Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen tosi rakastunut, mies käyttää huumeita

Vierailija
12.09.2015 |

Koulutettu ja työssäkäyvä upea ja älykäs mies kyseessä. Minua vaivaa hänen viihdekäyttönsä. Ei ole päivittäistä mutta lähes jokaviikkoista ja muuten hän on tasapainoinen ja järkevä. Ei ole kamapäissään epämiellyttävä eikä aggressiivinen tms mutta mietin että kannattaako minun lähteä suhteeseen ihmisen kanssa joka käyttää huumeita. Itselläni on vähän päihdetaustaa ja olen onneksi päässyt koukusta irti jo vuosia sitten.

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
13.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap kiittää kaikkia kommentoijia.
Muutama nosto:
Mainitsin aloituksessa, että mies on työssäkäyvä ja koulutettu. Olen itsekin, ja minulle em asiat ovat itsestäänselvyyksiä. Ellen olisi tuonut noita asioita esiin aloituksessa, niin joku olisi kysynyt kuitenkin tai lähtenyt olettamaan jotain muuta. Miehen rahojen perässä en ole, elätän itse itseni ja odotan samaa myös toiselta.
Aika selkeä taitaa olla palstan mielipide ja kiitos kaikille vastaajille. Jotenkin vaan rakastuneena haluaisi uskoa muutokseen ihmisessä. Oma vikani kun alunperin olen sanonut hyväksyväni viihdekäyttelyn enkä nyt olekaan varma. Pitää avata keskustelu uudestaan hänen kanssaan.

Vierailija
2/40 |
13.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.09.2015 klo 22:51"][quote author="Vierailija" time="12.09.2015 klo 22:33"]

Koulutettu ja työssäkäyvä upea ja älykäs mies kyseessä. Minua vaivaa hänen viihdekäyttönsä. Ei ole päivittäistä mutta lähes jokaviikkoista ja muuten hän on tasapainoinen ja järkevä. Ei ole kamapäissään epämiellyttävä eikä aggressiivinen tms mutta mietin että kannattaako minun lähteä suhteeseen ihmisen kanssa joka käyttää huumeita. Itselläni on vähän päihdetaustaa ja olen onneksi päässyt koukusta irti jo vuosia sitten.

[/quote]

Ei todellakaan kannata. Tuo saattaa olla johtopäätös, johon lopulta päädyt, jos jatkat suhdetta.
[/quote] Sama ajatus => Ei kannata! Tiedän monta ihmistä jossa toinen on käyttänyt huumausaineita ja vetänyt oman kumppanin pohjalle. Itse teet päätökset ....mutta perheet ja muut kannattaa unohtaa kokonaan jos aijot jatkaa. Järjellä ajateltuna itse lopettaisin jutun miehen kanssa jolla on huumeiden kanssa ongelmia. Huumemaailma, velat voivat tulla mukana ja lopuksi biihdekäyttö ei olekaan enää viihdekäyttöä vaan jatkuvaa käyttöä. Kukaan normaali ihminen joka haluaa säilyttää oman elämän hyvänä ja tasapainon siinä, ei ala suhteeseen huumausaineita käyttävän henkilön kanssa. Päihderiippuvainen on sairas vaikka miten asian kääntäisi ... riippuvainen ja viihdekäyttö ei todella monilla jää viihdekäytöksi....Älä ala suhteeseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
13.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhu miehen kanssa avoimesti! Oma nykyinen mieheni viihdekäytti juurikin tuota ekstaasia sekä poltteli pilveä. Keskustelimme ja tein selväksi että jos koukkuun jää niin valitsee minut tai huumeet. Kokonaan lopetti huumeiden käytön ellei pilven polttelua noin kerran 2 kuukaudessa lasketa.
Sinulle AP onnea ja rohkeutta miehen kanssa! :)

Vierailija
4/40 |
13.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.09.2015 klo 12:35"]Puhu miehen kanssa avoimesti! Oma nykyinen mieheni viihdekäytti juurikin tuota ekstaasia sekä poltteli pilveä. Keskustelimme ja tein selväksi että jos koukkuun jää niin valitsee minut tai huumeet. Kokonaan lopetti huumeiden käytön ellei pilven polttelua noin kerran 2 kuukaudessa lasketa.
Sinulle AP onnea ja rohkeutta miehen kanssa! :)
[/quote]
Kiitos! Ja onnea sinulle ❤️ Ap

Vierailija
5/40 |
12.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata.

Vierailija
6/40 |
12.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä sen itse parhaiten tiedät. Mitä miehesi käyttää? Oletko sanonut tästä miehellesi?
Jos pelkäät itse retkahtavasi tai se nostaa pahoja muistoja, sinun kannattaa sanoa miehellesi ettet pysty olemaan hänen kanssaan.

Vierailija
7/40 |
12.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä huumeita tarkalleen ottaen?

Vierailija
8/40 |
12.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tuossa kovinkaan suurta eroa siihen, jos käyttäisi muutaman kerran kuussa alkoholia? 

Vierailija
9/40 |
12.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.09.2015 klo 22:35"]Sinä sen itse parhaiten tiedät. Mitä miehesi käyttää? Oletko sanonut tästä miehellesi?
Jos pelkäät itse retkahtavasi tai se nostaa pahoja muistoja, sinun kannattaa sanoa miehellesi ettet pysty olemaan hänen kanssaan.
[/quote]
Olen sanonut etten itse uskalla ottaa mitään mutta hän saa käyttää kun se sillä pysyy hallinnassa. Olen alkanut vaan nyt miettiä tätä uudelleen kun suhde on syvenemässä.

Vierailija
10/40 |
12.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.09.2015 klo 22:35"]Mitä huumeita tarkalleen ottaen?
[/quote]
Laidasta laitaan, eli aika lailla kaikkea. Lähinnä esim essoja yms ja sit pilveä (jota en pidä kyllä pahana) ap

Vierailija
11/40 |
12.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.09.2015 klo 22:35"]Onko tuossa kovinkaan suurta eroa siihen, jos käyttäisi muutaman kerran kuussa alkoholia? 
[/quote]
No sitä just mietin myös... ap

Vierailija
12/40 |
12.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otat kyllä omaa taustaasi ajatellen turhan riskin. Eli, en jatkaisi suhdetta.

Vierailija
13/40 |
12.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On eroa. Ei kannata. Puhun kokemuksesta.

Vierailija
14/40 |
12.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

valehtele et oot raskaana ja et lopettaa tai eroat..ja ku se lopettaa ni 25pv pääzt sanoot et tuli keskenmeno..

Vierailija
15/40 |
12.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.09.2015 klo 22:33"]

[/quote]

Ei todellakaan kannata. Tuo saattaa olla johtopäätös, johon lopulta päädyt, jos jatkat suhdetta.

Vierailija
16/40 |
12.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.09.2015 klo 22:47"]

valehtele et oot raskaana ja et lopettaa tai eroat..ja ku se lopettaa ni 25pv pääzt sanoot et tuli keskenmeno..

[/quote]Näin.Suosittelen testaamaan kun on "tosi kyseessä", näyttää oikean minänsä ennen kuin on myöhästä

Vierailija
17/40 |
12.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastauksista. Olen itsekin sitä mieltä ettei hyvältä vaikuta, mutta hänessä on toisaalta niin paljon kaikkea muuta hyvää että haluaisin olla hänen kanssaan tosissani. Ei olla teinejä eikä parikymppisiä enää, ja olen ensimmäistä kertaa kunnolla rakastunut. Vaikeaa... Mies on myös tosi rakastunut, ja ollaan puhuttu lapsistakin ja hän on sanonut että jos tulen raskaaksi niin hän lopettaa kaiken, jopa alkoholin käytön. En tiedä mitä ajatella ja mun on niin vaikea luottaa kehenkään. ap

Vierailija
18/40 |
12.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on se tottumus. Jos itsellä on taipumusta riippuvuuksiin tai mihin vain niin vaikka tuhannen ihmisen joukosta löytää sen (ja toisinpäin) joka on samalla tavalla heikko kuin itse koska tunnistaa "sukulaissielun". Mies voi olla nyt suht ok, mieti vielä tulevaisuuttakin, millainen hän ehkä on 10 vuoden päästä.

Vierailija
19/40 |
12.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaisia useimmat "täydelliset" miehet ovat. Harva vain myöntää viihdekäyttöään, koska se on ulkopuolisille niin suuri ongelma. Ajatteli hassu, että kun sulla on kokemusta, niin olisit ok homman kanssa. Viihdekäyttäjät vain usein eivät (ainakaan vielä) ole nähneet sitä synkintä puolta.

Vierailija
20/40 |
13.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos itselläsikin on taustalla päihdeongelma niin älä ryhdy rakentamaan tulevaisuutta viihdekäyttäjän kanssa. Kysy häneltä olisiko valmis lopettamaan käyttämisen sinun vuoksesi siksi, että se (viihdekäyttö siis) oman taustasi vuoksi aiheuttaa sinulle haittaa ja ahdistusta ja voi johtaa siihen että itse retkahdat. Jos miehelle sinun hyvinvointisi on vähemmän tärkeä kuin huumeet (näin yleensä osoittautuu) niin lupauksiin käytön lopettamisesta vauvan tullessa et tosiaankaan voi luottaa. Puhe on halpaa ja teot kertovat miten asiat todella ovat. 

Jos kyseessä on mikä tahansa muu huume kuin kannabis niin peräänny suhteesta pikaisesti, ei ole riskien arvoista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi yksi