Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisella menee ulkonäkön arvostelu tunteisiin

Vierailija
08.10.2023 |

https://www.is.fi/viihde/art-2000009905772.html

Naiset tietävät itsekin, että ulkonäkö on naisella kaikki kaikessa, siksi arvostelijat iskevät juuri siihen kun se menee niin pahasti tunteisiin.

Meniköhän Vesku Loirilla tai Tony Halmella tunteisiin, jos joku sanoi heitä rumiksi? Tai jos joku sanoo Timo Soinia läskiksi.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan nyt lähtökohtaisesti, miksi pitää aukoa päätä siitä miltä toinen näyttää? Jos on itsellä paha olo niin on sitä  muitakin tapoja purkaa. 

Vierailija
2/19 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan nyt lähtökohtaisesti, miksi pitää aukoa päätä siitä miltä toinen näyttää? Jos on itsellä paha olo niin on sitä  muitakin tapoja purkaa. 

Tätä ihmettelen minäkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jossain lauletaan "tunteisiin, sisimpääni matkustan".

Vierailija
4/19 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkonäön kommentointi niin hyvässä kuin pahassa on aina tietynlaista yritystä kontrolloida toista. En kaipaa kenenkään kommentteja siitä että olen lihonut/laihtunut, pantava/kuuma, tosi nätti/helvetin ruma jne.

Vierailija
5/19 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkonäön kommentointi nyt vain on ilkeää. Jos haukut mua rumaksi, läskiksi tai jotain piirrettäni niin paskat minä siitä ominaisuudestani välitän. Tiedän kyllä miltä näytän. Mutta se että joku tuo niitä esille tuntuu uhkaavalta, siis ei pelottavalta mutta siltä että minusta ei pidetä, halutaan loukata. Mulle halutaan pahaa.

Vierailija
6/19 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä jos sanon jankkaajaksi? Eihän siinä mitään väärää pitäisi olla. Turha jankkaaja, päinvastoin kuin kaikki luettelemasi ihmiset.

Vierailija
7/19 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en pelkästään näytä hyvältä, mä oon hyvä. Revi siitä.

Vierailija
8/19 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä saa ap:n kuvittelemaan että joku vesku tai tony halme loisi standardit miten reagoida.

Vierailija
9/19 |
10.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti, sillä naista arvotetaan enemmän ulkonäön perusteella kuin miestä. Tytöt joutuvat kasvamaan kauheissa ulkonäköpaineissa valitettavasti. Ja monet miehet ovat jatkuvasti kertomassa minkä näköisistä naisista eivät tykkää. Tämä taas aiheuttaa vastarintaa naisissa -> lakkaavat meikkaamasta, ajavat hiukset pois ym.

Tämän takia loukkaava kommentti naisen ulkonäöstä on pahempi kuin miehen. Itse en tosin hyväksy kumpaakaan.

Vierailija
10/19 |
10.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on jotain lihavia naisia jotka arvostelee normaali kauniin naisen vartaloa ja pukeutumista että näyttää kaikissa vaatteista hyvältä.

Vierailija
11/19 |
10.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on jotain lihavia naisia jotka arvostelee normaali kauniin naisen vartaloa ja pukeutumista että näyttää kaikissa vaatteista hyvältä.

Vierailija
12/19 |
10.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on ollut julkisuudessa ulkonäkönsä puolesta (Fitness) niin aika erikoista että ottaa lämpöä ulkonäköönsä kohdistuneesta kritiikistä. Nykyään ei kestetä mitään. Mitä väliä jos joku haukkuu ulkonäköä jossain somessa? Jos et kestä niin älä postaa pärstästäsi kuvia someen. Simple as that. 

Vierailija
13/19 |
10.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menee se miehilläkin, mutta miehet eivät näytä sitä ulospäin. Juuri isäni kanssa tästä puhuttiin. Läpäksi naamioidut kommentit jäävät mieleen pitkäksi aikaa, mutta miehenä on vain naurettava mukana kun läpändeerustahan se vain on.

Vierailija
14/19 |
10.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Menee se miehilläkin, mutta miehet eivät näytä sitä ulospäin. Juuri isäni kanssa tästä puhuttiin. Läpäksi naamioidut kommentit jäävät mieleen pitkäksi aikaa, mutta miehenä on vain naurettava mukana kun läpändeerustahan se vain on.

Riippuu ihan siitä että kuka sitä arvostelua tekee. Minulle se tuntuisi vain siinä tapauksessa, jos arvostelija olisi nainen josta olisin kiinnostunut. Muiden kommentit eivät vaikuta, valuvat kuin vesi hanhen selästä.

Vierailija
15/19 |
10.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Jos on ollut julkisuudessa ulkonäkönsä puolesta (Fitness) niin aika erikoista että ottaa lämpöä ulkonäköönsä kohdistuneesta kritiikistä. Nykyään ei kestetä mitään. Mitä väliä jos joku haukkuu ulkonäköä jossain somessa? Jos et kestä niin älä postaa pärstästäsi kuvia someen. Simple as that. 

Tällä logiikalla ei varmaan kannata poistua kotoakaan näyttämään pärstäänsä muille? Eihän sitä tiedä kuka jonne innostuu kommentoimaan.

Vierailija
16/19 |
10.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Ulkonäön kommentointi niin hyvässä kuin pahassa on aina tietynlaista yritystä kontrolloida toista. En kaipaa kenenkään kommentteja siitä että olen lihonut/laihtunut, pantava/kuuma, tosi nätti/helvetin ruma jne.

Toivottavasti entinen tyttis lukee tuon. "sano rehellisesti miltä mä näytän?" Saattoi oikein tivata ja vastaus ei tainut miellyttää koskaan. Eikä olleet ilkeitä vastauksia. Ihan ok näköinen neitokainen. 

Vierailija
17/19 |
10.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on kyllä totta, naisen rumaksi sanominen saa aina negatiivista palautetta.

Vierailija
18/19 |
10.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkonäkön😂😂😂😂😂😂😂

Vierailija
19/19 |
10.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Ehkä hieman eri asia olla ammattilaisten arvioitavana, kun kuunnella tyhjänpäiväisiä "v*tun ruma" - lällättelyjä, jotka eivät perustu muuhun, kun huutelijan pahaan oloon, sellaiseen ei kenenkään tarvitse siedättyä, eikä sitä tarvitse kenenkään kestää. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kahdeksan