Yksin asuvat! Kuinka usein viette roskat?
Minä vien kerran viikossa. Roskiksen koko tavallinen keittiöroskis.
Kommentit (31)
Roskat saa kätevästi vedettyä vessasta alas niin tarvi ulos lähteä
2 viikon välein vien kuivajätepussin, roskis tyhjenee joku 15 viikon välein. Pahvit menee samalla kun lämmittää saunan tai sitten kauppan kierrätyspisteelle metallin, muovin, lasin ja paperin kera.
Kahdesti viikossa. En lajittele, samaan menee kaikki.
Vähän riippuu mitä roskaa on. Biojätteet yritän viedä viim. seuraavana päivänä, mutta ei-haisevien roskien kera saattaa mennä viikkoja.
Kirjoittaakohan Veli Venäläinen nämä kaikki vastaukset isoon muistivihkoonsa?
Vierailija kirjoitti:
Kirjoittaakohan Veli Venäläinen nämä kaikki vastaukset isoon muistivihkoonsa?
Ja mitähän hyötyä tällaisesta tiedosta heille olisi? Aikovatko kaapata suomalaisten roskat?
En kierrätä mitään roskia ja mulle tulee aika paljon roskaa joten vien noin 3 kertaa viikossa roskapussin roskikseen.
M31
Biojätteet vien kerran päivässä, joskus useamminkin, jos kokkaan enemmän (syön paljon vihanneksia ja hedelmiä, joista tulee myös paljon jätettä). Muut jätteet parin päivän välein.
Joka viikko vien muovit, sekajätteen ja pienen bion tarvittaessa. Pahvit, paperit, lasit, metallin vien kun niiden keräysastia täynnä.
Noin kaksi kolme kertaa viikossa.
Teen paljon itse ruokaa, ja hassua kyllä myös leivon. Vien leipomuksia myös vanhemmille, jotka asuvat lähellä, mutta äiti ei enää jaksa itse leipoa. Ja he pitävät kotileivonnaisista, ovat sen ajan ihmisiä.
Roskaa tulee siis jonkun verran, erilaisista pakkauksista, samoin samoin jogurttitölkeistä, ja myös päivittäisestä sanomalehdistä.
Aamuisin ei tulis mielenkään avata tietokonetta eikä tablettia aamiaspöytään, vaan on ihana avata päivän lehti, ja lukea siitä artikkelit sun muut taustoitetut sivut.
Puhelimen verkkosivuilta toki näkee heti kaikki pikauutiset.