Pk-seutulaiset bussilla/junilla kulkevat: miten perjantaina kouluun/töihin?
Itse varmaan kävelen melkein 8 km matkan yliopistolle ja sitten luentojen jälkeen jään keskustaan useammaksi tunniksi kunnes kulkee taas bussit.
Kommentit (36)
[quote author="Vierailija" time="14.09.2015 klo 14:28"]Eihän ne bussit kulje koko päivänä.
[/quote]
Eikö kuudelta illalla kulje taas? Vai oonko väärässä? Ap
Kävelen luennolle, mikäli koen tarvetta mennä sinne ollenkaan. Mulla on vain 3-4 km kampukselle.
Eikö ne bussit oo kulkematta koko päivän. Jos oikeen ymmärsin, kun äsken luin uutisia.
eikös ne koulutukin ole perjantaina kiinni? Toivottavasti, muuten joudun fillaroimaan 3.luokkalaisen kanssa 7km koulumatkan ja myös hakemaan hänet. Ei ole ikinä pyöräillyt kouluun ja on niin vilkasliikenteisen matkan päässä etten häntä edes yksin sinne pyörällä päästäisi. Itselläni vapaa-päivä silloin.
Vanhemman koulu 15km päässä kaupungin toisella puolella, joten hän jää kyllä kotiin ellei bussit kulje.
Mulla 15km duunimatka. Sukulaiselle yöksi joka asuu lähempänä työpaikkaani ja saan onneksi lainata hänen pyöräänsä jolla poljen töihin 4km matkan.
[quote author="Vierailija" time="14.09.2015 klo 14:31"]eikös ne koulutukin ole perjantaina kiinni? Toivottavasti, muuten joudun fillaroimaan 3.luokkalaisen kanssa 7km koulumatkan ja myös hakemaan hänet. Ei ole ikinä pyöräillyt kouluun ja on niin vilkasliikenteisen matkan päässä etten häntä edes yksin sinne pyörällä päästäisi. Itselläni vapaa-päivä silloin.
Vanhemman koulu 15km päässä kaupungin toisella puolella, joten hän jää kyllä kotiin ellei bussit kulje.
[/quote]
Käsittääkseni korkeakoulut ovat auki ihan normaalisti.
Mulla on kans 15km työmatka, koitan saada kyydin tai sitten meen pyörällä. Kävellen olis vähän turhan pitkä, mut pyörällä menee vaan kymmenisen minuuttia enemmän kuin normaalisti julkisilla.
[quote author="Vierailija" time="14.09.2015 klo 14:34"]
[quote author="Vierailija" time="14.09.2015 klo 14:31"]eikös ne koulutukin ole perjantaina kiinni? Toivottavasti, muuten joudun fillaroimaan 3.luokkalaisen kanssa 7km koulumatkan ja myös hakemaan hänet. Ei ole ikinä pyöräillyt kouluun ja on niin vilkasliikenteisen matkan päässä etten häntä edes yksin sinne pyörällä päästäisi. Itselläni vapaa-päivä silloin. Vanhemman koulu 15km päässä kaupungin toisella puolella, joten hän jää kyllä kotiin ellei bussit kulje. [/quote] Käsittääkseni korkeakoulut ovat auki ihan normaalisti.
[/quote]
Niin mäkin oon ymmärtänyt. Ainakin uutisissa puhutaan peruskoulusta, lukiosta jne. Mutta mitenköhän vaan opettajat ja muu henkilökunta pääsee töihin vaikkapa yliopistolle? Perutaankohan paljon luentoja?
[quote author="Vierailija" time="14.09.2015 klo 14:28"]
[quote author="Vierailija" time="14.09.2015 klo 14:28"]Eihän ne bussit kulje koko päivänä. [/quote] Eikö kuudelta illalla kulje taas? Vai oonko väärässä? Ap
[/quote]
Eivät kulje koko päivänä, aika siirtyi pe klo 09 - la klo 03, toki baarissa varmaan jaksat kekkuloida lähes aamuun?
[quote author="Vierailija" time="14.09.2015 klo 15:04"]KOSKEEKO KOKO SUOMEA TÄÄ LAKKO ????!!!??1!!??11!!!??!?11
[/quote]
Ei ole lakkoa, on mielenilmaus.
[quote author="Vierailija" time="14.09.2015 klo 15:04"]
KOSKEEKO KOKO SUOMEA TÄÄ LAKKO ????!!!??1!!??11!!!??!?11
[/quote]
Koskee, kuinka typerä ihminen voikaan olla, ja kyseessä ei siis ole lakko...
[quote author="Vierailija" time="14.09.2015 klo 15:03"]
[quote author="Vierailija" time="14.09.2015 klo 14:28"]
[quote author="Vierailija" time="14.09.2015 klo 14:28"]Eihän ne bussit kulje koko päivänä. [/quote] Eikö kuudelta illalla kulje taas? Vai oonko väärässä? Ap
[/quote]
Eivät kulje koko päivänä, aika siirtyi pe klo 09 - la klo 03, toki baarissa varmaan jaksat kekkuloida lähes aamuun?
[/quote]
Korjaan, ei ala yhdeksältä vaan jo kolmelta aamulla, kesto siis vuorokauden.
Eihän ne bussit kulje koko päivänä.