Miten olet parantunut "tyhjän olon sisältä"?
Kommentit (26)
Teen ihan vähän enemmän sitä, mitä arvostan ja mistä unelmoin, vaikka samaan aikaan päässäni pauhaa, että en onnistu, olen tyhmä, muut nauraa, olen idiootti ja päälle hyökyy kamala ahdistus ja paniikkioireet puskee päälle, hikoiluttaa, pyörryttää, aivosumu iskee.. Mutta teen silti. Ihan vähän.
En tiedä. Yrittänyt olen opiskelua, töiden hakua, taitojen opettelua ja parisuhteita. Mikään ei toimi. Joko on tyhjyys tai tuskaisuus.
Yksi parantava asia olisivat ehkä syvät, tärkeät ihmissuhteet. Itse en enää luota ihmisiin tai mihinkään suhteisiin koska menetän aina kaikki, mutta toisaalta olen aina kaivannut syviä suhteita toisiin. Ei sillä etten osaisi olla yksin, sitä on tullut tehtyä liikaakin.
Itse ajattelin yrittää palata vanhaan, tylsään elämäntyyliini ennen nettiä. Tai no, ruutuaikaa voisi olla iltaisin kun ei enää jaksa keskittyä mihinkään erityiseen. Päiväni täyttäisivät vanhat intohimonkohteeni, lukeminen, pitkät kävelylenkit, ruoanlaitto, taide, uusien asioiden oppiminen ja tutkiminen päivittäin. Menetin rakkaan ihmisen muutama viikko sitten enkä ole vielä uskaltanut ottaa askelia uusia ihmisiä kohti, mutta senkin aika koittaa vielä.