Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pidättekö joskus ryyppäys-jaksoja ihan vain pystyäksenne tekemään päätöksiä ja etenemään elämässä?

Vierailija
28.03.2022 |

Olen yliopistokoulutettu ja sanoisin että melko älykäskin (olen DI), silti tuntuu usein että elämä junnaa paikoillaan samassa harmaassa arjessa enkä saa aikaiseksi mitään. Ongelma korostuu erityisesti selvinpäin, en tiedä mietinkö liikaa asioita kun en pysty tekemään päätöksiä muuten.

Tämän takia voin joskus pitää jopa kuukauden ryyppäusjakson kun juon suurimman osan päivistä. Ainakin ennen olen saanut tehtyä järkeviäkin päätöksiä silloin ja uskaltanut edetä elämässä. Olen jopa miettinyt että onko liika älykkyys jopa haitta kun miettii asioita liikaa, alkoholi lamaannuttaa aivoja ja on jotenkin yksinkertaisempaa ottaa suuntaa elämälleen ja uskaltaa tehdä päätöksiä.

En ole mitenkään riippuvainen alkoholista, usein olen monta kuukautta juomatta vaikken edes yritä olla juomatta. Ja ryyppäysjaksoissa kiinnostaa juurikin se tunne että ajatus laajentuu ja pystyy näkemään asioita eri näkökulmasta. Itse alkoholia en erityisesti himoitse.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kahdeksan