kuin pimeitä töitä.
[/quote]
Juuri tyypillistä duunariasennetta. Kaikkea pitää olla ja kaikkea vaaditaan, mutta itse ei yhteisen asian eteen tehdä mitään.

Vierailija
54/54 |
14.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lomarahojen puolittamisesta ainakin minun kohdallani kärsisi eniten verottaja ja yhteiskunta. Nytkin saan lomarahoistani tosiasiassa alle puolet käteen. Tulojeni pienentyminen lieventää veroprogressiota joten käteenjäävä korvaus ei edes puolittuisi. Maksettu vero sen sijaan enemmän kuin puolittuisi. Pienenisi se solidaarisuusveronkin osuus :) Minulle sopii.