Onko väärin tapailla montaa miestä yhtä aikaa?
Erottuani vähän aikaa sitten pitkästä parisuhteesta, niin hämmentävän moni mies on yhtäkkiä osoittanut suoraa kiinnostusta ja treffipyyntöjä satelee. Äh, tuntuu typerän ylimieliseltä sanoa noin, mutta kuitenkin. ilmeisesti tämä huonon suhteen jälkeen pikkuhiljaa palannut elämäniloni on sitten jotenkin vetovoimaista, koska aiemmin ei ole koskaan ollut tällaista "ongelmaa".
Kaikilla on kyllä tiedossa, että toivun vielä exästä enkä halua heti hypätä uuteen suhteeseen. En myöskään harrasta seksiä muuten kuin sitoutuneessa parisuhteessa. Nautin silti fyysisestä läheisyydestä muuten. Onko kummallista, jos esim. joka viikonloppu viettää yön eri miehen kanssa, ihan siis esim. leffoja katsellen, pussaillen ja yhdessä nukkuen? Pitääkö kertoa tapailevansa myös muitakin, vaikka olisinkin jo tehnyt selväksi etten etsi sitoutumista vielä aikoihin?
En osaa yhtään olla sinkku, kun tuntuu että pitää opetella koko korrekti käytöstapakulttuuri uusiksi... :D
Olen vähän alle 30v mikäli sillä jotain väliä olisi.
Kommentit (30)
Mullakin hieman samanlainen tilanne. Kun sormus lähti sormesta, haihtui myös huoli etten enää kelpaisi kenellekään! :) (Tämä myös rohkaisuna niille, jotka eivät lähde huonosta suhteesta siinä pelossa etteivät halua jäädä yksin - ette varmasti jää!) Kiinnostuneissa on naapurinmiestä, punttisalin treenikollegaa, kaupan kassaa,... Itse tosin olen yksinhuoltaja, joten en voi joka viikonloppu treffeillä juosta, mutta minusta tuo ap:n tilanne olisi ihanteellinen: jos on selväksi tehnyt, ettei sitoutunutta suhdetta vielä halua (eikä seksiä), niin mikäs siinä on haistellessa tuulia ja miettiessä tuntuisiko joku erityisen läheiseltä. Jokainen tykkää huomiosta, flirttailusta ja läheisyydestä, joten miksipäs ei?
Pelinaiset, pelimiehet, pukit, horot, sitoutumiskammoiset, fuckbuddyt, säätösuhteet, vakipanot.. Näitä ovat nykypäivän parisuhteet ja tarjonta sinkkumarkkinoilla:)
Tää on niin totta :D t: ikisinkku ja 100 playerin pyörityksen uhri
Yäk :( jotenkin vielä teineillä ymmärtää nämä ympäriinsä panot ja pelit, mutta +30 v aikuiset ihmiset... ei ihme, että parhaat on jo varattu
Outoja vastauksia. On ihan ok tehdä noin - kunhan avoimesti kertoo miehille, ettei tämä ole sitten seurustelua, eikä lupausta mistään, että molemmilla on oikeus katsella muuallekin.
Niin, ja itse en ole niin tehnyt koskaan, eli tämä mielipide on ihan tällaisen keski-ikäisen konservatiivisen av-mamman.
Ap tässä. Tarkennan vielä että aloitusviesti oli siis puhdasta pohdintaa, en ole eron jälkeen (3kk sitten) suostunut käymään kuin yhteensä kahden kanssa treffeillä tähän mennessä. Ilmaisin pointtini vähän huonosti kyllä :D Minulla on suurin osa kavereistani sinkkuja, joille tuo vapaa meininki on ihan normaalia niin siksi sitä pohdinkin että onko se ihan yleisesti hyväksyttyä nykymenoa. En halua tarkoitushakuisesti loukata kenenkään tunteita.
Jos kerrot sen suoraan miehille, etkä mitenkään epäselvästi vihjaillen.
Liittyykö tämä nyt näihin turvapaikanhakijoihin?
Sehän tässä oli homman pointti. Pitää kertoa, että säädän tässä useampia ja sitten se on toisen valinta tyytyykö epämääräiseen säätöön vai haluaako etsiä kunnon suhdetta.
[quote author="Vierailija" time="13.09.2015 klo 21:52"]
Sit jos joku mies tekis noin nii heti av-mammat itkemässä että noin ei saa tehdä
[/quote]Niin mutta kaikkihan noin tekee, jos ei olla vakavassa suhteessa eikä mitään ole virallistettu. Mulla puhelimessa nytkin 5 eri naista ja katson tuleeko mistään mitään. Ei kai nyt kukaan kaikkea yhden kortin varaan laita.