loppuuko talvihaalarit maailmasta?
Tuli vaan mieleen kun monella tuttavalla käy niin kauhea kuhina niiden talvivaatteiden kanssa. Vauvalle on puku joka menee alkutalven, ehkäpä koko talven - riippuu vähän miten tuo kasvaa ja kuinka kylmä kevät tulee. En ole ajatellut ostaa varulta toista isompaa haalaria vaan katsoa sitten esim tammikuussa mikä tilanne on.
Onko se siis totta että sitten ei mistään saa enää _mitään_? En välttämättä tarvitse sitä kaikken trendikkäintä ja oikean väristä kevääksi. Olen ollut jotenkin huvittunut kun kaverit yrittää patistaa mua kauppaan kun ne LOPPUU :)
Kommentit (3)
Itse eksyin eilen katsomaan haalareita tarkoituksena vain tähystellä hintoja eikä miettimääni haalaria ollut enää kuin yksi kappale poikani tarvitsemaa kokoa (122cm). Mentiin siis samantien kassan kautta. :)
mutta mulle on oikeasti käynyt niin, että en ehtinyt ajoissa hommata vaatteita (taloremontin ja muuton takia) ja sitten oltiin oikeasti pulassa - Asun Hesassa, mutta esimerkiksi oikeankokoisia talvikenkiä ei yksinkertaisesti ollut ja sama juttu haalareissa!
eli sopivankokoiset, käytännnölliset ja kohtuuhintaiset haalarit oli loppu. Jäljellä oli joko järjettömän kalliita ja epäkäytännöllisä á la Kämp Galleria tai sitten aivan älyttömän huonolaatuisia ja hiostavia muovipusseja Citttarin malliin.
kaupat ostaa sisään sopivaksi katsomansa määrän (= mahdollisimman vähän jäisi aleen) talvivaatteita edellisenä keväänä, hyllyyn ne ladotaan elokuussa, ja uutta vastaava tavaraa tulee myyntiin vuoden päästä.