Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Netti on kamala aikavaras.. Helposti tänne juuttuu tuntikausiksi.

Vierailija
13.09.2015 |

Mitähän sitä teki ennen nettiä.. Hämärästi muistan lueskelleeni esim. vanhoja kotivinkkejä tai kirjoja. Nyt tuntuu että keskittymiskyky ei enää riitä kirjan lukemiseen :(

Ja tulikohan sitä siivottuakin enemmän. Ja leikittyä lasten kanssa, isoja nyt ovat, eivät tarvitse leikittäjää. 

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
13.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen miettinyt samaa, inhoan itseäni, kun roikun täällä(kin) tuntikausia päivässä. 

Onko netissä jotain ohjelmaa, lapsilukkoa tai jotain, jolla saisi netinkäyttönsä rajoitettua vaikka pariin tuntiin päivässä? Ja tiedän, on säälittävää. 

Vierailija
2/4 |
13.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen laittanut kaiken toivoni modeen, mutta se typerys antaa vaan olla kaikkien koukuttavien keskustelujen. Banneja antaa aivan liian harvoin. Nyt ryhtiliike, mode!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
13.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä hirveämpää, kun pitäisi tehdä töitä tai opiskella käyttäen nettiä / tietokonetta. Ei vaan pysty keskittymään olennaiseen, kun kaikki viihdyke on ihan siinä viereisessä välilehdessä tai helposti saatavilla yhden klikkauksen päässä. Mutta ei voi nettiä tai konetta sulkeakaan, kun tarkoitus oli niitä hommia saada aikaiseksi... Huoh olen niin pettynyt itseeni!!!

Vierailija
4/4 |
13.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko tälle tehdä mitään?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan yksi