Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

21-vuotias ja vain oma elämä kiinnostaa

Vierailija
13.09.2015 |

Olenko ihan perseestä ja itsekäs? Minua ei voisi vähempää kiinnostaa mitä muille kuuluu. Olen myös esimerkiksi saanut tänäkin vuonna kymmeniä kutsuja erilaisiin juhliin; häihin, syntymäpäiville, valmistujaisiin ym. En ole mennyt yksiinkään, ei kiinnosta ja lahjaankin menisi vain turhaa rahaa - mieluiten säästän vaikka autoon tai johonkin vähäiset roposeni.

Ainoa mikä kiinnostaa on koulussa käynti ja töiden tekeminen. Näiden lisäksi tarvitsen viikonloppuni täysin vapaaksi, koska tuolloin on ainoa hetki kun voin levätä ja tehdä mitä huvittaa - ärsyynnyn jos joku yrittää "pilata" viikonloppuni joillain juhlilla tms.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
13.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.09.2015 klo 22:48"]

[quote author="Vierailija" time="13.09.2015 klo 22:31"]

[quote author="Vierailija" time="13.09.2015 klo 22:28"]

Kyse on arvoista. Eli tuo vain osoittaa sen, mitä arvostat ja pidät tärkeänä. 

Opiskelet asiakeskeistä alaa. Se korreloi aika hyvin ei-ihmisläheisyyden kanssa.

olethan  kuitenkin tietoinen, että pikkuhiljaa kutsut vähenevät, ja jossain vaiheessa päädyt ihmettelemään,,miksi kukaan ei ota sinuun yhteyttä. Nyt se voi tuntua, ettei asialla ole väliä,,mutta arvot tuppaavat muuttumaan iän myötä.

[/quote]

Ihanne olisi saada olla vaikka 5 vuotta oikeasti rauhassa ja etsiä ne ystävät ja muut takaisin kun minulla on aikaa ja kiinnostusta heille... nyt ei vaan ole.

[/quote]

Etköhän tee "ystävilles" palveluksen, jos lähdet menemään. Kukaan ei ansaitse noin huonoa kaveria kuin sinä, jos ei niiden asiat kiinnosta. 

[/quote]

Nykyiset ystäväni tietävät ja oletettavasti ymmärtävät että he eivät saa minusta mitään eritysen läheistä ja hyvää ystävää, korkeintaan kaverin kaljalle tms. En ole koskaan esittäny enempää kuin mitä olen. Mielestäni on heidän ongelmansa jos haluavat silti väkisin jotain enemmän minusta.

Vierailija
22/23 |
13.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.09.2015 klo 22:29"]

[quote author="Vierailija" time="13.09.2015 klo 22:28"]

No ei muitakaan ihmisiä kiinnosta mikään muu,kun oma elämä (huomaa; mun synttärit,häät tai valmistujaiset) :P Aikuisen elämä on tämmöstä teeskentelyä silloin tällöin. Vaikka nyt opiskelu kiinnostaa tulee taas aikakausi milloin haluaa nähdä kavereita.

[/quote]

aikuisten elämä ei ole teeskentelyä. Riippuu aikuisista.

[/quote]

Aikuisten elämä on 98% pelkkää teeskentelyä. Yleensä vain todellisten vaikeuksien alla aikuisista löytyy aitoutta joka sekin valitettavasti katoaa yhtä nopeasti kun vaikeudet on voitettu.

Aikuiset ovat henkisesti pikkulapsia. Erona pikkulapsiin on vain se, kuinka hyvin ne osaavat peittää loputtoman itsekkyytensä. Aikuiset saavat harva se hetki itkupotkuraivareita, ne ei vaan näytä sitä ulkoisesti vaikka pään sisällä tapahtuu sama prosessi kuin lapsella.

Suurimmalle osasta ihmisiä on ihan terveellistä olla koskaan ymmärtämättä sitä, ettei todellisia aikuisia juuri ole olemassakaan, vain pikkukakaroita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
13.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.09.2015 klo 22:48"]

[quote author="Vierailija" time="13.09.2015 klo 22:40"]

Valintoja, valintoja. Tuolla asenteella sinua ei pian kutsuta enää. Haluatko elää yksinäistä elämää? Jos et, niin ihmissuhteet vaativat työtä. Jos haluat, niin jätä vaan muut huomiotta. Itse olen samantyylinen, mutta olen lähipiirille tehnyt asiat selväksi, että en tarkoita pahaa olemalla etäinen välillä, tarvitsen vain paljon omaa aikaa. Pidän silti yhteyttä, olen kiinnostunut ja kyselen asioita ja kuulumisia. Viestittely siellä ja kahvikupponen täällä ei ole niin kamalaa, jos haluaa pitää suhteet hyvänä. Viihdyn 85% ajasta yksin. Haluatko olla aina koko ajan yksin? Jos haluat, niin sinulla ei ole ongelmaa tämän asian kanssa

[/quote]

En ole varma haluanko elää varsinaisesti yksinäistä elämäänkään, näyttää kyllä siltä... Ihmissuhteiden ylläpitäminen on todella työlästä enkä tunne saavani siitä tarpeeksi takaisin.

[/quote]

Vedä sitten pääsi pois peräaukostasi ja yritä olla vähemmän itsekäs. Maailmassa sinulle ei tuoda mitään tarjottimella ilmaiseksi, ei myöskään ihmissuhteita. Jos haluat ihmisiä ympärillesi, TEE JOTAIN. Jos et, niin tee mitä haluat. Pidän läheiset lähellä, moimoi-tutuilla ei väliä. Vaikutat sellaiselta, minkä kanssa itse en haluaisi olla kaveri: välinpitämätön, kylmä ja itsekäs. Jos haluat läheisiä, niin katsoisin peiliin. 12