Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kannattaako nyt laittaa tilisäästöt osakkeisiin, jotka maksaa osinkoa?

Vierailija
28.03.2022 |

Jättää vaan ihan pieni pesämuna tilille ja muut kiinni osakkeisiin, kun inflaatio syö?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
30.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osingot on suurilta osin täysin naurettavia, jos sijoituksissa on kiinni tonneja eikä kymppi- tai satojatuhansia.  Eipä joku muutama kymmentä senttiä osakkeelta paljoa lämmitä, jos sinulla on niitä osakkeita 100-200kpl. Tai ainakaan riskiin verrattuna.

Vierailija
22/25 |
30.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisipa saanut sijoittaa ministeri ohisalon miehen tuulivoimala yritykseen, liikevaihto 100t ja kun sattui jostain kumman syystä yritystukea tälle vuodelle 27 miljoonaa ! euroa. Tuloutti sen saman tien osinkoina.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
30.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainakin omat rahastoni ovat pikkuhiljaa nousemassa alkukuun kyykkäyksen jälkeen. Tosin ne on hieman eri juttuja kuin osakkeet, mutta luulen niidenkin kääntyvän pikkuhiljaa nousuun.

Mitä niissä rahastoissasi sitten on, jos ei osakkeita?

Vierailija
24/25 |
30.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ainakin omat rahastoni ovat pikkuhiljaa nousemassa alkukuun kyykkäyksen jälkeen. Tosin ne on hieman eri juttuja kuin osakkeet, mutta luulen niidenkin kääntyvän pikkuhiljaa nousuun.

Niissähän voi olla vaikkapa asuntoja, metsää, korkopapereita, raaka-aineita

Vierailija
25/25 |
30.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niissähän voi olla vaikkapa asuntoja, metsää, korkopapereita, raaka-aineita

Tuo "alkukuun kyykkäys ja pikkuhiljaa nouseminen" antoi ymmärtää jotain muuta.

Ja kirjoittaja uskoi "osakkeidenkin pikkuhiljaa kääntyvän nousuun"... Ei taida tietää ihan mistä puhuu...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi yksi