Minä menen pe töihin. Menetkö sinäkin?
Jos menet, osallistu facessa tähän ryhmään:
https://www.facebook.com/events/847916881985099/
Kiva, jos saadaan mahdollisimman paljon osallistujia.
Kommentit (67)
Siis tottakai menen. Olen yksityisellä sektorilla töissä, ei meillä edes noudateta mitään työehtosopimusta.
En mä tajua miten voisin olla pois? Siis vaikka kuuluisin vaikka Akavaan (olen vain kassan jäsen), niin en kai mä nyt vois olla poissa töistä kun ei muutkaan ole.
Ei mulla ole käynyt edes mielessä etten menis, en kyllä tosin halua sitä missään Facebookissakaan mainostaa. Kai suurin osa suomalaisista kuitenkin on töissä.
Mä olen etänä kuten muinakin perjantaina.
Taidan ottaa saldovapaata, kun julkiset ovat lakossa. Ja päiväkoti kiinni. En siis aio olla lakossa.
Menisin, mutta en pääse täältä maakunnasta Helsinkiin!!!
Menen. Potilaat olis aika näreissään jos heidän lääkäriaika peruttais koska lääkäri lakossa... aijuu, eihän sitä kukaan olis perumassa, jos vastaanottoavustajatkin on lakossa....
Menen jotta potilaat tulevat hoidetuksi. Joudun kyllä sumplimaan että itse pääsen työpaikalle kun julkiset eivät kulje, mutta yritän parhaani.
Menisin jos ei olisi koiran eläinlääkärin takia jo aiemmin sovittua vapaata.
En mene. Menen mielenilmaukseen. t. lto Helsingistä
Olen työtön, joten en voi mennä töihin. Menen siis osoittamaan mieltäni, polkupyörällä.
En kuulu liittoon, mutta taidan ottaa vapaapäivän, ettei työkaverit suutu.
[quote author="Vierailija" time="13.09.2015 klo 19:11"]En kuulu faceen mutta voin tunnustaa tässä, että menen. Keikkavuoro hoivakotiin sovittiin yli viikko sitten.
[/quote]
Kaikki hoitajat menee töihin. Osallistuvat vapaa-ajalla
Sorry, ap! Vahinkoalapeukku. Töihin, tottakai!
[quote author="Vierailija" time="13.09.2015 klo 19:51"]Menen. Potilaat olis aika näreissään jos heidän lääkäriaika peruttais koska lääkäri lakossa... aijuu, eihän sitä kukaan olis perumassa, jos vastaanottoavustajatkin on lakossa....
[/quote]
Hoitajat ei ole lakossa
[quote author="Vierailija" time="13.09.2015 klo 19:24"]
Ajelen Audilla (Q7) etätöihin.
[/quote]
Oletko suurikin humoristi?
Mitä opettajat on tässä tarkalleen ottaen erityisesti menettämässä?
Menen koska muuten tekisin perjantailta tekemättä jääneet työt viikonloppuna.
En kuulu faceen mutta voin tunnustaa tässä, että menen. Keikkavuoro hoivakotiin sovittiin yli viikko sitten.