Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kinaa miehen kanssa! Minkä ikäinen lapsesi saa mennä itse harrastukseen?

Vierailija
29.03.2022 |

Meillä on 14.vuotias tyttö joka pelaa koripalloa. Minun mielestäni sen ikäinen ei voi itse kulkea bussilla harrastukseen, varsinkaan melkein 21 aikaan illalla. Miehestä voisi hyvin eikä hän aina jaksaisi hoitaa kuljetuksia. Hoidetaan vuorotellen muuten paitsi minun iltavuoron aikaan. Minun mielestäni on liian vaarallista kulkea yksin. Kumpi on väätässä?

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
29.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä te oikein asutte kun noin vaarallista?

Ihan normikaupungissa.

Ap

hesassa vai? Siellä onkin parempi varoa kun kaikkia kurdis mafioita nurkat täynnä.

Vierailija
22/35 |
29.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No noilla spekseillä antaisin tytön mennä harrastukseen itse bussilla, sitten haetaan autolla. Lähinnä vain tuon myöhäisen loppumisajan takia, jotta nukkumaanmeno ei myöhästy. Esim meillä 14v menee kymmeneltä nukkumaan, hänelläkin harrastus joka loppuu klo 21, matka kestää bussilla 45min, autolla liki puolet nopeammin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
29.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies ehdotti kompromissina että tyttö menee bussilla ja haetaan autolla. Minun mielestä pitää myös viedä iltapäivällä, koska sama reittihän se on ja tietysti hakea silloin puoli 9.

Ap

Miehen ehdotus on hyvä.

Itse kuljin lapsena itse bussilla tuon ikäisenä harrastuksiin Helsingissä. Jos kovasti huolestuttaa, laita tyttö itsepuolustuslurssille.

Vierailija
24/35 |
29.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä te oikein asutte kun noin vaarallista?

Ihan normikaupungissa.

Ap

hesassa vai? Siellä onkin parempi varoa kun kaikkia kurdis mafioita nurkat täynnä.

Ei ole Hesa.

Ap

Vierailija
25/35 |
29.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kuljin tuon ikäisenä itse harrastuksiin, ja kyllä, asuin Helsingissä ja ihan bussilla liikuin klo 21:30 aikaankikn:D

Ja ne kerrat, kun mua teininä on ahdisteltu, tapahtui ihan keskellä kirkasta päivää koulussa/koulumatkalla/kirjastossa/lenkillä. Eli ei se klo 21 ole mikään maaginen raja, jonka jälkeen "hullut hiipii koloistaan" :D

Jos ahdistelua pelkäät, laita tyttö itsepuolustuskurssille. Ei tuon ikäistä tartte holhota 24/7.

N33

Vierailija
26/35 |
29.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisyys raiskaukseen kasvaa joka kerta kun miehesi ei kuljeta tyttöä.

Vierailija
27/35 |
29.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies ehdotti kompromissina että tyttö menee bussilla ja haetaan autolla. Minun mielestä pitää myös viedä iltapäivällä, koska sama reittihän se on ja tietysti hakea silloin puoli 9.

Ap

Kai kuskaatte lasta kouluunkin? Olin kasiluokalla menossa kouluun, kun yksi mies tuli vatkaamaan minulle tattiaan ja toisella kertaa lähti seuraamaan.

Meidänkin koulun nurkilla noita setiä joskus pyöri, mutta nyt ne on tainnut enemmän siirtyä nettiin.

Vierailija
28/35 |
29.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki meidän lapset on kulkeneet harrastuksiin tuon ikäisinä jo monta vuotta, myös iltaisin. Meinaatko, ettei tyttö saa olla kesälomalla yhdeksään asti ulkona kavereiden kanssa? Tai käydä missään ilman vanhempia koulun jälkeen?

Vierailija
29/35 |
29.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole meillä turvallisuuskysymys, vaan kun treenit loppuu vaikka 21.15 (mikä on ihan normiaika meidän 14v:llä), julkisilla olisi kotona klo 22-22.10. Ja kun seuraavana päivänä on koulu klo 8.15, menee toi turhan myöhään. Siksi haen autolla, kotona ollaan 21.30 ja punkassa jo 22.10.

Vierailija
30/35 |
29.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä olet väärässä.

Vierailija
31/35 |
01.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö voisi kompromissina kokeilla että menee sinne itse mutta jos treenit loppuu kovin myöhään niin sitten haetaan?

Näin minä toimisin. Meillä saman ikäinen poika. Ehdottomasti hakisin pois treeneistä.

Vierailija
32/35 |
01.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki meidän lapset on kulkeneet harrastuksiin tuon ikäisinä jo monta vuotta, myös iltaisin. Meinaatko, ettei tyttö saa olla kesälomalla yhdeksään asti ulkona kavereiden kanssa? Tai käydä missään ilman vanhempia koulun jälkeen?

Meinaatko, että kyse oli tuosta, mitä sanoit? Äärimmäisen hyökkäävä asenne sinulla.

Vierailija
33/35 |
01.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse kuljin tuon ikäisenä itse harrastuksiin, ja kyllä, asuin Helsingissä ja ihan bussilla liikuin klo 21:30 aikaankikn:D

Ja ne kerrat, kun mua teininä on ahdisteltu, tapahtui ihan keskellä kirkasta päivää koulussa/koulumatkalla/kirjastossa/lenkillä. Eli ei se klo 21 ole mikään maaginen raja, jonka jälkeen "hullut hiipii koloistaan" :D

Jos ahdistelua pelkäät, laita tyttö itsepuolustuskurssille. Ei tuon ikäistä tartte holhota 24/7.

N33

Wtf?!

N51

Vierailija
34/35 |
01.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Toi on hyvä kompromissiehdotus mieheltä. Tai sitten hoidat kuskaamisen ihan itse. Kyllä 14v voi mennä alkuillasta bussilla.

Vierailija
35/35 |
01.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Onnea ja menestystä kun lapsi alkaa olemaan iässä joka tähtää siihen itsenäisyyteen ja aikuisuuteen. Pitäisikö sinun tehdä noille päänsisäisille peikoille jotain ettet ihan täysin sekoo? Vai meinaatko vangita lapsen loppuiäksi kodin seinien sisäpuolelle?

14 vuotias on lapsi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi viisi