Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Neuvojamiehen käytöksen suhteen

Vierailija
13.09.2015 |

Hei ihanat! Neuvokaa, mitä mä teen mun miehen suhteen, sillä ennen ihan mukavasta ja aikaansaavasta miehestä on tullut ärisevä vetelys. Pitäiskö mies passittaa lääkäriin vai mitä? Esimerkkejä:

- mies lupailee tekevänsä ja hoitavansa erilaisia asioita. Parissa viikossa unohtaa koko asian. Kun otan asian puheeksi, niin omasta mielestään mies on joko a) hoitanut asian jo tai b) ei ole koskaan mitään ko. asiasta sanonutkaan. Todellisuudessa on siis luvannut tehdä jotain, mutta ei vaan saa tehtyä asiaa.

- jos pyydän miestä viemään lapsen esim hammalääkäriin, niin unohtaa. Vaikka olisin edellisiltana vielä muistuttanut

- ei osallistu mihinkään kotitöihin, ei edes roskiksia vie. Kaupasta käy ostamassa vain omat eväänsä, mutta jos lapsilta loppuu maito tai leipä niin mulle tulee iltavuoroon viestiä että ne on loppu. Ei voi siis itse käydä kaupassa

-ollaan jo vuosia sitten jaettu laskut siten, että kumpikin maksaa yhteisistä laskuista suunnilleen saman verran. Sähkölasku tulee miehen nimellä ja nyt viime aikoina on maksanut laskun myöhässä, kerran ehti tulla jo huomautuslaskukin. Mies vaan sanoo,että hän nyt maksaa laskut kun muistaa ja pääasia, että maksaa sentään.

Eli toisin sanoen mun vastuulla on nyt kaikki kotiin ja lapsiin liittyvät asiat. Aikaisemmin, noin pari vuotta sitten, mies vielä osallistui ja ihan omatoimisesti saattoi imuroida tai laittaa ruokaa. Nyt jos pyytää vaikka imuroimaan, niin saattaa sanoa että imuroi huomenna. Sitten kun parin päivä päästä kysäisen että mitens se imurointi, niin mies hermostuu että ainako pitää komennella.

Pitäiskö toi mies patistaa lääkäriin vai mitä tehdä?

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
13.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.09.2015 klo 11:26"]

[quote author="Vierailija" time="13.09.2015 klo 11:17"]

Ai on normaalia, että mies unohtaa viedä lapsen muistuttamisesta huolimatta hammaslääkäriin?

[/quote]

Ei ole normaalia, mut aika monesti tollasista tilanteista pienestä asiasta alkaa kasvaa iso ongelma ja sit alkaa noi ongelmat tukahduttaa parisuhteen ja saavat suuren osuuden yhteisestä arjesta.

M39

[/quote]

Ja valitettavasti suurin osa miehistä ei näe tuossa pienessä asiassa mitään ongelmaa. Sitten noita pieniä asioita alkaa olla enemmänkin ja nainen kun yrittää ottaa ne puheeksi, niin on vain nalkuttava akka. Ja sitten kun nainen ei enää jaksa katsella tuota touhua ja ottaa eron, niin mies menee baariin itkemään kuinka paska akka ei ymmärrä ja vei lapsetkin ja ihan hyvä liitto oli. Ja jostain syystä se mies ei eron jälkeen niitä lapsiakaan enää tapaa, kun ex-akka on niin paska ja nalkuttava. Been there, done that.

Mutta hattua nostan miehelle, joka ymmrtää asian!

Vierailija
22/31 |
13.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.09.2015 klo 11:30"]

Voi että näitä keskusteluja. Heti jos kysyy neuvoa miehen selkeästi muuttuneen käytöksen johdosta, niin vika on kuitenkin naisessa. Että mitenköhän se nainen on sen miehen tollaiseksi muuttanut, ei hyvää päivää.  Muutos lähtee aina ihmisestä itsestään, ei sitä kukaan ulkopuolinen päätä. Miehesi on näköjään päättänyt olla osallistumatta enää perhe-elämään, syystä tai toisesta. Voit yrittää keskustella hänen kanssaan asiasta, antaa olla tai erota.

[/quote]

Just näin. Toista ihmistä ei voi muuttaa, kyllä ihmisen pitää haluta itse muuttua, ja silloinkin se muuttuminen on todella vaikeaa. Voit yrittää saada miehen puhumaan tai vaikka terapiaan, mutta jos mies on sitä mieltä, että "kaikki on ok, minnekään kallonkutistajalle en lähde", niin minkäs sille sitten voi? Tuo käytös nyt vain kertoo siitä, että mies on tosi itsekäs. Ei ajattele muita kuin itseään, ei kunnioita puolisoa, ei välitä. Epäilisin myös rakkautta. Laiskuus ja välinpitämättömyys ovat rakkauden puutteen merkkejä. Ole säkin itsekäs, ap. Älä tee mitään miehen eteen. Katso, saako se miehen heräämään. Luultavasti ei.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
13.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.09.2015 klo 11:33"]

Nalkunnalkunnalkun. Jos käytöksesi on samanlaista kuin kirjoitustapasi, niin en ihmettele ettei miehesi jaksa kuunnella mitä se ämmä taas siellä ulisee.

Äitimyytti ja nainen on aina uhri.

Ota se helvetin ero. Saat sitten ihan itse kantaa joka saatanan roskapussin. Ai niin, muista nylkeä isot massit erossa ja elarit.

Jumalauta miten tyhmiä ämmiä tämä palsta on täynnä.

[/quote]

Onko äitisi hakannut sinua viime aikoina?

Vierailija
24/31 |
13.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.09.2015 klo 11:39"]

[quote author="Vierailija" time="13.09.2015 klo 11:33"]

Nalkunnalkunnalkun. Jos käytöksesi on samanlaista kuin kirjoitustapasi, niin en ihmettele ettei miehesi jaksa kuunnella mitä se ämmä taas siellä ulisee.

Ota se helvetin ero. Saat sitten ihan itse kantaa joka saatanan roskapussin. Ai niin, muista nylkeä isot massit erossa ja elarit.

[/quote]

Onko äitisi hakannut sinua viime aikoina?

[/quote]

Mitä sä sekoilet?

Vierailija
25/31 |
13.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

[/quote]

Ota vähän selvää, miten ne elarit lasketaan (menee kuule ihan maksukyvyn ja lasten todellisten menojen mukaan). 

Ihan mielelläni mä vien eron jälkeen ne roskapussit. Kun ei sitten tartte viedä kuin omat ja lasten roskat. Eikä sitte tartte enää tankata miehen autoakaan 3219ja viedä sitä miehen puolesta huoltoon ja renkaiden vaihtoon.

Ja saan sitten leikkiä rauhassa tätä kotileikkiä ilman sitä sohvalla makaavaa, kaljaa kittaavaa miestä. Kiitti vinkistä, näin tyhmänä ämmänä ei tullu itelle mieleen, että siitä äijästä voi ottaa eronkin

Ap

Vierailija
26/31 |
13.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.09.2015 klo 11:48"]

[/quote]

[/quote]

Ota vähän selvää, miten ne elarit lasketaan (menee kuule ihan maksukyvyn ja lasten todellisten menojen mukaan). 

Ihan mielelläni mä vien eron jälkeen ne roskapussit. Kun ei sitten tartte viedä kuin omat ja lasten roskat. Eikä sitte tartte enää tankata miehen autoakaan 3219ja viedä sitä miehen puolesta huoltoon ja renkaiden vaihtoon.

Ja saan sitten leikkiä rauhassa tätä kotileikkiä ilman sitä sohvalla makaavaa, kaljaa kittaavaa miestä. Kiitti vinkistä, näin tyhmänä ämmänä ei tullu itelle mieleen, että siitä äijästä voi ottaa eronkin

Ap

[/quote]

Ei vittu ku oon tyhmä, en osaa enää kirjoittaakaan5555 

Ap"!-

Vierailija
27/31 |
13.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.09.2015 klo 11:36"]

[quote author="Vierailija" time="13.09.2015 klo 11:26"]

[quote author="Vierailija" time="13.09.2015 klo 11:17"]

Ai on normaalia, että mies unohtaa viedä lapsen muistuttamisesta huolimatta hammaslääkäriin?

[/quote]

Ei ole normaalia, mut aika monesti tollasista tilanteista pienestä asiasta alkaa kasvaa iso ongelma ja sit alkaa noi ongelmat tukahduttaa parisuhteen ja saavat suuren osuuden yhteisestä arjesta.

M39

[/quote]

Ja valitettavasti suurin osa miehistä ei näe tuossa pienessä asiassa mitään ongelmaa. Sitten noita pieniä asioita alkaa olla enemmänkin ja nainen kun yrittää ottaa ne puheeksi, niin on vain nalkuttava akka. Ja sitten kun nainen ei enää jaksa katsella tuota touhua ja ottaa eron, niin mies menee baariin itkemään kuinka paska akka ei ymmärrä ja vei lapsetkin ja ihan hyvä liitto oli. Ja jostain syystä se mies ei eron jälkeen niitä lapsiakaan enää tapaa, kun ex-akka on niin paska ja nalkuttava. Been there, done that.

Mutta hattua nostan miehelle, joka ymmrtää asian!

[/quote]

Näköjään taidat olla aika yksin mielipiteinesi, kun mullekin tullu vaan peukkua alaspäin. Taitaa tosiaan olla, et hyvin harva nainen arvosta sitä, että mies tekee parisuhteen eteen asioita ja pyrkii tasapainoiseen ja tasapuoliseen yhteiseloon.

M39

Vierailija
28/31 |
13.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äijällä on stressi, se vaikuttaa muistiin, he vaikuttaa motivaatioon, se lisää stressiä, jne,jne...

Vierailija
29/31 |
13.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies kuulostaa stressaantuneelta. kysy miten hän jakselee?

Kokeileppa toista lähestymistapaa. pyydä apua mieheltä, vaikka roskapussin viemiseen.

Vierailija
30/31 |
13.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.09.2015 klo 10:46"]

Se on kyllästynyt sun kotileikkiisi ja nalkutukseesi. Näin yksinkertaista se on.

Olit ennen ihana nainen, nyt sinulle on tärkeintä lapsen hammaslääkäri ja roskapussi.

Mieti ihan itseksesi pari kertaa miten olet muuttunut.

[/quote]Jos perusasiat ei toimi, ei toimi ylellisyydetkään.

Vierailija
31/31 |
13.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.09.2015 klo 12:03"]

[quote author="Vierailija" time="13.09.2015 klo 10:46"]

Se on kyllästynyt sun kotileikkiisi ja nalkutukseesi. Näin yksinkertaista se on.

Olit ennen ihana nainen, nyt sinulle on tärkeintä lapsen hammaslääkäri ja roskapussi.

Mieti ihan itseksesi pari kertaa miten olet muuttunut.

[/quote]Jos perusasiat ei toimi, ei toimi ylellisyydetkään.

[/quote]

Ai niinkuin sellainen ylellisyys kuin nalkuttava akka?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme neljä