Lakko on työelämän itkupotkuraivari
Ja että ihan aikuiset ihmiset vajoavat tuolle tasolle käytöksessään. Ei voi kuin ihmetellä. Toivottavasti Sipilä osaa nyt toimia kuin kunnon av-mamma ja nostaa parkuvan ja potkivan kansan jaloilleen isällisen päättäväisesti ja periksi antamatta. Tämä on teidän hyväksenne, vaikka ette sitä pysty vielä ymmärtämään.
Kommentit (153)
Älkää välittäkö hyvät ihmiset näistä porvareista. Ne o selvästi paniikissa, kun ei duunarit tanssikaan niiden ja miljonääri-Sipilän pillin mukaan. Mikään ei ole ahneempi, ilkeämpi, pahansuovampi ja manipuloivampi kuin Suomen porvari. T: puoliksi israelilainen
Leikkauksia pitää protestoida. Tuet leikataan vuoren varmasti koska pakolaisia ottavat liian paljon tänne ja sitä myötä tuet on leikattava.
Työtön, tulevaisuutesi näyttää todella huonolta ja sitä on enää hiuskarvan verran jäljellä.
Sama koskee palkansaajia.
[quote author="Vierailija" time="13.09.2015 klo 17:01"]Ihanaa, meistä tulee uusi Kreikka! <3
[/quote]
No sitä tässä kovasti porvarit yrittää. Maailmalla nauretaan tälle hallitukselle.
- Kreikka on leikannut työvoimakustannuksiaan valtavasti, muttei ole nähnyt suurempaa viennin kasvua. Espanjan vienti vetää ilman minkäänlaista "kilpailukyvyn" tehostamista.
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2015091220337813_uu.shtml
Turhaa kiukuttelua? Ei minua kiukuta muuten kuin katsoa tilinauhaa josta sunnuntain ja ylitöiden kohdalta leikataan. Peruspalkka kun on vitsi.
Voitaisiin korottaa hoitomaksuja, sairaalamaksuja, kotihoidon maksuja niin säästää ei tarvitsisi sen potilaan hoitajan palkasta.
[quote author="Vierailija" time="13.09.2015 klo 17:05"]
Lakkoilkaa vaan, ei tule mitään saavutuksia. Niin kekkoslaista maailmaa. Itse kärsitte, oma valinta.
[/quote]
Just tossa kaverien kanssa laskeskeltiin, että kauanko duunari saa paiskia töitä tienatakseen esim. viikon lakkoilussa menettämänsä ansiot. Aika pitkälle se meni. :)
[quote author="Vierailija" time="13.09.2015 klo 17:05"]
Älkää välittäkö hyvät ihmiset näistä porvareista. Ne o selvästi paniikissa, kun ei duunarit tanssikaan niiden ja miljonääri-Sipilän pillin mukaan. Mikään ei ole ahneempi, ilkeämpi, pahansuovampi ja manipuloivampi kuin Suomen porvari. T: puoliksi israelilainen
[/quote]
Yksi on kyllä vielä ilkeämpi ja pahansuovampi ja ennen kaikkea itsekkäämpi ja tyhmempi. Suomalainen "duunari". Onneksi saatte nyt ansionne mukaan. :)
Eikös sen yhden hallituspuolueen lause ollut sitä saa mitä tilaa.
Tuo ei ole vielä edes mikään lakko, vain klo 11-13 mielenilmaus.
Jos oikea lakko tulee niin huomaatte kyllä sen.
Kyse ei ole palkasta vaan perustuslain vastaisesta pakottamisesta, jos ette asian ydintä vielä huomanneet.
Tämä ehdotettu ja lietsottu ns. lakko ei ole mikään työtaistelu vaan pöljä mielenilmaus joka ei kohdistu päättäjiin vaan kohdistuu viattomiin palvelunkäyttäjiin ja asiakkaisiin sekä yrittäjiin jotka yrittävät pitää työpaikkoja yllä. Pidän jokaista tähän "lakkoon" osallistuvaa luokattoman tyhmänä ja olen jopa harkinnut eroavani liitostani jos ei ay-johtajista tämän enempää järkeä löydy. Ketä vastaan nousen muka barrikadeille jos jätän menemättä vuorooni ja jää sen päivän potilaat hoitamatta. Haluaisitko sinä olla se äiti jonka lapsi ei saa hoitoa? Koska lakko.
[quote author="Vierailija" time="13.09.2015 klo 17:10"][quote author="Vierailija" time="13.09.2015 klo 17:05"]
Lakkoilkaa vaan, ei tule mitään saavutuksia. Niin kekkoslaista maailmaa. Itse kärsitte, oma valinta.
[/quote]
Just tossa kaverien kanssa laskeskeltiin, että kauanko duunari saa paiskia töitä tienatakseen esim. viikon lakkoilussa menettämänsä ansiot. Aika pitkälle se meni. :)
[/quote]
Porvarit ovat siitä sairaita että saavat kiksejä toisten huonosta tilanteesta
[quote author="Vierailija" time="13.09.2015 klo 17:12"]Tämä ehdotettu ja lietsottu ns. lakko ei ole mikään työtaistelu vaan pöljä mielenilmaus joka ei kohdistu päättäjiin vaan kohdistuu viattomiin palvelunkäyttäjiin ja asiakkaisiin sekä yrittäjiin jotka yrittävät pitää työpaikkoja yllä. Pidän jokaista tähän "lakkoon" osallistuvaa luokattoman tyhmänä ja olen jopa harkinnut eroavani liitostani jos ei ay-johtajista tämän enempää järkeä löydy. Ketä vastaan nousen muka barrikadeille jos jätän menemättä vuorooni ja jää sen päivän potilaat hoitamatta. Haluaisitko sinä olla se äiti jonka lapsi ei saa hoitoa? Koska lakko.
[/quote]
Syytä paskaa rahanahnetta työnantajan persettä lipovaa hallitusta
[quote author="Vierailija" time="13.09.2015 klo 17:09"]
Turhaa kiukuttelua? Ei minua kiukuta muuten kuin katsoa tilinauhaa josta sunnuntain ja ylitöiden kohdalta leikataan. Peruspalkka kun on vitsi. Voitaisiin korottaa hoitomaksuja, sairaalamaksuja, kotihoidon maksuja niin säästää ei tarvitsisi sen potilaan hoitajan palkasta.
[/quote]
Olen jo maksanut niistä veroina, sitähän te loiset ette voi ymmärtää.
Minä ehdotan kansalaissotaa. Laitetaan napit kunnolla vastakkain ja katsotaan kuka jää henkiin. Ettekös te kommarit olleet valmiita mihin vain että saatte lisää tulonsiirtoja.
[quote author="Vierailija" time="13.09.2015 klo 17:15"]Minä ehdotan kansalaissotaa. Laitetaan napit kunnolla vastakkain ja katsotaan kuka jää henkiin. Ettekös te kommarit olleet valmiita mihin vain että saatte lisää tulonsiirtoja.
[/quote]
Ja te lahtarit jatkatte siitä mihin jäätiin eli ammutte naisia ja lapsia. Niinkö?
[quote author="Vierailija" time="13.09.2015 klo 17:07"]
[quote author="Vierailija" time="13.09.2015 klo 17:01"]Ihanaa, meistä tulee uusi Kreikka! <3 [/quote] No sitä tässä kovasti porvarit yrittää. Maailmalla nauretaan tälle hallitukselle. - Kreikka on leikannut työvoimakustannuksiaan valtavasti, muttei ole nähnyt suurempaa viennin kasvua. Espanjan vienti vetää ilman minkäänlaista "kilpailukyvyn" tehostamista. http://www.iltalehti.fi/uutiset/2015091220337813_uu.shtml
[/quote]
Ei kasva Kreikan vienti ei, koska maalla ei ole vientiteollisuuta. Ei ollut ennen kriisiäkään, joten mistäs semmonen nyt globaalin investointilaman aikana olisi sinne ilmestynyt? Kreikkalaisia hedelmiä ja vihanneksia viedään ulkomaille, mutta esim oliiveista puristetaan öljyt Italiassa.
Lakko-oikeus vaan työläisiltä pois?
Tervetuloa 1900-luvun alkuvuosien aikaan...
Kiellätkö seuraavaksi ammattiliitotkin?
Tervetuloa 1800-luvun alkuun
[quote author="Vierailija" time="13.09.2015 klo 17:14"]
[quote author="Vierailija" time="13.09.2015 klo 17:09"]
Turhaa kiukuttelua? Ei minua kiukuta muuten kuin katsoa tilinauhaa josta sunnuntain ja ylitöiden kohdalta leikataan. Peruspalkka kun on vitsi. Voitaisiin korottaa hoitomaksuja, sairaalamaksuja, kotihoidon maksuja niin säästää ei tarvitsisi sen potilaan hoitajan palkasta.
[/quote]
Olen jo maksanut niistä veroina, sitähän te loiset ette voi ymmärtää.
[/quote]
Sama täällä, että kahteen kertaan pitäisi muka vielä maksaa. Hemmetti, että on ylimielistä väkeä täällä.
[quote author="Vierailija" time="13.09.2015 klo 17:12"]Tämä ehdotettu ja lietsottu ns. lakko ei ole mikään työtaistelu vaan pöljä mielenilmaus joka ei kohdistu päättäjiin vaan kohdistuu viattomiin palvelunkäyttäjiin ja asiakkaisiin sekä yrittäjiin jotka yrittävät pitää työpaikkoja yllä. Pidän jokaista tähän "lakkoon" osallistuvaa luokattoman tyhmänä ja olen jopa harkinnut eroavani liitostani jos ei ay-johtajista tämän enempää järkeä löydy. Ketä vastaan nousen muka barrikadeille jos jätän menemättä vuorooni ja jää sen päivän potilaat hoitamatta. Haluaisitko sinä olla se äiti jonka lapsi ei saa hoitoa? Koska lakko.
[/quote] ei ole lakko. Ja saat mennä töihin vaikka vaikutat tekstin perusteella valehoitajalta ;-D
[quote author="Vierailija" time="13.09.2015 klo 17:10"][quote author="Vierailija" time="13.09.2015 klo 17:05"]
[/quote]
Yksi on kyllä vielä ilkeämpi ja pahansuovampi ja ennen kaikkea itsekkäämpi ja tyhmempi. Suomalainen "duunari". Onneksi saatte nyt ansionne mukaan. :)
[/quote]
Kyllä ahne on tässä EK ja niiden porvarilakeijat. Työnantajan KELA-maksun poisto, varallisuusveron poisto, lahjaveron- ja yhteisöveron lasku, tuloveron lasku. Ei riitä. EK haluaa LISÄÄ. EK ja kokkarit manipuloi väittämällä, että nää muutokset muka lisäis työllisyyttä. Paskat. Ne toi vaan lisää rahaa ökymiljonäärien taskuun. Ja nää kehtaa sanoa vähistä rahoistaan taistelevia duunareita ahneiksi!!!
T: puoliksi israelilainen