Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naiset on hypergamisia

Vierailija
13.09.2015 |

Naisten luontoon kuuluu hypergamia. Naiset näkevät vain noin 10% miehistä kelpuutettavina ja loput 90% miehistä nainen tietoisesti tai alitajuisesti halveksii/vihaa. Voidaan siis sanoa, että luonto teki tässä asiassa naisista sairaita. Nainene etsii vain parasta mahdollista spermaa. Jokaisella naisella on erilainen miesmaku, mutta se pinnallinen valikointi ja laskelmointi tulee naisilla luonnostaan.

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
13.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.09.2015 klo 18:31"][quote author="Vierailija" time="13.09.2015 klo 17:18"]

Miksei saisi haluta vain parasta? Miksi pitäisi tyytyä huonompaan? Mikä siinä on sairasta tai pinnallista? Ei parinmuodostus ole hyväntekeväisyyttä. Ei aukene ainakaan tästä viestistä.

[/quote]

Niin, vanhin ammatinharjoittahan sai aikanaan niitä oravannahkoja miehiltä palveluksistaan.

Mikään ei ole muuttunut vuosituhansiin. Paksuin lompakko ja sillä loisiminen.
[/quote]

Paras ei todellakaan = rikkain. :-)

Vierailija
22/30 |
13.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.09.2015 klo 18:34"]

[quote author="Vierailija" time="13.09.2015 klo 18:31"]

[quote author="Vierailija" time="13.09.2015 klo 17:18"]

Miksei saisi haluta vain parasta? Miksi pitäisi tyytyä huonompaan? Mikä siinä on sairasta tai pinnallista? Ei parinmuodostus ole hyväntekeväisyyttä. Ei aukene ainakaan tästä viestistä.

[/quote]

Niin, vanhin ammatinharjoittahan sai aikanaan niitä oravannahkoja miehiltä palveluksistaan.

[/quote]

Hakisit jo apua mielenterveysongelmiisi. Eikö tuo kirjoittaja nimenomaan sanonut, ettei suostu suorittamaan mitään palveluksia oravannahkoja vastaan?

[/quote]

Mielestäni taas antaa ymmärtää juuri niin, että paksua oravannahkanippua on hakemassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
13.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet eivät näe vaivaa yhtä paljon kun naiset ulkonäköön

Vierailija
24/30 |
13.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.09.2015 klo 18:31"][quote author="Vierailija" time="13.09.2015 klo 17:18"]

[/quote]

[/quote]

Sulla taitaa olla se ongelma ettet saa edes rahalla. Se on vakavaa se.

Vierailija
25/30 |
13.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.09.2015 klo 18:36"]

[quote author="Vierailija" time="13.09.2015 klo 18:31"][quote author="Vierailija" time="13.09.2015 klo 17:18"] Miksei saisi haluta vain parasta? Miksi pitäisi tyytyä huonompaan? Mikä siinä on sairasta tai pinnallista? Ei parinmuodostus ole hyväntekeväisyyttä. Ei aukene ainakaan tästä viestistä. [/quote]   Niin, vanhin ammatinharjoittahan sai aikanaan niitä oravannahkoja miehiltä palveluksistaan. Mikään ei ole muuttunut vuosituhansiin. Paksuin lompakko ja sillä loisiminen. [/quote] Sulla taitaa olla se ongelma ettet saa edes rahalla. Se on vakavaa se.

[/quote]

Missä kohtaa sanoin olevani mitään naisilta edes vailla? Pyhä Vulva ulisee harhaisena itse itselleen kuvittelemaltaan  jalustalta.

Vierailija
26/30 |
13.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.09.2015 klo 18:38"]

[quote author="Vierailija" time="13.09.2015 klo 18:31"][quote author="Vierailija" time="13.09.2015 klo 17:18"] Miksei saisi haluta vain parasta? Miksi pitäisi tyytyä huonompaan? Mikä siinä on sairasta tai pinnallista? Ei parinmuodostus ole hyväntekeväisyyttä. Ei aukene ainakaan tästä viestistä. [/quote]   Niin, vanhin ammatinharjoittahan sai aikanaan niitä oravannahkoja miehiltä palveluksistaan. Mikään ei ole muuttunut vuosituhansiin. Paksuin lompakko ja sillä loisiminen. [/quote] Sulla taitaa olla se ongelma ettet saa edes rahalla. Se on vakavaa se.

[/quote]

Missä kohtaa sanoin olevani mitään naisilta edes vailla? Pyhä Vulva ulisee harhaisena itse itselleen kuvittelemaltaan  jalustalta.

[/quote]

Eikö sinua itseäsi ala jo kyllästyttää tämän saman lauseen jankkaaminen? Osaarko mitään muita lauseita?

Vierailija
27/30 |
13.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.09.2015 klo 18:47"]

[quote author="Vierailija" time="13.09.2015 klo 18:38"]

[/quote]

[/quote]

Eikö sinua itseäsi ala jo kyllästyttää tämän saman lauseen jankkaaminen? Osaarko mitään muita lauseita?

[/quote]

Jatkan sitä vaikka maailman tappiin asti, ja sekös teitä lompakkoloisia kiukuttaa.

Vierailija
28/30 |
13.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.09.2015 klo 18:35"][quote author="Vierailija" time="13.09.2015 klo 18:34"]

[quote author="Vierailija" time="13.09.2015 klo 18:31"]

[quote author="Vierailija" time="13.09.2015 klo 17:18"]

[/quote]

[/quote]

Hakisit jo apua mielenterveysongelmiisi. Eikö tuo kirjoittaja nimenomaan sanonut, ettei suostu suorittamaan mitään palveluksia oravannahkoja vastaan?

[/quote]

Mielestäni taas antaa ymmärtää juuri niin, että paksua oravannahkanippua on hakemassa.
[/quote]

Minä olen tuo kirjoittaja ja sinä ymmärsit väärin. Tarkoitin, ettei parisuhteita muodosteta säälistä. Ja mitä rahaan tulee, olen suurituloinen itse, ansaitsen noin 2x niin paljon kuin mieheni (joka on itsekin suurituloinen). Raha on kuitenkin sivuseikka suhteessamme puolin ja toisin.

Vierailija
29/30 |
13.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.09.2015 klo 19:10"]

[quote author="Vierailija" time="13.09.2015 klo 18:35"][quote author="Vierailija" time="13.09.2015 klo 18:34"] [quote author="Vierailija" time="13.09.2015 klo 18:31"] [quote author="Vierailija" time="13.09.2015 klo 17:18"] Miksei saisi haluta vain parasta? Miksi pitäisi tyytyä huonompaan? Mikä siinä on sairasta tai pinnallista? Ei parinmuodostus ole hyväntekeväisyyttä. Ei aukene ainakaan tästä viestistä. [/quote]  Niin, vanhin ammatinharjoittahan sai aikanaan niitä oravannahkoja miehiltä palveluksistaan. Mikään ei ole muuttunut vuosituhansiin. Paksuin lompakko ja sillä loisiminen. [/quote] Hakisit jo apua mielenterveysongelmiisi. Eikö tuo kirjoittaja nimenomaan sanonut, ettei suostu suorittamaan mitään palveluksia oravannahkoja vastaan? [/quote]   Mielestäni taas antaa ymmärtää juuri niin, että paksua oravannahkanippua on hakemassa. [/quote] Minä olen tuo kirjoittaja ja sinä ymmärsit väärin. Tarkoitin, ettei parisuhteita muodosteta säälistä. Ja mitä rahaan tulee, olen suurituloinen itse, ansaitsen noin 2x niin paljon kuin mieheni (joka on itsekin suurituloinen). Raha on kuitenkin sivuseikka suhteessamme puolin ja toisin.

[/quote]

pienituloinen mieskin siis kävisi?

Vierailija
30/30 |
13.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.09.2015 klo 19:22"][quote author="Vierailija" time="13.09.2015 klo 19:10"]

[quote author="Vierailija" time="13.09.2015 klo 18:35"][quote author="Vierailija" time="13.09.2015 klo 18:34"] [quote author="Vierailija" time="13.09.2015 klo 18:31"] [quote author="Vierailija" time="13.09.2015 klo 17:18"] Miksei saisi haluta vain parasta? Miksi pitäisi tyytyä huonompaan? Mikä siinä on sairasta tai pinnallista? Ei parinmuodostus ole hyväntekeväisyyttä. Ei aukene ainakaan tästä viestistä. [/quote]  Niin, vanhin ammatinharjoittahan sai aikanaan niitä oravannahkoja miehiltä palveluksistaan. Mikään ei ole muuttunut vuosituhansiin. Paksuin lompakko ja sillä loisiminen. [/quote] Hakisit jo apua mielenterveysongelmiisi. Eikö tuo kirjoittaja nimenomaan sanonut, ettei suostu suorittamaan mitään palveluksia oravannahkoja vastaan? [/quote]   Mielestäni taas antaa ymmärtää juuri niin, että paksua oravannahkanippua on hakemassa. [/quote] Minä olen tuo kirjoittaja ja sinä ymmärsit väärin. Tarkoitin, ettei parisuhteita muodosteta säälistä. Ja mitä rahaan tulee, olen suurituloinen itse, ansaitsen noin 2x niin paljon kuin mieheni (joka on itsekin suurituloinen). Raha on kuitenkin sivuseikka suhteessamme puolin ja toisin.

[/quote]

pienituloinen mieskin siis kävisi?
[/quote]

Kyllä, jos muut asiat olisivat kohdallaan.