APUA! Ehkäisyrengas ekaa kertaa
Eli äsken asetin renkaan ekaa kertaa ikinä. Yritin sitä painaa kasaan etusormella ja peukalolla kuten ohjeessa, mutta sehän levähti heti ympyräksi kun olin sitä vähän saanut sisään. Survoin sen sit etusormella pidemmälle, ja se ikäänkuin asettui tonne seinämälle jonkin ympärille..
MUTTA se tuntuu jo kun olen laittanut etusormea puolikkaan verran sisään, kuuluuko sen reunan olla niin ulkona? Sehän tuntuu heti kun vähän työntää sormea sisään.
Sori jos vaikutan tyhmältä, mutta tää on tosiaan vasta eka kerta ja tuntuu jännältä että ton pitäis tuolla nyt pysyä. Kuinka syvällä se teillä on?
Kommentit (2)
[quote author="Vierailija" time="12.09.2015 klo 21:18"]
Teen itse siitä 8 mallin jolloin se on helpompi työntää sisälle niin että pitää siitä keskeltä kiinni etusormella ja peukalolla, kun on tarpeeksi sisällä niin työnnän sormella loppuun.
[/quote]
Joo tällä tyylillä mäkin tein, työnsin niin syvälle kuin vain sain. Rengas tuntuu silti tosi lähellä tota reiän suuta, ihan parin sentin päässä. Onks se ihan normaalia?
ap
Teen itse siitä 8 mallin jolloin se on helpompi työntää sisälle niin että pitää siitä keskeltä kiinni etusormella ja peukalolla, kun on tarpeeksi sisällä niin työnnän sormella loppuun.