Naisilla kyllä kumman erilaiset miesmaut
Pari missitason suomitarta pitää mua hyvännäköisenä ja juttelee mulle, mutta sitten joku ihan ok näköinen perusbimbo ei ees vastaa mulle :D
m24
Kommentit (34)
[quote author="Vierailija" time="13.09.2015 klo 21:06"]
Pari missitason suomitarta pitää mua hyvännäköisenä ja juttelee mulle, mutta sitten joku ihan ok näköinen perusbimbo ei ees vastaa mulle :D
m24
[/quote]
Syynä on ehkä oma asenteesi? Missitason naisia kohtelet todennäköisesti kuin missitason naisia kuuluukin ja niitä "perusbimboja" kohtaan asenteesi ja käytöksesi on kuin perusbimboja kohtaa.
[quote author="Vierailija" time="13.09.2015 klo 21:33"][quote author="Vierailija" time="13.09.2015 klo 21:30"]
[quote author="Vierailija" time="13.09.2015 klo 21:24"][quote author="Vierailija" time="13.09.2015 klo 21:21"] [quote author="Vierailija" time="13.09.2015 klo 21:12"][quote author="Vierailija" time="13.09.2015 klo 21:11"] Mä tykkään kauniista pojista. Sellaiset vahvat maskuliiniset piirteet ovat turn off. N24 [/quote] Olet todennäköisesti biseksuaali. [/quote] Ihan hetero. Naiset ei säväytä. :) [/quote] Odota kun ovulaatio iskee. Silloin haluat luolamiehen runttamaan pillusi säpäleiksi. Tämä on ihan tutkittu asia. Elättäjäksi kelpaa sitten kaunis ja säyseä mies. :) [/quote] No eipä oo tähänkään mennessä säväyttänyt maskuliiniset miehet. :) ihan sama missä kierron vaiheessa olen ollut niin kauniita poikia on tullut katseltua. :)
[/quote]
Kuulostaa hiukan pedolta kun puhut pojista.
Ihan miehiä ne feminiisemmätkin miehet ovat.
[/quote]
No pidän itseänikin vielä tyttönä ja ikäisiäni miehiä poikina. :)
[quote author="Vierailija" time="13.09.2015 klo 21:31"][quote author="Vierailija" time="13.09.2015 klo 21:06"]
m24
[/quote]
Olet 24v ja sulle tuli yllätyksenä että ihmisillä on erilaisia makuja? Huhhuh.
[/quote]
Tai että naiset on ihmisiä?
[quote author="Vierailija" time="13.09.2015 klo 21:24"]
[quote author="Vierailija" time="13.09.2015 klo 21:21"]
[quote author="Vierailija" time="13.09.2015 klo 21:12"][quote author="Vierailija" time="13.09.2015 klo 21:11"] Mä tykkään kauniista pojista. Sellaiset vahvat maskuliiniset piirteet ovat turn off. N24 [/quote] Olet todennäköisesti biseksuaali. [/quote] Ihan hetero. Naiset ei säväytä. :)
[/quote]
Odota kun ovulaatio iskee. Silloin haluat luolamiehen runttamaan pillusi säpäleiksi. Tämä on ihan tutkittu asia. Elättäjäksi kelpaa sitten kaunis ja säyseä mies. :)
[/quote] Näin kolmekymppisenä mulla on kyllä ollut jo muutama ovulaatio joo. Osaa tuo säyseä mieskin tarviattessa runtata, vaikka vissiin toisille käsittämättön ajatus. Kyllä mielelläni hänet otin sekä lapseni isäksi että "elättäjäksi". Käyn siis ihan työssä itsekin ja kutakuinkin sama palkkataso kummallakin. Tai mies tienaa 57 egeä enemmän. Kai se riittää elättäjyyteen sitten.
Hyvä, että erilaiset ihmiset kelpaa. Itse olen pienikokoinen ja feminiinisen näköinen mies (muuten en ole feminiininen, jos ei käpypitsiharrastustani lasketa), ja vientiä on. En nyt tietenkään saa ketä tahansa, mutta ei kai se ole edes mahdollista kenellekään. Ei se ole musta ongelma.
[quote author="Vierailija" time="13.09.2015 klo 21:24"]
[quote author="Vierailija" time="13.09.2015 klo 21:21"]
[quote author="Vierailija" time="13.09.2015 klo 21:12"][quote author="Vierailija" time="13.09.2015 klo 21:11"] Mä tykkään kauniista pojista. Sellaiset vahvat maskuliiniset piirteet ovat turn off. N24 [/quote] Olet todennäköisesti biseksuaali. [/quote] Ihan hetero. Naiset ei säväytä. :)
[/quote]
Odota kun ovulaatio iskee. Silloin haluat luolamiehen runttamaan pillusi säpäleiksi. Tämä on ihan tutkittu asia. Elättäjäksi kelpaa sitten kaunis ja säyseä mies. :)
[/quote]
Samapa tuo, sinä et kenenkään pillua pääse säpäleiksi runttaamaan.
Jep, en tiedä ovatko mieht vai naiset itse luoneet käsityksen, että kaikki naiset tykkäävät samanlaisista miehistä.
Parinvalinta on hyvin pitkälle biologiaa.
Naiset pitävät eniten puoleensavetävinä miehiä, joilla on mahdollisimman erilainen immuunijärjestelmä kuin heillä itsellään. Näistä miehistä he valitsevat kumppaninsa muiden ominaisuuksien perusteella. Näitä muita ominaisuuksia ovat mm. luonne, arvot...
Tutkimusten mukaan yhdenillan suhteisiin naiset valitsevat (keskimäärin, eivät kaikki) maskuliinisempia miehiä, ja parisuhteeseen lempeämpiä :)
Itse en ole edes yhdenillan juttuihin kelputtanut mitään testosteronihirviötä. Olen aina pitänyt enemmän semmoisista kauniista, ystävällisistä miehistä. Makunsa kullakin. En usko että kovin moni meistä tietoisesti pystyy valitsemaan minkätyyppisestä miehestä tai naisesta viehättyy. En ainakaan itse ole pystynyt, enkä halunnutkaan pystyä.
Tää kävi selväksi, kun kollega kehuskeli Enrique Iglesiasta ja sanoin, että Hyi! Tokaisi siihen, että makuasioista ei voi kiistellä, että ei hänkään olisi ihastunut mun mieheeni. Ei muuten, mutta kun oma ukkonsa on sellainen pieni pyöreä eläkeläisukko, vaimoaan yli 25v vanhempi :D.
Löytyisipä jostain nainen, jonka miesmakuun mä osuisin :<
Naisilla on ihan oikeasti todella erilaiset käsitykset siitä millainen mies on hyvännäköinen, omasta kaveripiiristä jo sen huomaa. Joku tykkää pitkistä hiuksista, joku lyhyistä ja jonkun mielestä kalju on paras. Joku haluaa sellaisen perusduunarin näköisen miehen, joku laihan rokkarin tai gootin, joku sliipatun trendipellen, joku salihirmun ja joku hipin jne. Toiset tykkää siroista kasvonpiirteistä ja joku kolhoista. Tuntuu, että miesten käsitys vetävästä naisesta on paljon yhtenäisempi
BUAHAHAHAHAAAA. Naiset tykkäävät kaikki samanlaisista miehistä. Joskus nuorempana ihmettelin, miksi 99% naisista mainitsee aina ensimmäisenä Brad Pittin kun puhuttiin komeasta miehestä. Sitten ymmärsin, että naiset ovat äärimmäisiä laumaeläimiä.
Jep, ylläri. Mun kaverit tykkää lihaksikkaista peilin edessä seisovista näteistä pojista. Itse tykkään karvasista, tatuoiduista, ehkä jopa vähän pyöreistä(sixpacki on ehdoton turnoff) kunnon äijistä, mut kivalla älykkäällä luonteella(mieluiten luonnontieteiden alalta). En voisi ikinä kuvitella löytäväni vakavasti otettavaa seuraa jostain baarista.
[quote author="Vierailija" time="13.09.2015 klo 21:30"]
[quote author="Vierailija" time="13.09.2015 klo 21:24"][quote author="Vierailija" time="13.09.2015 klo 21:21"] [quote author="Vierailija" time="13.09.2015 klo 21:12"][quote author="Vierailija" time="13.09.2015 klo 21:11"] Mä tykkään kauniista pojista. Sellaiset vahvat maskuliiniset piirteet ovat turn off. N24 [/quote] Olet todennäköisesti biseksuaali. [/quote] Ihan hetero. Naiset ei säväytä. :) [/quote] Odota kun ovulaatio iskee. Silloin haluat luolamiehen runttamaan pillusi säpäleiksi. Tämä on ihan tutkittu asia. Elättäjäksi kelpaa sitten kaunis ja säyseä mies. :) [/quote] No eipä oo tähänkään mennessä säväyttänyt maskuliiniset miehet. :) ihan sama missä kierron vaiheessa olen ollut niin kauniita poikia on tullut katseltua. :)
[/quote]
Kuulostaa hiukan pedolta kun puhut pojista.
Ihan miehiä ne feminiisemmätkin miehet ovat.