Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuka tietää? Autolainan takauksesta!!!

Vierailija
13.09.2015 |

Oon menossa näillä näkymillä veljelleni autolainan takaajaksi,mutta

- Tarkistetaanko takaajan luottotiedot?

- Tarkistetaanko tulot? Eli pitääkö mun viedä joku todistus,missä käy ilmi,mistä ja paljon on tuloni?

Ei olla sen tarkemmin tutkittu vielä tätä takaus asiaa,joten odotan vastauksia...toivottavasti joku tietää :)

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
13.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika huono...

Vierailija
22/27 |
13.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja veli olis hakemassa rahoitusta sieltä autokaupasta - ei meinaa ottaa pankista lainaa. Vissiin ihan oikein? (En jaksa mennä vertailemaan noita korkoja)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
13.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen, että ette saa kumpikaan lainaa pankista ettekä myöskään autokaupasta. Teidän taloustilanne on rahoittajan kannalta huono. Nainen 50v, jolla jo 20nes auto käytössä.

Vierailija
24/27 |
13.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.09.2015 klo 22:27"]

Kuulostat paskalle provolle. Luottotiedottomalle saikkulaiselle ei 250e/kk oo raha eikä mikään

[/quote]

ja mistä helvetistä sä sen tiiät,millon mulla on ne luottotiedot menny? Luottotietojen saantiinhan menee 5v! Ja mistä helvetistä sä sen tiiät paljon MÄ saan saikkurahaa? Saletisti enemmän ku sä kk vaikka töissä kävisitkin! Ap

Vierailija
25/27 |
13.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.09.2015 klo 22:29"]

Niin ja veli olis hakemassa rahoitusta sieltä autokaupasta - ei meinaa ottaa pankista lainaa. Vissiin ihan oikein? (En jaksa mennä vertailemaan noita korkoja)

[/quote]

Nuo vaihtelee. toisinaan on halvempaa pankista, toisinaan liikkeestä. liikkeillä on joskus tarjouksia. Mulla on korko 2,9 prosenttia sekä ekan vuoden vakuutukset olivat aika edulliset. Pankista ei autoon noin edullista saanut. Urputtajille tiedoksi, mulla kannatti ostaa auto rahoituksella, koska julkisiin meni sitä ennen niin valtavasti rahaa. Ei niistä junalipuistakaan jää itselle mitään käteen. 

Vierailija
26/27 |
13.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.09.2015 klo 22:34"]

[quote author="Vierailija" time="13.09.2015 klo 22:27"]

Kuulostat paskalle provolle. Luottotiedottomalle saikkulaiselle ei 250e/kk oo raha eikä mikään

[/quote]

ja mistä helvetistä sä sen tiiät,millon mulla on ne luottotiedot menny? Luottotietojen saantiinhan menee 5v! Ja mistä helvetistä sä sen tiiät paljon MÄ saan saikkurahaa? Saletisti enemmän ku sä kk vaikka töissä kävisitkin! Ap

[/quote]

+ eihän se autokauppa/rahotusyhtiö tiiä oonko saikulla ellen joudu viemään jotain papereita sinne autokauppaan. Ap

Vierailija
27/27 |
13.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.09.2015 klo 22:36"]

[quote author="Vierailija" time="13.09.2015 klo 22:29"]

[/quote]

Nuo vaihtelee. toisinaan on halvempaa pankista, toisinaan liikkeestä. liikkeillä on joskus tarjouksia. Mulla on korko 2,9 prosenttia sekä ekan vuoden vakuutukset olivat aika edulliset. Pankista ei autoon noin edullista saanut. Urputtajille tiedoksi, mulla kannatti ostaa auto rahoituksella, koska julkisiin meni sitä ennen niin valtavasti rahaa. Ei niistä junalipuistakaan jää itselle mitään käteen. 

[/quote]

Mä sain huomattavasti halvemman tarjouksen pankista, tosin olen aina hoitanut velvoitteeni pankin kanssa. Ja koko auton ostosummalle kysyin rahaa, kauppa nikotteli pahasti, pankki ei ensinkään ja tarjosi pajon halvemman vaihtoehdon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kaksi