Pk-seutulaiset bussilla/junilla kulkevat: miten perjantaina kouluun/töihin?
Itse varmaan kävelen melkein 8 km matkan yliopistolle ja sitten luentojen jälkeen jään keskustaan useammaksi tunniksi kunnes kulkee taas bussit.
Kommentit (36)
[quote author="Vierailija" time="14.09.2015 klo 15:15"][quote author="Vierailija" time="14.09.2015 klo 15:03"]
[quote author="Vierailija" time="14.09.2015 klo 14:28"]
[quote author="Vierailija" time="14.09.2015 klo 14:28"]Eihän ne bussit kulje koko päivänä. [/quote] Eikö kuudelta illalla kulje taas? Vai oonko väärässä? Ap
[/quote]
Eivät kulje koko päivänä, aika siirtyi pe klo 09 - la klo 03, toki baarissa varmaan jaksat kekkuloida lähes aamuun?
[/quote]
Korjaan, ei ala yhdeksältä vaan jo kolmelta aamulla, kesto siis vuorokauden.
[/quote]Linkkiä?
[quote author="Vierailija" time="14.09.2015 klo 15:23"]
[quote author="Vierailija" time="14.09.2015 klo 15:15"][quote author="Vierailija" time="14.09.2015 klo 15:03"] [quote author="Vierailija" time="14.09.2015 klo 14:28"] [quote author="Vierailija" time="14.09.2015 klo 14:28"]Eihän ne bussit kulje koko päivänä. [/quote] Eikö kuudelta illalla kulje taas? Vai oonko väärässä? Ap [/quote] Eivät kulje koko päivänä, aika siirtyi pe klo 09 - la klo 03, toki baarissa varmaan jaksat kekkuloida lähes aamuun? [/quote] Korjaan, ei ala yhdeksältä vaan jo kolmelta aamulla, kesto siis vuorokauden. [/quote]Linkkiä?
[/quote]
Taksikuskit ovat onnessaan! Kannattaa tilata se taksi tarpeeksi etukäteen, ettei käy huonosti.
Mulla on pe vapaa päivä. Menen polkupyörällä helsinkiin mielenilmaukseen JOS on kaunis päivä.
En mene tuona päivänä töihin. Paha lähteä lähemmäs 20km matkaa taittamaan jalan kun kyytiäkään mistään ei saa, pyörää enkä autoa en siis omista. Joudun tietenkin korvaamaan tuon päivän tunnit joko jostain vapaapäivästä tai tekemällä ylitöitä muina päivinä. Kyllä ärsyttää.
Meidän opettaja sanoi aamulla naurahtaen, että ei taida tänne asti vaikuttaa se mielenilmaus. Kainuussa asun siis.
Tarkoitin tuolla viestillä siihen, kun kysyttiin, että kaskeeko koko Suomea.
Eiks metro tai sporatkaan kulje? Sit kävelen 7 km luennolle, jos se pidetään.
Siis mitä? Nytkö se on 3.00-3.00, kun bussit kulje? Jaa, no en varmaan jää keskustaan yli 12 tunniksi odottelemaan yöbussia. Kai se pitää kävellä, tai pyytää mies hakemaan keskustasta kun pääsee töistä. Mutta onkohan järkyttävät ruuhkat, kun kaikki omalla autolla liikkeellä? Ap
Huomasinkin juuri, että junat onneksi kulkee klo 18 jälkeen. Lähimmälle asemalle 2-3 km, eli ei tule niin pitkää lenkkiä :) Ap
Taksilla. Työantaja maksaa. Jos en saa taksia, autolla kulkeva työkaveri nappaa minut kyytiin.
Pyöräilen aamulla 16km ja saman verran takasin iltapäivällä. Ei mikään ongelma mulle, oon aikaisemminkin pyöräillyt tän matkan ja junalla meen vaan koska oon laiska :D
[quote author="Vierailija" time="14.09.2015 klo 14:28"][quote author="Vierailija" time="14.09.2015 klo 14:28"]Eihän ne bussit kulje koko päivänä.
[/quote]
Eikö kuudelta illalla kulje taas? Vai oonko väärässä? Ap
[/quote]
Junaliikenteen lakko loppuu klo 18, bussien lakko alkaa klo 03 ja kestää 24h
Ensteks ajattelin kävellä mennen tullen töihin perjantaina, mutta tarkemmin ajateltuna otinkin sen päivän lomaa. Sen verran kotihommia aina himasta löytyy, ja lauantaina tulee vieraitakin niin kyllä sitä tekemistä keksii.