Koko päivän HS
täynnä järkyttävää unelmaihanuutta. Hyi hitto mitä propagandaa.
Kommentit (9)
Kannattaako sellaista sitten lukea?
Kyllä se unelma joskus katoaa kun aikaa vierähtää.
Tätä propagandaa tulee nyt joka tuutista ulos. Paras kannanotto on perua ko. lehden tilaus
Kuka edes lukee sellaista lehteä, jossa ei ole mitään asiaa ja vähäiset uutiset ovat toisissa lehdissä ennemmin.
Oon vaihtanu mv-lehteen ja uutismaailmaan niin saa edes jotain minkä ei ole unelma-lasien läpi katsottua.
Kyllä se hesalaisiinkin kohta kosahtaa kun saadaan nuo tornion tuhannet tulijat sinne teille.
[quote author="Vierailija" time="13.09.2015 klo 19:30"]
Oon vaihtanu mv-lehteen ja uutismaailmaan niin saa edes jotain minkä ei ole unelma-lasien läpi katsottua.
Kyllä se hesalaisiinkin kohta kosahtaa kun saadaan nuo tornion tuhannet tulijat sinne teille.
[/quote]
Voi helvetti mua on koko ajan vitutanukkin et täällä on noita suvakkeja :D Sitten kun väitetään et kaikki täältä on suvaitsevaisia.. Ei vittu pidä paikkaansa..
Eikö omistajia ala vähitellen kiinnostamaan se, että maksavat asiakkaat kaikkoavat kun kaikki ko. firman toimittajat oikein yrittävät karkoittaa lukijat/maksajat?
Surkea on juu ko. lehden taso nykyään. Eikö ammatitaitoisen journalistin kuuluisi olla objektiivinen?