Naisilla kyllä kumman erilaiset miesmaut
Pari missitason suomitarta pitää mua hyvännäköisenä ja juttelee mulle, mutta sitten joku ihan ok näköinen perusbimbo ei ees vastaa mulle :D
m24
Kommentit (34)
Kauniit arvostavat itseään ja muita enemmän kuin perusbimbot, jotka kiertävät baareja pitkien ja rikkaiden alfojen huomiota ja munaa etsimässä. Et pärjää niille baarialfoille, joten perusbimbo kävelee ohi nenä pystyssä, mutta itkee sisällään, että hän ei pääsisi oikeaan, rakastavaan parisuhteeseen edes sinunkaan kanssa.
Mä tykkään kauniista pojista. Sellaiset vahvat maskuliiniset piirteet ovat turn off.
N24
[quote author="Vierailija" time="13.09.2015 klo 21:11"]
Mä tykkään kauniista pojista. Sellaiset vahvat maskuliiniset piirteet ovat turn off. N24
[/quote]
Olet todennäköisesti biseksuaali.
Niin, on se jännä. Kaikki ihmiset ei ole samanlaisia eikä tykkää samoista asioista. Ei edes naiset!
Nuoruudesta muistelen keskivertoa vaatimattomamman näköisten tyttöjen olleen kaikkein eniten itseään täynnä ja ilkeimpiä. Luulen sen johtuvan siitä, että vaatimattoman näköinen nainen haluaa päästä tuntemaan itsensä tavoitelluksi ja sitten kun joku mies tekee tuttavuutta niin pitää päästä torjumaan se. Kauniit naiset ovat ikänsä olleet huomion kohteena ja tottuneet siihen. Heillä ei ehkä ole samanlaista tarvetta tylytykseen kuin vähemmän kauniilla siskoillaan.
Yksi tuttu nainen joskus totesi, että mitä kamalampi mies, sen suurempia se luulee itsestään :D Olisiko naisissa hiukan samaa?
[quote author="Vierailija" time="13.09.2015 klo 21:09"]
Kauniit arvostavat itseään ja muita enemmän kuin perusbimbot, jotka kiertävät baareja pitkien ja rikkaiden alfojen huomiota ja munaa etsimässä. Et pärjää niille baarialfoille, joten perusbimbo kävelee ohi nenä pystyssä, mutta itkee sisällään, että hän ei pääsisi oikeaan, rakastavaan parisuhteeseen edes sinunkaan kanssa.
[/quote]Totta, seksiä kun on tarjolla yllin kyllin itseään tasokkaamilta miehiltä on öö luokan läskienki helppo olla nirpanokka, kukaan tasokas mies ei näiden kanssa seurustelisi.
Mä tykkään kauniista pojista. Sellaiset vahvat maskuliiniset piirteet ovat turn off. N24
[/quote]Niiin minäkin tavallaan. Mutta olen itse maskuliinisen näköinen kasvoista jonkin verran jos kulmikkuus ja vahvapiirteisyys lasketaan maskuliinisuudeksi
Elämänkoululaisen pieniä mysteereitä.
Oppitunti numero 1: naisten puhuvat joskus ihan vaan keskustelemisen ilosta.
Oppitunti numero 2: naiset ovat ihmisyksilöitä yksilöllisine mieltymyksineen.
[quote author="Vierailija" time="13.09.2015 klo 21:12"]
[/quote]
[/quote]Tai älykäs nainen, joka ei halua adrenaliini-testosteronikimppua itseään suojelemaan, vaan tasa-arvoisen kumppanin.
[quote author="Vierailija" time="13.09.2015 klo 21:12"][quote author="Vierailija" time="13.09.2015 klo 21:11"]
[/quote]
[/quote]
Ihan hetero. Naiset ei säväytä. :)
[quote author="Vierailija" time="13.09.2015 klo 21:21"]
[quote author="Vierailija" time="13.09.2015 klo 21:12"][quote author="Vierailija" time="13.09.2015 klo 21:11"] Mä tykkään kauniista pojista. Sellaiset vahvat maskuliiniset piirteet ovat turn off. N24 [/quote] Olet todennäköisesti biseksuaali. [/quote] Ihan hetero. Naiset ei säväytä. :)
[/quote]
Odota kun ovulaatio iskee. Silloin haluat luolamiehen runttamaan pillusi säpäleiksi. Tämä on ihan tutkittu asia. Elättäjäksi kelpaa sitten kaunis ja säyseä mies. :)
[quote author="Vierailija" time="13.09.2015 klo 21:06"]Pari missitason suomitarta pitää mua hyvännäköisenä ja juttelee mulle, mutta sitten joku ihan ok näköinen perusbimbo ei ees vastaa mulle :D
m24
[/quote]
No hyvä teille miehille. Valitettavaa onkin, kun/jos miesten maku olisi kohdistunut kaikki niihin parhaisiin naisiin, niin minunkaltaiset jää lehdelle soittelemaan
[quote author="Vierailija" time="13.09.2015 klo 21:12"][quote author="Vierailija" time="13.09.2015 klo 21:11"]
[/quote]
[/quote]
Minä olen biseksuaali ja tykkään maskuliinisusta miehistä. Me ollaan yksilöit siinä missä heterotkin.
Niiiin.. :D En voi ymmärtää miten monet kaverini tahtovat miehen joka viettää peilin edessä enemmän aikaa kuin he itsekkään.. Tai siis itse haluan miehekkään miehen en miestä joka vahaa kulmiaan tai käy solkussa jne.. :D
[quote author="Vierailija" time="13.09.2015 klo 21:24"][quote author="Vierailija" time="13.09.2015 klo 21:21"]
[quote author="Vierailija" time="13.09.2015 klo 21:12"][quote author="Vierailija" time="13.09.2015 klo 21:11"] Mä tykkään kauniista pojista. Sellaiset vahvat maskuliiniset piirteet ovat turn off. N24 [/quote] Olet todennäköisesti biseksuaali. [/quote] Ihan hetero. Naiset ei säväytä. :)
[/quote]
Odota kun ovulaatio iskee. Silloin haluat luolamiehen runttamaan pillusi säpäleiksi. Tämä on ihan tutkittu asia. Elättäjäksi kelpaa sitten kaunis ja säyseä mies. :)
[/quote]
No eipä oo tähänkään mennessä säväyttänyt maskuliiniset miehet. :) ihan sama missä kierron vaiheessa olen ollut niin kauniita poikia on tullut katseltua. :)
[quote author="Vierailija" time="13.09.2015 klo 22:43"]BUAHAHAHAHAAAA. Naiset tykkäävät kaikki samanlaisista miehistä. Joskus nuorempana ihmettelin, miksi 99% naisista mainitsee aina ensimmäisenä Brad Pittin kun puhuttiin komeasta miehestä. Sitten ymmärsin, että naiset ovat äärimmäisiä laumaeläimiä.
[/quote]
Taidat olla aika vanha? Brad pitt on ruma ja vanha.
[quote author="Vierailija" time="13.09.2015 klo 21:24"]
[/quote]
En ole tuo alkuperäinen kirjoittaja, mutta laskelmien mukaan minulla oli ovulaatio tänään ja nousi oksennus kurkkuun jo tuosta "luolamies runttaa pillun säpäleiksi" -kuvauksesta syntyneestä mielikuvasta.
Naisia ei tosiaan tutkimusten perusteella säväytä lihaksikkaat ja rajut miehet isoine peniksineen, vaan nuo ovat asioita, joista miehet itse välittävät ja siksi vertailevat noita aspekteja.
[quote author="Vierailija" time="13.09.2015 klo 21:06"]
Pari missitason suomitarta pitää mua hyvännäköisenä ja juttelee mulle, mutta sitten joku ihan ok näköinen perusbimbo ei ees vastaa mulle :D
m24
[/quote]
Olet 24v ja sulle tuli yllätyksenä että ihmisillä on erilaisia makuja? Huhhuh.
[quote author="Vierailija" time="13.09.2015 klo 22:34"]
Löytyisipä jostain nainen, jonka miesmakuun mä osuisin :<
[/quote]
Se saattaa olla sua 10 vuotta vanhempi, 10 kg ylipainoinen ja kiinnostunut hevosista. Oletko valmis?
Luulee sua feikiks