Sinä joka et lakkoile: ammattisi ja mitä puoluetta äänestit?
Kommentit (60)
Osastonhoitaja ja virassa olevana rajoitettu lakko-oikeus.
Toiminnanjohtaja, vas.liitto. tietääkseni alani ei lakkoile perjantaina.
[quote author="Vierailija" time="13.09.2015 klo 21:22"]
Jos mä yhtäkkiä vaan jäisin pois töistä perjantaina, en mä siitä palkkaa saisi ja olisi kyllä tosi outo tempaus, kun 100 % varmuudella kaikki muut on töissä. Tulis kyllä kiva maine työyhteisössä...
[/quote]
Ne olis vaan silleen et hei juhani ei ole töissä. Ei me voida antaa juhanin olla yksin pois töistä. Mennään kaikki kotiin ettei juhanilla tule paha mieli. Juhani on erireilu kaveri. Kyll mar ja sitä mäkee.
Insinööri, vihreitä taisin viimeksi äänestää. Tai vasemmistoa, en muista, jommasta kummasta aina valitsen.
Noh, mä tunnustan. Lähihoitaja ja persuja äänestin. En ikinä enää, aivan törkeä takinkääntöpuolue, Soini etunenässä. En enää tiedä, mitä pitäisi jatkossa äänestää. Ainakin tiedän, mitä EN äänestä.
- Erittäin pettynyt lh.
Tuotekehityspäällikkö, vihreät. Taitaa tulla hyvä etätyöpäivä.
[quote author="Vierailija" time="13.09.2015 klo 21:14"]Se on nähty, että kokoomus, keskusta saati persut eivät aja tavallisen työssäkäyvän ihmisen etua. Muistakaa se jatkossa! Itse äänestin vihreitä, terveydenhuollon työntekijä olen.
[/quote] tämän olisi luullut kaikkien tajuavan mutta ei! !!!
Asiantuntija finanssialalla, kokoomus
En lakkoile, mutta tuskin on töitäkään perjantaina tiedossa: olen elintarvikehygieniayksikössä siivoojana. Kun tehdas ei perjantaina pyöri niin ei ole siivottavaa, eli ei työvuoroa. Vasemmistoa äänestin.
Kirjanpitäjä, Kokoomus
Aikaisemmin olen äänestänyt demareita, vasemmistoliittoa ja vihreitä, mutta nyt edellisissä vaaleissa siirryin oikealle.
Miks te alapeukuttatte muiden vastauksia? vissiin persuja siis paikalla.
Anteeksi, mutta miksi ihmeessä duunarit ovat äänestäneet mm. Kokoomusta? Oletteko ihan sekaisin??
Opettaja (yläkoulu), kokoomus