Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

21-vuotias ja vain oma elämä kiinnostaa

Vierailija
13.09.2015 |

Olenko ihan perseestä ja itsekäs? Minua ei voisi vähempää kiinnostaa mitä muille kuuluu. Olen myös esimerkiksi saanut tänäkin vuonna kymmeniä kutsuja erilaisiin juhliin; häihin, syntymäpäiville, valmistujaisiin ym. En ole mennyt yksiinkään, ei kiinnosta ja lahjaankin menisi vain turhaa rahaa - mieluiten säästän vaikka autoon tai johonkin vähäiset roposeni.

Ainoa mikä kiinnostaa on koulussa käynti ja töiden tekeminen. Näiden lisäksi tarvitsen viikonloppuni täysin vapaaksi, koska tuolloin on ainoa hetki kun voin levätä ja tehdä mitä huvittaa - ärsyynnyn jos joku yrittää "pilata" viikonloppuni joillain juhlilla tms.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
13.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.09.2015 klo 22:56"]

[quote author="Vierailija" time="13.09.2015 klo 22:48"]

[quote author="Vierailija" time="13.09.2015 klo 22:40"]

Valintoja, valintoja. Tuolla asenteella sinua ei pian kutsuta enää. Haluatko elää yksinäistä elämää? Jos et, niin ihmissuhteet vaativat työtä. Jos haluat, niin jätä vaan muut huomiotta. Itse olen samantyylinen, mutta olen lähipiirille tehnyt asiat selväksi, että en tarkoita pahaa olemalla etäinen välillä, tarvitsen vain paljon omaa aikaa. Pidän silti yhteyttä, olen kiinnostunut ja kyselen asioita ja kuulumisia. Viestittely siellä ja kahvikupponen täällä ei ole niin kamalaa, jos haluaa pitää suhteet hyvänä. Viihdyn 85% ajasta yksin. Haluatko olla aina koko ajan yksin? Jos haluat, niin sinulla ei ole ongelmaa tämän asian kanssa

[/quote]

En ole varma haluanko elää varsinaisesti yksinäistä elämäänkään, näyttää kyllä siltä... Ihmissuhteiden ylläpitäminen on todella työlästä enkä tunne saavani siitä tarpeeksi takaisin.

[/quote]

Vedä sitten pääsi pois peräaukostasi ja yritä olla vähemmän itsekäs. Maailmassa sinulle ei tuoda mitään tarjottimella ilmaiseksi, ei myöskään ihmissuhteita. Jos haluat ihmisiä ympärillesi, TEE JOTAIN. Jos et, niin tee mitä haluat. Pidän läheiset lähellä, moimoi-tutuilla ei väliä. Vaikutat sellaiselta, minkä kanssa itse en haluaisi olla kaveri: välinpitämätön, kylmä ja itsekäs. Jos haluat läheisiä, niin katsoisin peiliin. 12

[/quote]

Saattaa olla että minun on aika uudistaa ystäväpiirini, vaikkakin se on ehkä väärin. Nykyiset ystäväni haluavat vain juhlia, ryypätä ja tehdä kaikkea muuta ns. keskinkertaista mitä nyt ollaan tehty viimeiset 4 vuotta. He ovat alkaneet jättäytyä töihin, aloilleen ja sen sellaista, kun taas minä haluan edetä vielä.

Vierailija
2/23 |
13.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valintoja, valintoja. Tuolla asenteella sinua ei pian kutsuta enää. Haluatko elää yksinäistä elämää? Jos et, niin ihmissuhteet vaativat työtä. Jos haluat, niin jätä vaan muut huomiotta. Itse olen samantyylinen, mutta olen lähipiirille tehnyt asiat selväksi, että en tarkoita pahaa olemalla etäinen välillä, tarvitsen vain paljon omaa aikaa. Pidän silti yhteyttä, olen kiinnostunut ja kyselen asioita ja kuulumisia. Viestittely siellä ja kahvikupponen täällä ei ole niin kamalaa, jos haluaa pitää suhteet hyvänä. Viihdyn 85% ajasta yksin. Haluatko olla aina koko ajan yksin? Jos haluat, niin sinulla ei ole ongelmaa tämän asian kanssa

[/quote]

En ole varma haluanko elää varsinaisesti yksinäistä elämäänkään, näyttää kyllä siltä... Ihmissuhteiden ylläpitäminen on todella työlästä enkä tunne saavani siitä tarpeeksi takaisin.

[/quote]

Vedä sitten pääsi pois peräaukostasi ja yritä olla vähemmän itsekäs. Maailmassa sinulle ei tuoda mitään tarjottimella ilmaiseksi, ei myöskään ihmissuhteita. Jos haluat ihmisiä ympärillesi, TEE JOTAIN. Jos et, niin tee mitä haluat. Pidän läheiset lähellä, moimoi-tutuilla ei väliä. Vaikutat sellaiselta, minkä kanssa itse en haluaisi olla kaveri: välinpitämätön, kylmä ja itsekäs. Jos haluat läheisiä, niin katsoisin peiliin. 12

[/quote]

Sinä ja ap olette niin eri tasoilla ettette ymmärrä toisianne. Ap:n on tärkeää löytää oikeasti älykäs nainen itselleen. Itse panostaisin opiskeluaikana täysillä naisen löytämiseen samoista piireistä eli matematiikan opiskelijoista ja vastaavista. Sellainen ymmärtää ap:tä ja osaa arvostaa. Seuraavat viisi vuotta tavallistakin tärkeämpiä tulevan vaimon löytämisen kannalta, koska hänelle kelpaava nainen on harvinaisuus. Kavereitakin luulisi löytyvän jostain shakkikerhoista ym. jos sellaisia sitten koskaan edes haluaa. Ehkä kannattaisi haluta, koska muuten voi tulla vähän yksinäistä.

Näillä mennään ap. Näen jotain samaa itsessäni. Olen DI enkä minäkään jaksa olla kovin kiinnostunut monista ihmisistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
13.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.09.2015 klo 23:02"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Sinä ja ap olette niin eri tasoilla ettette ymmärrä toisianne. Ap:n on tärkeää löytää oikeasti älykäs nainen itselleen. Itse panostaisin opiskeluaikana täysillä naisen löytämiseen samoista piireistä eli matematiikan opiskelijoista ja vastaavista. Sellainen ymmärtää ap:tä ja osaa arvostaa. Seuraavat viisi vuotta tavallistakin tärkeämpiä tulevan vaimon löytämisen kannalta, koska hänelle kelpaava nainen on harvinaisuus. Kavereitakin luulisi löytyvän jostain shakkikerhoista ym. jos sellaisia sitten koskaan edes haluaa. Ehkä kannattaisi haluta, koska muuten voi tulla vähän yksinäistä.

Näillä mennään ap. Näen jotain samaa itsessäni. Olen DI enkä minäkään jaksa olla kovin kiinnostunut monista ihmisistä.

[/quote]

Eikös tässä puhuttu kavereista

Vierailija
4/23 |
13.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisään vielä että luen siis yliopistossa matematiikkaa. Mielummin keskityn siihen ja sen tutkimiseen kuin mihinkään muuhun.

Vierailija
5/23 |
13.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok.

Vierailija
6/23 |
13.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma on elämäsi. Muista kuitenkin, että kun joskus ystäviä kaipaat, eivät ne välttämättä ole enää sinua odottamassa. Mitä jos sinulla on vaikeaa? Kenen kanssa juttelet asioista, jotka painavat mieltäsi? Muistutan myös, että nykyään työmarkkinoillakin on tärkeää olla suhteita ja kontakteja.

Vierailija
7/23 |
13.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei muitakaan ihmisiä kiinnosta mikään muu,kun oma elämä (huomaa; mun synttärit,häät tai valmistujaiset) :P Aikuisen elämä on tämmöstä teeskentelyä silloin tällöin. Vaikka nyt opiskelu kiinnostaa tulee taas aikakausi milloin haluaa nähdä kavereita.

Vierailija
8/23 |
13.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyse on arvoista. Eli tuo vain osoittaa sen, mitä arvostat ja pidät tärkeänä. 

Opiskelet asiakeskeistä alaa. Se korreloi aika hyvin ei-ihmisläheisyyden kanssa.

olethan  kuitenkin tietoinen, että pikkuhiljaa kutsut vähenevät, ja jossain vaiheessa päädyt ihmettelemään,,miksi kukaan ei ota sinuun yhteyttä. Nyt se voi tuntua, ettei asialla ole väliä,,mutta arvot tuppaavat muuttumaan iän myötä.

Vierailija
9/23 |
13.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.09.2015 klo 22:28"]

No ei muitakaan ihmisiä kiinnosta mikään muu,kun oma elämä (huomaa; mun synttärit,häät tai valmistujaiset) :P Aikuisen elämä on tämmöstä teeskentelyä silloin tällöin. Vaikka nyt opiskelu kiinnostaa tulee taas aikakausi milloin haluaa nähdä kavereita.

[/quote]

aikuisten elämä ei ole teeskentelyä. Riippuu aikuisista.

Vierailija
10/23 |
13.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.09.2015 klo 22:27"]

Oma on elämäsi. Muista kuitenkin, että kun joskus ystäviä kaipaat, eivät ne välttämättä ole enää sinua odottamassa. Mitä jos sinulla on vaikeaa? Kenen kanssa juttelet asioista, jotka painavat mieltäsi? Muistutan myös, että nykyään työmarkkinoillakin on tärkeää olla suhteita ja kontakteja.

[/quote]

Ei minulla yleensä ole vaikeaa... ihmiset tekevät asioista vaikeita. Osaan sumplia elämääni niin kauan toimivasti kunnes joku muu keksii jotain ja pilaa suunnitelmani.

Vierailija
11/23 |
13.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä on valintoja, ja aikuisen on joskus tehtävä valintoja jotka eivät kiinnosta. Kiva jos vielä olet saanut keskittyä itseesi ja koulunkäyntiisi, mutta joskus voisi olla viisasta näyttäytyä vaikka häissä.

Vierailija
12/23 |
13.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mua kiinnostaa sellaisten ihmisten häät yms. joista kovasti tykkään. Ei niitä ihmisiä sitten kovin monta olekaan.

Vierailija
13/23 |
13.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opiskelet asiakeskeistä alaa. Se korreloi aika hyvin ei-ihmisläheisyyden kanssa.

olethan  kuitenkin tietoinen, että pikkuhiljaa kutsut vähenevät, ja jossain vaiheessa päädyt ihmettelemään,,miksi kukaan ei ota sinuun yhteyttä. Nyt se voi tuntua, ettei asialla ole väliä,,mutta arvot tuppaavat muuttumaan iän myötä.

[/quote]

Ihanne olisi saada olla vaikka 5 vuotta oikeasti rauhassa ja etsiä ne ystävät ja muut takaisin kun minulla on aikaa ja kiinnostusta heille... nyt ei vaan ole.

Vierailija
14/23 |
13.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
15/23 |
13.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai että on ainutlaatuista, joku teinipimu on itsekäs ja itsekeskeinen. Voi myötähäpeä näitä angsteja :D

Vierailija
16/23 |
13.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.09.2015 klo 22:44"]

Ai että on ainutlaatuista, joku teinipimu on itsekäs ja itsekeskeinen. Voi myötähäpeä näitä angsteja :D

[/quote]

Olen mies.

Vierailija
17/23 |
13.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.09.2015 klo 22:24"]

Lisään vielä että luen siis yliopistossa matematiikkaa. Mielummin keskityn siihen ja sen tutkimiseen kuin mihinkään muuhun.

[/quote]

Otsikkosi on päin peetä. Sinä nimenomaan et ole normaali itsekeskeinen, typerä nuori mies/nainen, koska olet kiinnostunut jostain itseäsi paljon paljon suuremmasta, matematiikasta. Lähes kaikki ikäisesi ovat oikeasti otsikkosi mukaisia idiootteeja: vaatteet, pelit, seksi ym. kaikki egoistinen, omaan mielihyvään tähtäävä toiminta on ainut mikä oikeasti kiinnostaa. Tietenkin osaa kiinnostaa myös opiskelu mutta sekin kiinnostaa vain keinona hankkia statusta, rahaa ym. kaikkea perusshittiä.

Sinä olet korkealla arvoasteikollani. Sinä olet kiinnostunut matematiikasta, toisin sanoen siitä, miten universumi toimii.

Vierailija
18/23 |
13.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.09.2015 klo 22:31"]

[/quote]

Ihanne olisi saada olla vaikka 5 vuotta oikeasti rauhassa ja etsiä ne ystävät ja muut takaisin kun minulla on aikaa ja kiinnostusta heille... nyt ei vaan ole.

[/quote]

Etköhän tee "ystävilles" palveluksen, jos lähdet menemään. Kukaan ei ansaitse noin huonoa kaveria kuin sinä, jos ei niiden asiat kiinnosta. 

Vierailija
19/23 |
13.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Vierailija
20/23 |
13.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.09.2015 klo 22:47"]

[quote author="Vierailija" time="13.09.2015 klo 22:44"]

[/quote]

Olen mies.

[/quote]

No teinipoika sitten :D terveisin ei-edellinen